Tekikö miehesi sinulle kakun? (ev)
Kommentit (30)
mutta mies oli ostanut sacher-leivoksia
teki. huomenna syödään jälkkäriksi =)
mutta oli tilannut leipomosta kakun.
ja 4-vuotias pikkusisko auttoi.
Aikaisemmin mies on toki tehnyt kakun lasten kanssa, mutta nyt tuo 8-vuotias on jo ihan suvereeni kakuntekijä. On näemmä askarrellut oikein marsipaaniruusutkin kakun päälle.
Ostin prinsessa -kakun pakastealtaasta ja syötiin jo ystävien kanssa iltasella :P
se on piilotettuna jääkaapissa :)
Hääs minut shoppailemaan siksi aikaa kun teki kakun vauvan kanssa
Mä en tykkää kakuista yhtään ja mies kyllä tietää sen. Ei kyllä varmaan edes osais tehdä kakkua, mut tehköön mieluummin kunnon aamupalan :)
se on piilotettuna jääkaapissa :) Hääs minut shoppailemaan siksi aikaa kun teki kakun vauvan kanssa
Se se vasta ihme oliskin, jos olis tehnyt. Eihän se taida edes tietää, että huomenna on äitienpäivä, kuten se ei myöskään muista, että mullakin on synttärit.
Mies kertoi, että vauva ainakin teki simpukka-pursotuksen kakun päälle ja tais se puhaltaa yhden sokerijoutsenenkin kakun koristeeksi ;)
Ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti ;D
Olivat eilen käyneet ostamassa leivoksia tyttären kanssa. Aamukahvi on jo juotu ja eka leivos nautittu. Päivällä toiset leivokset. Ihan kivaa, ei tarvii isoa kakkua yrittää väkisin syödä.
Kaikki muut nukkuu vielä. Aion itsekin mennä nukkumaan ja antaa miehen tehdä lapsien kanssa aamupala myös minulle.
Meillä ei tehdä ikinä täytekakkua isän- tai äitienpäivänä.
On tapana tehdä vain hyvä aamupala. Me mennään sitten anoppilaan syömään sitä täytekakkua.
jääkaapissa odottamassa =)
Ihan eka omatekemä kakku ja on tekijänsä näköinen
ja syön sitä nyt aamupalaksi. Mies lähti aamuvarhain työmatkalle, joten meillä vietettiin äitienpäivää ja niitä lapsen synttäreitä jo oikeastaan eilen. Miehen työantaja lupasi korvata äitienpäivän työpäivän niin, että maksaa minutkin mukaan yhdelle reissulle :)
Itse meinasin vielä tänään tehdä.
ja nyt on mätetty kermakakkua aamupalaksi..yök..:)
mies oli yöllä tehnyt itselleen "pikkusuolaista" eli munakkaan, joka kärysi vielä hetkisitten pannulla.
taisi olla lahja minulle että saan yrittää pestä sen pannun puhtaaksi? :(
Sillä on niin iljettävä kakkumaku että olisi kurja tilanne kun arvostaisin sitä elettä mutten pystyisi syömään sitä kakkua, en edes pientä palaa.
Aikoo koristella aamulla kuopuksen kanssa.