Onko täällä muita jotka ei ymmärrä mikä Marja Tyrnissä naurattaa?
Minusta koko hahmo on väkisin tehty ja sloganit kuin murrosikäisen koulusketsiin keksimiä.
Kommentit (42)
Ihan typerä koko Putous -ohjelma. Kerran katsoin ja en hiffannut puoltakaan siitä huumorista. Ja nyt muka tulee uusintana kun oli niin huippu suosittu, pyh!
Ihan heittivät treen keskustassa bussipysäkillä seisoineita ihmisiä kohti noita hamppereita :(
ei siis ollut kyse Marja Tyrnistä tai Putoukesta, vaan ihan eri ohjelmasta nimeltä Teräspallit.
mutta ei puoleksikaan niin hauska kuin ois ollut yks toinen hahmo siinä kisassa.
joten oon jäänyt paitsi aika monesta asiasta. Marja Tyrnin oon nähnyt kerran, ja kyllä se musta oli ihan ok. Sen sijaan Motoorikka Miikan videon muistin viimein katsia You Tubesta, ja täytyy sanoa, että se ei naurattanut mua yhtään. Ehkä se pitäis nähdä hieman isommalta näytöltä tai jotain?
ainakin meikäläiseen. Little Britain on mun suosikki.
Ensinnäkin, meillä (kuten varmasti myös Riihimäellä) on torttu aina tarkottanut PASKAA..!
Muutenkin koko juttu on kaikinpuolin yrjöttävä pallivahoineen jne.. YÖÖÖÖÖK!
on oikeasti kaupunginosa Turussa...
Sen sijaan Teräspallit on ihan loistava! Se hampurilaisjuttu oli sarjan huonointa antia.
Todella epäkypsää huumoria, mutta varmaan naurattaa itä-Helsinkiläisiä juntteja...
on oikeasti kaupunginosa Turussa...
Onneks ei tarvitse asua sen nimisessä kaupunginosassa.
Nyt täytyy mennä vääntämään torttu! Moi!
Puhuu niin epäselvästi, en jaksa pinnistellä, että mitä sanoi ja hahmo on huonosti luotu, ei ole näyttelijän lahjoja.
missä se kommentoi sitä hahmoaan. Alunperinkin oli kyse siitä että kaikki tekee oikein mauttoman ja huonon hahmon. Sekin oli vedellyt päällensä vaan mitä oli löytänyt ja vasta siinä vaiheessa oli toi hahmo syntynyt, ei ollenkaan mikään luomalla luotu hahmo.
Jaa. No sitä mä en tiennyt. Enkä oikeestaan olis edes halunnut tietää..
että onpa ihmeellinen kommnetti. Älä vaan koskaan mee Turkuun...
Oliks tää kenties joku uhkaus väkivallalla, vai..???
Oliks tää kenties joku uhkaus väkivallalla, vai..???
se Pallivaha on siellä ja saatat vaikka järkyttyä.
Kiva kaupunki by the way, mut en todella ole koskaan kuullut tuon nimisestä kaupunginosasta sen enempää Turussa kun missään muuallakaan..
http://www.riemurasia.net/jylppy/28603/Suomalaisia_paikannimi%C3%A4
Kiva kaupunki by the way, mut en todella ole koskaan kuullut tuon nimisestä kaupunginosasta sen enempää Turussa kun missään muuallakaan..
ennen vanhaan osattiin tehdä kaikenlaista komediaa mutta nykyään katsojia pannaan perseeseen halvalla, sais tulla kaikki vanhat klassikot takas ja heittää jugistylet marja tyrnit sun muut paskat pihalle, ja sama pätee lastenohjelmiin...
siinä olisi tyrnimarjat hyvin nopeasti hillona. Ei elämä tätä suomalaisen 'huumorin' tasoa.