Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka ei ymmärrä mikä Marja Tyrnissä naurattaa?

Vierailija
09.05.2010 |

Minusta koko hahmo on väkisin tehty ja sloganit kuin murrosikäisen koulusketsiin keksimiä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Tyrni oppaana:

http://www.lomaturussa.fi

Vierailija
2/42 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei kerta kaikkiaan ole mun makuun. Ei Kummelit, ei Putoukset, ei Teräspallit. Ei kiitos. Kanava vaihtuu heti. Mies on näyttänyt mulle muutaman Ismo Leikolan pätkän. Muutama oli jopa mun mielestä hauska.

Mä tykkään enemmän brittikomedioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo korvista ulos. Ja tämä uusi "levy" on jo yliampumista.

Vierailija
4/42 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on surkeaa...

Vierailija
5/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortut kosteiksi huumorintajuttomilta.

Vierailija
6/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ärsyttää vaan. Katsojien aliarvioimista!

Vierailija
7/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä uusintojen puffit vain. Ne Pallivahat ja "tortut tiskiin" on tosi vanhentuneita vitsejä, mutta mua naurattaa "pääseminen televisioon juontotehtäviin". Varmaan siksi, kun mun mielestä "juontaja" ei ole mikään ammatti, kunhan huutaa jotain kimakalla tai käheällä äänellä ja huonolla suomenkielellä numeroiden väliin.

Vierailija
8/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa esim. koomikko Ismo Leikola on kivoja sketsejä ja saa nauraa...

Vierailija
9/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurannut yhtään Pudotuksen jaksoa ja minua ei jotenkin ne henkilöhahmot naurattaneet yhtään,vaikka niistä kaikkialla ihmiset puhuivat koko ajan.Tykkään hyvästä huumorista, mutta Marja Tyrni ei mielestäni sitä ole.

Vierailija
10/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää vanhemman naisihmisen aliarviointia.

Vierailija
11/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran katketakseni myös Teräspalleille.

Vierailija
12/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran katketakseni myös Teräspalleille.

Vierailija
13/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ole koskaan ymmärtänyt Kummeleita. Jotkut ekat PPP tekemät jaksoivat naurattaa joskus, mut muuten suomalaisten tekemät "huumoriohjelmat" on olleet aivan kamalia!

Vierailija
14/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tortut tiskiin on ihan ehdotonta läppää iltasella :) :) Kaikkea se väsymys teettää!

Vierailija
15/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu niin epäselvästi, en jaksa pinnistellä, että mitä sanoi ja hahmo on huonosti luotu, ei ole näyttelijän lahjoja.

Vierailija
16/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräspalli on huono,ensimmäisen jakson katoin ja totesin että ihan perseestä.Viimmeistään maku meni silloin kun mies katsoi yhden jakson palleja ja järkyttyi kun heittelivät hampurilaisia lastenvaunuja päin ..joo,varmaan tosi kivalta tuntunut siitä äidistä joka niitä vaunuja lykkinyt.Olivat myös heitelleet hamppareita teininörtille,juuri sen näköiselle jolla saattaisi olla ongelmia oman olemisensa/ulkonäkönsä kanssa...mitä luulette että sen pojan itsetunnolle käy kun julkisella paikalla heitellään hampurilaisia päin pläsiä?

Vierailija
17/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutut naurattaa.Hyvää vinoilua,vaikka onkin 90 lukulaista.

Vierailija
18/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pukee mekon ja puhuu (muka) naisen äänellä.

Entä jos nainen pukee miehen puvun päälleen ja madaltaa äänensä? Se ei sitten kuitenkaan ole hauskaa? Vai onko?

Vierailija
19/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää sitä hahmoa joten hauskana. Musta se on ala-arvoinen.

Vierailija
20/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräspalli on huono,ensimmäisen jakson katoin ja totesin että ihan perseestä.Viimmeistään maku meni silloin kun mies katsoi yhden jakson palleja ja järkyttyi kun heittelivät hampurilaisia lastenvaunuja päin ..joo,varmaan tosi kivalta tuntunut siitä äidistä joka niitä vaunuja lykkinyt.Olivat myös heitelleet hamppareita teininörtille,juuri sen näköiselle jolla saattaisi olla ongelmia oman olemisensa/ulkonäkönsä kanssa...mitä luulette että sen pojan itsetunnolle käy kun julkisella paikalla heitellään hampurilaisia päin pläsiä?

vai olivatko sketsihahmoja? Jos oikeita ihmisiä, jotka sattuivat vain kulkemaan siinä, niin huh huh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi