Miksi Ruusutarha-muki maksaa Iittalan verkkokaupassa 19,90e?
Ja Robbarissa 12,90e?
Luulisi että olisi loogisempaa myydä halvemmalla omia tuotteita omassa kaupassa?
Kommentit (7)
tuolle mukille 19,90e. 2-laatu on sitten n. 25% ovh:ta edullisempaa. Halpahallit voi vaikka jakaa ilmaiseksi ovella muumimukeja..jos hinta on ainoa mikä ratkaisee, niin mene toki halpahalliin ostoksille.
tavara on samaa, mutta Iittala itse ei myy ovh:ta alemmalla ennen kuin sillä on siihen joku oma tarjous. Sen sijaan joku muu kauppa voi ihan vapasti myydä sisäänvetotuotetta ihan millä alennuksella hyvänsä, vaikka tappiolla, jos esim toivoo sisään vedettyjen asiakkaitten sitten ostavan riittävän paljon jotain muutakin, kenties vähän kalliimmalla hinnalla.
Iittala ei myy kakkoslaatua muualla kuin omissa tehtaanmyymälöissään.
Olen monta kertaa huomannut, että saman saa edullisemmin jostain marketista. Luulis Outlet myymälän idean olevan se, että siellä myydään edullisemmín? Monta kertaa siellä on ollut 2 laatu samanhintaista, kun marketeissa 1 laatu.
Periaatteessa ostan halvemmalla!
2-laadun hinta lasketaan iittalan ovh:sta niin joskus se jää kalliimmaksi kuin jonkun marketin normaali hinta. Marketit voi myydä esim. muumeja halvalla, kun se on heille vain yksi tuote monien tuoteryhmien joukossa. Lisäksi marketissa ei ole palvelua, paketointia, osaavaa henkilökuntaa jos haluat tietää jotain tuotteesta ja sen saatavuudesta tai tarvitset apua lahjan ostossa. Se hinta ei kaikille ole se pääasia.
Olen monta kertaa huomannut, että saman saa edullisemmin jostain marketista. Luulis Outlet myymälän idean olevan se, että siellä myydään edullisemmín? Monta kertaa siellä on ollut 2 laatu samanhintaista, kun marketeissa 1 laatu.
Periaatteessa ostan halvemmalla!
tavara on samaa, mutta Iittala itse ei myy ovh:ta alemmalla ennen kuin sillä on siihen joku oma tarjous. Sen sijaan joku muu kauppa voi ihan vapasti myydä sisäänvetotuotetta ihan millä alennuksella hyvänsä, vaikka tappiolla, jos esim toivoo sisään vedettyjen asiakkaitten sitten ostavan riittävän paljon jotain muutakin, kenties vähän kalliimmalla hinnalla.
Iittala ei myy kakkoslaatua muualla kuin omissa tehtaanmyymälöissään.
verkkokaupassa kaikki tuotteet on kalliimpia kuin muualla. Ehkä jossain Iittalan omissa kaupoissa saattaa hinnat olla samat, mutta Sokokset, Prismat ym. tavaratalot myy niitä halvemmalla.
tuolle mukille 19,90e. 2-laatu on sitten n. 25% ovh:ta edullisempaa. Halpahallit voi vaikka jakaa ilmaiseksi ovella muumimukeja..jos hinta on ainoa mikä ratkaisee, niin mene toki halpahalliin ostoksille.