Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyni ryhtyä viiden lapsen äidiksi:

Vierailija
09.05.2010 |

Ei, en ole lapsirakas. Ei, en rakasta kotitöitä.

Syy on se, että haluan jatkaa itseäni. Tässä maailmassa kun ei ole kovin paljon kaltaisiani fiksuja ihmisiä. En itse asiassa tunne ketään. Siksi olen halunnut itselleni seuraa.

Lisäksi haluan itselleni komeaa silmänruokaa ja alttiita miespuolisia palvelijoita. Onneksi neljä noista viidestä onkin poikia ja ulkonäkökin melko onnistunut kaikilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä viisi lasta on jo vähän liikaa, kaksi tai kolme riittää hyvin minulle.

Vierailija
2/10 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada. Haaveilen jo tanssiaisista joihin poikani voisivat minut joskus kutsua avecikseen. Toki ymmärrän, että avec on ensisijaisesti vaimo tai vaimoehdokas eli mahdollinen tuleva miniäni, mutta varmasti joskus myös minä. Ja niin kauan kuin lasten isässä henki pihisee, niin pääsen hänen kanssaankin juhlimaan ja elämään tätä yhteistä arkeammekin.

Tarkoitan, että onhan se kiva saada joskus huomiota myös nuoremmilta miehiltä ja esitellä poikiaan ylpeänä muille. Tyttärissä on omat hyvät puolensa myös. En kyllä odota, että minua tanssittaisivat tulevat vävyt, mutta eihän sitä voi tietää...

Minusta on kyllä mukavaa ja välillä raastavan rasittavaakin, kun on tällainen vilkas suurperhe, joka kasvattaa minua ja minä heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että onhan se kiva saada joskus huomiota myös nuoremmilta miehiltä ja esitellä poikiaan ylpeänä muille. Tyttärissä on omat hyvät puolensa myös. En kyllä odota, että minua tanssittaisivat tulevat vävyt, mutta eihän sitä voi tietää...

Vierailija
4/10 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tenavia yli kolmenkin ja luulevat tekevänsä hyvän, marryyrimaisen työn yhteiksunnallle. hahh..hhaa.. maailma ei näitä mammoja kiitä eikä luonto varsinkaan!

Vierailija
5/10 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tenavia yli kolmenkin ja luulevat tekevänsä hyvän, marryyrimaisen työn yhteiksunnallle. hahh..hhaa.. maailma ei näitä mammoja kiitä eikä luonto varsinkaan!

Pääasia että itse olen tyytyväinen.

t. ap

Vierailija
6/10 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että itse olen tyytyväinen. t. ap

Vierailija
7/10 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia mun pitäisi sun navastasi välittää?

t. ap

Vierailija
8/10 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun lähtökohta on tuollainen, niin nautitko oikeasti siitä kun teet asioita lasten ehdoilla? Käyt vaikka alle kouluikäisten kanssa leikkipuistossa tai askartelet heidän kanssaan? Nautitko siis asioista, jotka tuovat lapsillesi iloa vai onko lähtökohta itsekäs: teette niitä asioita jotka sinulle tuottaa iloa?

Vierailija
9/10 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan leiki lasten kanssa. Koulutan heitä, esi. tejemään kotitöitä.

ap

Vierailija
10/10 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon kavereitakin, jotka toimivat juuri sanoin. Käsi sydämelle: kuka aikuinen OIKEASTI voi muka tykätä lasten kanssa leikkimisestä? Minusta sellaisen täytyy olla jotenkin vajaa.

t. ap