Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

masentava äitienpäivä...

Vierailija
09.05.2010 |

Nyt olis ensimmäinen äitienpäivä mulle ja mitään en saanu.. vaikka ei lahjat ei tosiaan ole tärkeimmät.. Olisi ollut ihana nukkua vaikka pitkään tai että joku olisi edes kahvit keittäny.. Lapsi kätissyt koko yön koska lapsen isä unohti tuoda unilelun, kun lapsi oli siellä yötä. Siivota pitäis ja ruokaa tehdää... siis ihan normipäivä.. Lapsen isä tosiaan jätti minut vuoden alussa.. ja lapsi on 8kk.. Olisin pientä hemmottelua vailla... varmaan valitan ihan turhasta, mut nyt on tunteet pinnassa.. piti vaan purkautua..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kallein äitienpäivälahja on kuitenkin siinä ihan sun vieressä ?

Vierailija
2/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta kuitenkin tehdä päivästä mahd antoisa, ajattele että sinulla on se ihana vauva ja voitte hyvin, joku urpelo tunnevammainen ukko saa ollakin omissa mehuissaan;)

Lapsen päiväuniaikaan et tee mitään ns hyödyllistä, keität kaffit ja nautit jotakin pientä välipalaa ja onnittelet itseäasi siitä että olet Äiti :-)

Ja onnittelut myös minulta!!

-Äitix2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se tästä vielä? Jätä siivous suosiolla arkipäiväksi, pakkaa muksu vaunuihin ja tarjoa itse itsellesi leivoskahvit. Yh:lla ei liene mahdollisuuksia nukkua pitkään ilman etukäteisjärjestelyjä :-/

Asennetta. Älä anna miehen tai kenenkään pilata ensimmäistä äitienpäivääsi.

Vierailija
4/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole eronnu mut sympatiat sun puolella, mullakin surkea äitienpäivä tänään, mieheltä en saanu mitään, edes lämmintä kättä.

Vierailija
5/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kunhan ensi vuonna muistaisin ostaa itse itselleni lahjan hyvissä ajoin. Hankkia kakun ja ison nipun kukkasia.

Ymmärtäkää nyt jo hyvät miehet, että vaikka äitienpäivä on teistä ihan turha juhla, niin MINULLE SE ON TÄRKEÄ!

Ei kyllä valittetavasti minua lohduta, että saan viettää päivän lasteni kanssa. Kolme alla kouluikäistä ja työleiri niinkuin vuoden kaikkina muinakin päivinä. Pyykkiä, imuria, hellaa ja kattilaa... Tästä ei puutu kuin anoppi, mutta onneksi vein hänelle ruusuja jo eilen

Vierailija
6/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päiväsi ansainnut! Nauti päivästä lapsen kanssa, ota vähän rennommin, hae vaikka pitsa itsellesi :)

T: Toinen yh

Vierailija
7/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritän kahvista nauttia. Kiitos kaikille ja hyvää äitienpäivää kaikille äideille!

ap

Vierailija
8/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kuitenki on se tärkein lahja siellä. Raskasta varmaan on, mutta elämä jatkuu. Nauti siitä mitä sinulla on, tehe päivästänne erilainen yhteinen päivä.

Minulla myös ensimmäinn äitienpäivä ja olo on ontto. Lapsestani on jäljellä vain muistot ja hauta.

Vierailija
9/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kunhan ensi vuonna muistaisin ostaa itse itselleni lahjan hyvissä ajoin. Hankkia kakun ja ison nipun kukkasia.

Ymmärtäkää nyt jo hyvät miehet, että vaikka äitienpäivä on teistä ihan turha juhla, niin MINULLE SE ON TÄRKEÄ!

Ei kyllä valittetavasti minua lohduta, että saan viettää päivän lasteni kanssa. Kolme alla kouluikäistä ja työleiri niinkuin vuoden kaikkina muinakin päivinä. Pyykkiä, imuria, hellaa ja kattilaa... Tästä ei puutu kuin anoppi, mutta onneksi vein hänelle ruusuja jo eilen

Että ensivuonna kyllä leivon kakun itselleni ja kukkia varmasti käyn huomenna ostamassa.. Ex hypätköön kaivoon!

ap

Vierailija
10/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kuitenki on se tärkein lahja siellä. Raskasta varmaan on, mutta elämä jatkuu. Nauti siitä mitä sinulla on, tehe päivästänne erilainen yhteinen päivä.

