olisi niin ihana, jos voisi syödä mitä ikinä haluaa
Eikä tarvisi joka päivä laskea syömisiää; ja rajoittaa.
Kommentit (8)
maksaisin kans aika paljon tosta...:D
Mutta nähtävästi syön aika kohtuullisesti sitä mitä haluan koska paino on pysynyt samana koko aikuisiän.
senku syöt ja tuut läskiks ,ketä kiinnostaa??
jotka voi oikeasti syödä mitä vain eikä näy missään. Monet hoikat joutuu ihan tosissaan keskittymään painonsa ylläpitoon, mutta on vaan niin paljon stailimpaa sanoa, että syö mitä haluaa kuin että diettaaminen on elämäntapa.
Oma lukunsa on sitten tietty vielä ne, joiden ei erityisesti tee mieli herkutella ja siksi pysyvät hoikkina.
Saan syödä aikalailla mitä haluan. Mutta maanantai menee aina aika turvoonneissa merkeissä. Jotenkin 32 vuotiaana keho kerää nestettä viikonlopun jälkeen :). Jos en liikkuisi, löihoisin varmaan aika lailla...
Valitettavasti olen tehnyt noin viimeiset pari kuukautta, kun alkuraskauden etominen viimein helpotti. Ja voi sairas, kun olen lihonut! Entisetkin läskivekit selässä ovat kasvaneet ennestään, peppuun ja reisiin tullut paksulti lisää selluliittia jne.. Siis hyi hemmetti, hyvä kun jaksan edes liikkua enää. Nyt tuntuu, etten edes osaa lopettaa tätä.
ok. mulla on pientä ylipainoa 159cm 59kg mutta voin hyvin ja olen tyytyiväinen, se on kai tärkeintä.
olen se onnekas joka saa syödä mitä tykkää ja millon tykkää, olen 49v. 165cm. 50kg. pointti on vaan siinä, ettei aina ole ruokahalua ja on sellanen ns. turtumus ruokaan, olen nimittäin KOKKI.