Tekikö miehesi sinulle kakun? (ev)
Kommentit (30)
tullut kakkua eikä taida tullakaan. Mennään mummille ja isomummille. Toivottavasti siellä saa. Ei tullut lahjaa eikä korttiakaan. Lapsi on vielä vauva, joten isän vastuulla olisi olleet hankinnat. Ei kiva! Tossa nukkuu sohvalla taju kankaalla, ei sentään darrassa.
Enkä kakkua kyllä haluakaan. Anoppilassa ja omalla äidilläni varmasti kakkua saan.
Ja pysyypähän linjatkin paremmassa kuosissa ;DDD
Teen itse vhh-pohjan, kun en voi syödä viljoja. Ja teen sen vasta tänään, niin on parempaa. Mies saa sitten lasten kanssa sitten täyttää ja koristella kermalla ja mansikoilla. Aiemmin on tehnyt jo aamuksi tai ostanut valmiin. Mä en välitä makeesta aamulla, niin tämä sopii oikein hyvin. Aion myös itse osallistua ruuantekoon, koska ostin parsaa enkä luota miehen taitoihin siinä;-)
Ei voisi enempää toivoa :) Lapset lauloivat ja olivat tehneet hienot kortit.
Enkä kakkua kyllä haluakaan. Anoppilassa ja omalla äidilläni varmasti kakkua saan.
Ja pysyypähän linjatkin paremmassa kuosissa ;DDD
niin ei kermakakku linjoja kaada. Kestää ihan rauhassa syödä kakkua muutaman kerran vuodessa.
Pieni vinkki muuten. Kannattaa harrastaa liikuntaa niin ei tarvi pelätä niitä kakkuja.
mutta ei haittaa, koska muisti hienolla hupparilla jota odotin vasta synttärilahjaksi myöhemmin tässä kuussa.
Ja kahdelta vanhemmalta lapselta tuli omat tekemänsä kortit, jotka olivat askarrelleet kerhossa.
Mies osaa kyllä laittaa herkullista ruokaa, mutta kakusta tulisi taatusti pannukakku.
Mutta poika14v leipoi ihanan mansikkakermakakun, olivat koititaloustunnilla harjoitelleet ja nyt teki sitten itse : )
Olen "tilannut" kääretortun iltapäiväkahville ja mies lupasi leipoa sen kolmen lapsemme kanssa.
Aamulla ei makea maistu vaan muna+pekoni-aamiainen :-)
Mies ei leivo koskaan, vaikka tekee lähes kaikki ruoat, niin jättää leivonnan minulle.
Kaupasta ostettu (vaaleanpunainen!!!) kakku odottelee jääkaapissa. Sain niin suuren aamiaisen, ettei kakkua jaksanut heti aamulla syödä, mutta päiväkahvilla sitten maistetaan.
En todellakaan valita siitä, ettei ole itse tehty kakku, minulle kyllä kelpaa ostettukin.
yhdessä lasten 7v. ja 2v. kanssa. Mies osaa tehdä kääretorttupohjan niin siitä leikkasivat kakkupohjan, täyttivät ja koristelivat mun toivomuksesta tuoreilla mansikoilla. Hyvää oli! Syötiin nyt aamiaisella, kun ei malttanut odottaa :)