Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekikö miehesi sinulle kakun? (ev)

Vierailija
08.05.2010 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä lasten 7v. ja 2v. kanssa. Mies osaa tehdä kääretorttupohjan niin siitä leikkasivat kakkupohjan, täyttivät ja koristelivat mun toivomuksesta tuoreilla mansikoilla. Hyvää oli! Syötiin nyt aamiaisella, kun ei malttanut odottaa :)

Vierailija
22/30 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut kakkua eikä taida tullakaan. Mennään mummille ja isomummille. Toivottavasti siellä saa. Ei tullut lahjaa eikä korttiakaan. Lapsi on vielä vauva, joten isän vastuulla olisi olleet hankinnat. Ei kiva! Tossa nukkuu sohvalla taju kankaalla, ei sentään darrassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kakkua kyllä haluakaan. Anoppilassa ja omalla äidilläni varmasti kakkua saan.

Ja pysyypähän linjatkin paremmassa kuosissa ;DDD

Vierailija
24/30 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse vhh-pohjan, kun en voi syödä viljoja. Ja teen sen vasta tänään, niin on parempaa. Mies saa sitten lasten kanssa sitten täyttää ja koristella kermalla ja mansikoilla. Aiemmin on tehnyt jo aamuksi tai ostanut valmiin. Mä en välitä makeesta aamulla, niin tämä sopii oikein hyvin. Aion myös itse osallistua ruuantekoon, koska ostin parsaa enkä luota miehen taitoihin siinä;-)

Vierailija
25/30 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi enempää toivoa :) Lapset lauloivat ja olivat tehneet hienot kortit.

Vierailija
26/30 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kakkua kyllä haluakaan. Anoppilassa ja omalla äidilläni varmasti kakkua saan.

Ja pysyypähän linjatkin paremmassa kuosissa ;DDD

niin ei kermakakku linjoja kaada. Kestää ihan rauhassa syödä kakkua muutaman kerran vuodessa.

Pieni vinkki muuten. Kannattaa harrastaa liikuntaa niin ei tarvi pelätä niitä kakkuja.

Vierailija
27/30 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei haittaa, koska muisti hienolla hupparilla jota odotin vasta synttärilahjaksi myöhemmin tässä kuussa.

Ja kahdelta vanhemmalta lapselta tuli omat tekemänsä kortit, jotka olivat askarrelleet kerhossa.

Vierailija
28/30 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa kyllä laittaa herkullista ruokaa, mutta kakusta tulisi taatusti pannukakku.

Mutta poika14v leipoi ihanan mansikkakermakakun, olivat koititaloustunnilla harjoitelleet ja nyt teki sitten itse : )

Vierailija
29/30 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "tilannut" kääretortun iltapäiväkahville ja mies lupasi leipoa sen kolmen lapsemme kanssa.

Aamulla ei makea maistu vaan muna+pekoni-aamiainen :-)

Vierailija
30/30 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei leivo koskaan, vaikka tekee lähes kaikki ruoat, niin jättää leivonnan minulle.

Kaupasta ostettu (vaaleanpunainen!!!) kakku odottelee jääkaapissa. Sain niin suuren aamiaisen, ettei kakkua jaksanut heti aamulla syödä, mutta päiväkahvilla sitten maistetaan.

En todellakaan valita siitä, ettei ole itse tehty kakku, minulle kyllä kelpaa ostettukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi