Lasten puskapissat puistossa
Mitä mieltä olette pienten lasten pissattamisesta leikkipuistojen/taloyhtiöiden puskissa? Onko se ok? Kuulin, että jossain taloyhtiössä asiasta nousi isompikin häly.
Itse olen kyllä pissattanut äkillisen hädän tullen lapsiani molemmissa paikoissa - aika homma raahautua 2-3 lapsen kanssa kotiin sisälle yhden pissahädän takia ja sit takaisin. Valitsen tietty paikan mahd. syvältä puskasta niin, ettei kukaan kävele päältä. Pissaahan koirat ym. eläimetkin ulos. Mutta ehkä tämä herättää närää toisissa ihmisissä?
Kommentit (6)
ja se pissa sitten ei välttämättä oo puskassa vaan siellä hiekkalaatikossa tai muualla.
Meillä lapselle tulee pissahätä eikä siinä ehditä minnekään.
Enkä rupee jonkun idioottien takia enää uudelleen laittaan lapselle vaippaa.
Mahtaa olla muikee olo kun pääsi koirista taas huomauttaan. Onneksi ei ihmset (aikuiset) kuseksi, pasko ja yrjöile minne sattuu.
NIIN ja ne lasinsirut!!!! Prkl!!!!
meillä käydään pissillä kun kotoa lähdetään ja sitten suunnitellaan retki sen mukaan että sinne ehditään takaisin ennen tarvetta.
Sinänsä olen selvillä siitä, että koska useimmat lapset on terveitä, heidän pissansa on varsin vaaratonta. Mutta rumaahan se on silti, varsinkin talvella. Ja epämukavaakin, siis etenki sille lapselle. Ja jos kerran talvella ehtii kotiin asti niin miksei ehtisi myös kesällä?
Ystävän tyttärellä kerran lirahti pissat meidän hiekkikselle, ystävä sitten terävänä tyyppinä otti pissahiekkapaakun lapioon ja nakkasi pensaan juurelle. Kätevää!
mutta isompien pitäisi pysyä jonkin verran pidättämään.
Mutta isossa leikkipuistossa/taloyhtiössä on tietenkin helposti aika paljon niitä puskaan pissaavia lapsia, kun monen mielestä se voi olla ihan ok vielä 4-5 vuotiaallekin, joten ymmärrän, että joitain talon asukkaita voi ärsyttää lasten puskapissat. Etenkin jos asuu jonkun suositun pissapuskan vieressä tms.
että ei siinä yhet lapsen pissat mitään merkkaa...