Miksi mä luisuin taas sivuraiteelle?
Onko kenelläkään muuta tällaista taipumusta: Joskus menen ihan ihme "tilaan", suuttumuksen ja ristiriitojen välitilaan, jolloin menetän toimintakykyni, tasapainoni, mielenrauhani. Esimerkki: Eilen illalla suutuin miehelleni, kun halusi vain nököttää sohvalla töiden jälkeen koko illan. Menin ihan lukkoon, elämä alkoi tuntua todella surkealta ja synkältä, mieleni valtasivat vihan ajatukset kaikkia ihmisiä kohtaan. Annoin sen heti näkyä: peruin tämän päivän kaksi tapaamista, en vastannut koko iltana puheluihin, laitoin kiukkuisen vastauksen yhdelle kaverilleni joka ehdotti lenkkiä, ajattelin perua kesän loman mieheni kanssa ja oli viittä vaille etten jo perunut hotellivarausta.. jätin lenkin väliin ja söin puolikkaan tiikerikakun raivooni vaikka olen laiharilla. Siis, yritän tuhota kaiken hyvän mitä on. Onko mun pää menossa sekaisin?
Kommentit (7)
mua alkoi vähän naurattaa mitä pitemmäks luin :) Ei pahalla kun ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Mä en ihan noin radikaali ole vaikka mieli ehkä tekiskin. Mulla kestää aikani et pääsen takas toimintakykyiseks. Ja toi tiikerikakun syöminen ja lenkin väliin jättäminen kuulostaa tutulta:) Mäkin söin eilen sipsiä,yhen tuutin ja karkkia päälle. Olen koittanut jos noi raskauskilot ei kauhiasti nousis..
Mulla tulee tollasia pari päivää ennen menkkoja... tulee siis ihan halu tapaa itteni...
Mulla tulee tollasia pari päivää ennen menkkoja... tulee siis ihan halu tapaa itteni...
Ja juurikin siten, että itsekin tajuan olevani AIVAN kohtuuton, mutta mitään asialle ei mahda. Meuhkaan sisälläni kiukkua ja raivaan koko kodin kuntoon siinä puuskassani.
Päätän silloin, että otan eron miehestä, jätän lapset hänelle, heittelen kaikki tavarat roskiin ja pakenen pienelle saarelle keskelle valtamerta. ;) Mutta kummasti hetken päästä jo helpottaa.
ja mulla on alkanut tämä vasta tässä ihan lähiaikoina ja ikää 30v. Ihmettelin, että miksköhän mä oon niin syvällä ja synkissä ajatuksissa, kunnes parin päivän sisällä alkoi menkat ja olo helpottu.
Minäkin ärsyynnyn joskus niin että menen tolaltani, mutta en sentään laita kiukkuista viestiä jollekin ulkopuoliselle tms.
Miellän tämän eräänlaiseksi ahdistusreaktioksi, joka minulla syystä tai toisesta iskee ilta-aikaan silloin kun iskee. Jos illalla mieliala laskee, totean itsekseni että jaa-a, taas on ilta-aika ja mieli herkempi tms. Tämä on yllättäen auttanut minulla; hermo ei mene kun olen kytkenyt tällaisen moodin päälle.
oon just toollanen ennen mennkkoja.Maailma kaatuu jos kaikki ei mee niinku MÄ OON AJATELLU.Ajatukset on aika hurjia sillon.
yrität siirtää tunnetta muihin ihmisiin aiheuttamalla heille pettymyksen.
Sun pitää opetella toisenlaisia keinoja kun pettymys tulee. Joko opettelet sietämään sitä tai sitten teet jotain muuta.
Eilen olisit esimerkiksi voinut lähteä yksin jonnekin, jos miehestä ei ollut lähtijäksi. Tai sitten olisit voinut mennä hetkeksi yksin kokoamaan itsesi.