Vaakaan tärähti tänä aamuna 58 kg
Se on ollut myös vauvakilot veks -projektini ensisijainen tavoite. Tekisi mieli nipistää painosta ihan vielä vähän. Vyötärö ei nimittäin ole toistaiseksi siinä kunnossa missä se ennen raskauksia oli. Liekö ikinä enää? Kilon tai pari voisi vielä puristaa, vai? Pituutta 165, ja kiloja nyt siis 58.
Kommentit (10)
Olen 0,5 cm sua lyhyempi ja painan 50kg,näytän hoikalta ja vaatteet istuu hyvin päälle...tottakai tähän vaikuttaa kropan mallikin että miten mikäkin paino "istuu"..
hartiat ovat leveät, samoin lantio. Olen myös aina ollut kohtuullisen lihaksikas, kiitos urheiluharrastusten. Jos/kun lihon, vartalon malli pysyy ennallaan, vain ympärysmitta kasvaa.
Aikuisiällä mun paino on ollut kaikkea 54 ja 65 kilon väliltä. 54 kiloisena häviää sitten rintavarustus kyllä kokonaan ja se näyttää hölmöltä kun rintakehä on kuitenkin hartioiden ohessa aika leveä ja laaja.
ap
paino indeksi sulla on 21,3 että ei mikään paha jos laihdutat vielä pari kiloa on indeksisi 20,6 ei paha sekäänn! Itse olen alipainoinen 169 ja 52 kg.
itse olen 170cm ja 49kg ja tyytyväinen näin.
tavoitteena olisi 58kg, nyt pari vauvakiloa vielä vyötäröllä...
mun vaatekoko on 36 ja olen siihen tyytyväinen. Mulla on isot tissit ja pyllystäkin lötyy muotoa, vatsa taas on aina ollut melko litteä ja reidet ihan ok. Paino ei todellakaan kerro kaikkea, se muodostuu niin monista asioista. Mittanauha kertoo totuuden
mä olen sitten 175 cm ja painan 35 kiloa.
itse olen 170cm ja 49kg ja tyytyväinen näin.
Toi ois munkin ihanne, mutta n. 62 vielä painan ja vaatteet kiristää...
ja yleensä 49 kg, nyt lihoin viikon lomalla 52-kiloiseksi ja hyi että tuntuu tuhdilta! En ymmärrä miten voitte olla itsenne kanssa noilla elopainoilla, mutta tärkeäähän se on että hyväksyy itsensä vaikka vähän pulskempanakin.
Mahtavaa, hieno saavutus!
Oispa mullakin. Senttejä 172 ja kiloja 10 enemmän kuin sinulla, 65 kesätavoite.