Minulla myös ensimmäinn äitienpäivä ja olo on ontto. Lapsestani on jäljellä vain muistot ja hauta.

ap

Vierailija
11/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni on ensimmäistä kertaa kotona eikä työreissussa jossain päin maailmaa... Aiemmin olen käynyt lapsen kanssa ostamasa itselleni kukan ja jollain on herkuteltu. Mummolatkin on 300 kmn päässä niin ei sinnekään ole tullut lähdettyä.

Hyvää äitienpäivää sinulle ap

Vierailija
12/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis ensimmäinen äitienpäivä mulle ja mitään en saanu.. vaikka ei lahjat ei tosiaan ole tärkeimmät.. Olisi ollut ihana nukkua vaikka pitkään tai että joku olisi edes kahvit keittäny.. Lapsi kätissyt koko yön koska lapsen isä unohti tuoda unilelun, kun lapsi oli siellä yötä. Siivota pitäis ja ruokaa tehdää... siis ihan normipäivä.. Lapsen isä tosiaan jätti minut vuoden alussa.. ja lapsi on 8kk.. Olisin pientä hemmottelua vailla... varmaan valitan ihan turhasta, mut nyt on tunteet pinnassa.. piti vaan purkautua..

Uskon että on kurjaa kun jokapuolella vielä hössötystä tästä päivästä. Mutta sun lapsi kasvaa ja sitten se muistaa sua, sulla on jotain hyvää mitä odottaa ja se on sen arvoista!

Vierailija
13/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän ton tunteen, itse oon tullut jätetyksi raskaana ollessani, ja kahdestaan lapseni kanssa ollaan äitienpäivät vietetty. Lapsi tehnyt hoidossa lahjat ja kortit, toinen toistaan hellyttävämpiä, ja oon aina ostanut hyvää ruokaa ja herkkuja meille. Nyt oon tapaillut yhtä miestä, jota tosin en näe tänään, mutta sain häneltä puhelimen välityksellä onnentoivotukset. Ensimmäinen kerta, kun joku muistaa mua yhtään mitenkään äitienpäivänä, siis lasta lukuunottamatta! Kyllä se vielä tästä.. :)

Vierailija
14/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monta äitienpäivää tässä on tullut jo vietettyä, ja hyvin vielä muistan noi ensimmäiset. Ja siis voi miten koomiselta tuntuukan ihmiset, jotka itkevät, kun saavan vääränlaisen muumimamma-mukin lahjaksi mieheltään. En voi sanoa muuta kuin että onneksi elämässäni, vaikka yh ja yksin äitienpäiväni viettänytkin, on ihan oikeaa sisältöä, eikä yksikään päivistäni ole pilalla sen takia, että sain vääränlaisen muumimamma-mukin.

Vierailija
15/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan myös sitä että lapsi muistaa ja antaa oman tekemän kortin. Sehän se olis kaikkein tärkein ja paras lahja. Mut nyt on vaan semmonen tunne ettei kukaan arvosta.. vaikka varmasti lapsi arvostaa, mutta ei sitä vielä osaa kertoa :)

ap

Vierailija
16/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäminäminäminäminäminäminäminä

Vierailija
17/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Että ensivuonna kyllä leivon kakun itselleni ja kukkia varmasti käyn huomenna ostamassa.. Ex hypätköön kaivoon! ap

[/quote]

Hyvää äitienpäivää sinulle kuitenkin, ja tosiaan hemmottele itse itseäsi, ja typerälle exälle heipat vaan!

Vierailija
18/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ensivuonna kyllä leivon kakun itselleni ja kukkia varmasti käyn huomenna ostamassa.. Ex hypätköön kaivoon! ap

Hyvää äitienpäivää sinulle kuitenkin, ja tosiaan hemmottele itse itseäsi, ja typerälle exälle heipat vaan!

Sitä hoidat ja se kukkii kiitollisena :)

Vierailija
19/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ex käväs unilelun tuomassa ja toi kukan samalla.. ihana oli saada kukka, mut vähän ihmetyttää mistä tuulee, ku vasta on ollu huonot välit.. no joku muisti :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme