Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei kysellyt perääni kun muutin 16-vuotiaana kokonaan pois kotoa.

Vierailija
09.05.2010 |

Nyt näitä karanneita 15-vuotiaita jahdataan koko valtakunnan poliisivoimien panoksella.

Itse hankin itselleni vuokra-asunnon ja kävin kouluni 200km vanhempieni asuinpaikasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi väkisin tietylle alalle ja kun opiskella voi sitä vaan harvoissa paikoissa, niin tehtiin sitten näin.

Koko aikana ei ongelmia, pitää vuokra-asunnon siistinä ja on kaikin puolin miehistynyt mikä on ollu iso yllätys. Koulussa priimus linjallaan.

Vierailija
2/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutin pois...asuin kaverin kanssa ja 18 vuotiaana sain oman vuokra kämpän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin karkaaminen vastaanottokodista tai huostasta. Yleensä nämä karkaajat ovat vielä hyväksikäytettyjä. Ei sulla ole mitään tarvetta olla heille kateellinen.

Vierailija
4/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia poistua kotoaan luvan kanssa opiskelupaikkakunnalle.

Vierailija
5/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokra-asunnon sijasta nuorisokotiin, kun olin pakottettu muuttamaan 16-vuotiaana pois kotoa isäni henkisen ja fyysisen väkivallan takia.

Vierailija
6/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kysellyt perääni kun muutin 16-vuotiaana kokonaan pois kotoa.

Jotenkin itse kirjoitat kuin se olisi hieno juttu. :(

Itse olen lähtenyt kotoa 18v. Minusta olisi ihan kamalaa jos omat lapseni haluaisi lähteä kotoa 16v pois. 18v:kin on mun mielestä liian aikaisin, mutta päästettävä ja sopeuduttava se olisi kun se on jo täysi-ikäinen.

Ei siinä omillaan olossa ole mitään hienoa oikeasti eikä siinä, että kukaan ei kaipaa tai kysele perään. :(

Vierailija
7/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isäni oli minut jo niin hyvin henkisellä ja fyysisellä väkivallalla alistanut.

Se ei uskaltanut vastustaa ajatusta että muutan kokonaan pois kotoa, koska yläasteen opinto-ohjaaja oli puolellani ja olisi tehnyt ilmoituksen lastensuojeluun jos en olisi päässyt vapaaehtoisesti muuttamaan.

Kusipäävanhempani nostivat minusta vielä vuoden verran lapsilisääkin, vaikkeivat markallakaan minua avustaneet.

Vierailija
8/8 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei kysellyt perääni kun muutin 16-vuotiaana kokonaan pois kotoa."

Mä muutin myös 16-vuotiaana pois kotoa. Tosin muutin laitokseen, kun en onnistunut hankkimaan vuokra-asuntoa. Nyt olen yli 30v ja vieläkään en saa olla rauhassa. Toinen vanhemmistani suorastaan vainoaa minua. Ole onnellinen, ettei sinua vainota. Sitä on vaikea uskoa, miten vaikeaa Suomessa on päästä eroon häiriintyneestä vanhemmasta, joka on päättänyt kiusata aikuista lastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän