Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on pitänyt keksiä äitienpäivä ja isänpäivä. Niin moni saa pahan mielen

Vierailija
08.05.2010 |

ja pettyy huomenna. Monilla on odotuksia päivän suhteen. Useimmat miehet eivät niitä odotuksia täytä ja koko päivä onkin monelle vaan pahan mielen aiheuttaja.

Voihan sitä vanhemmuutta juhlistaa milloin haluaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun itse noihin pettyviin luultavasti. Osaisikin olla toivomatta muistamista..

Vierailija
2/11 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaimon tai avovaimon päivä. Eikö silloin ole tarkoitus muistaa omaa äitiä ja mummoja? Eli lapset muistavat omaa äitiään. Pikemminkin pitäisi kysyä miksi äitienpäivästä on tehty vaimojen muistamispäivä. Ei miehetkään valita vaikka vaimot ei muistaisi heitä isänpäivänä. Joten kyllä se ongelma on ainoastaan ap:n kaltaisten pikkuvaimojen päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan muuten juhlaköyhään aikaan pari tekojuhlaa, joilla saadaan ihmiset kuluttamaan rahojaan kauppojen turhiin lahjoihin ja ravintolojen lounaspaikkoihin.

Vai menisitkö muuten maksamaan normi lounaasta 25-40 euroa per lounastaja?

Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.

Vierailija
4/11 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin ihan riittää että muistaa, vaikka ilman tavaraa.

En minäkään lähettänyt omalle äidilleni kuin kortin ja ihan pienen lahjan. Matka on niin pitkä en lähde sen takia sinne ajamaan.

Vierailija
5/11 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaimon tai avovaimon päivä. Eikö silloin ole tarkoitus muistaa omaa äitiä ja mummoja? Eli lapset muistavat omaa äitiään. Pikemminkin pitäisi kysyä miksi äitienpäivästä on tehty vaimojen muistamispäivä. Ei miehetkään valita vaikka vaimot ei muistaisi heitä isänpäivänä. Joten kyllä se ongelma on ainoastaan ap:n kaltaisten pikkuvaimojen päässä.

Minusta päivä on vaan luo turhia paineita ja odotuksia. Olen tietysti iloinen lahjoistani, mutta en niitä kaipaa tai tarvitse tiettynä päivänä.

ap

Vierailija
6/11 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on parisuhde pielessä, niin voi helposti unelmissaan ladata ihan liian suuret odotukset äitienpäivälle, jolloin pettymyksiä tulee helposti, kun se oma ukko ei yhtäkkiä muutukaan unelmien prinssiksi.

Kun parisuhde on kunnossa ja odotukset realistisia, ei tule pettymyksiäkään.

Minä odotan äitienpäivältä lasten omatekoisia lahjoja. Lisäksi lapset leipovat isän avustuksella kakun, jota ihastelen riippumatta siitä, miltä se näyttää ja maistuu. Loppu päivä sujuu perheen kanssa kuten mikä tahansa sunnuntai paitsi että minä ehkä saan jotain erityiskohtelua jos saan (siis saan vaikka ottaa ruokaa ensimmäisenä). Melko varmasti tiedän, etten tule pettymään ;-)

Vierailija
7/11 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee se huominen yhtä nopee ku tääki päivä...joten koittakaa kestää:D

mä sain jo äitienpäivälahjat tänään.oli ihanat.

ihana runo 9v tytöllä:

Äidin sylissä loppuu ikävä.

Kun äiti valot sytyttää,ei missään ole pimeää...

:´/ v oi ei

Vierailija
8/11 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin kertoa mahtavasta isänpäivästä viime vuonna kun viritin ansan vaimon työkaverille ja se lankes siihen ja sitten paljastui heidän suhde kaikilla mausteilla. Tekis niin vitusti mieli toivottaa vaimolle hyvää äitienpäivää eropapereilla.

Vierailija
9/11 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUST.TEPSiskö toiste päi;)

isälle jekku jne

Vierailija
10/11 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on hyvä että on edes 1 virallinen päivä kiittää äitiä uudesta elämästä, uuden elämän synnyttäjänä rakkaana tukena ja turvana. että edes silloin jokainen saa syyn ajatella omaa äitiään ja mummiaan. toiset muistavat muutenkin ja jotkut eivät edes silloin...sitä sopii miettiä jos ei edes silloin muista..

Vierailija
11/11 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla äitienpäivä/isänpäivä ole oikein kiva päivä. Jos kaikki ei mene odotuksien mukaan, olisko sillon ne odotukset tosiaan liian suuret? Ja sillon on ihan turha syyttää sitä, että tuollainen päivä on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän