Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua siis ällöttää milaisten miehien kanssa asutte, bylsitte ja pussailette.

Vierailija
07.05.2010 |

Kaikenlaisten haisevien karvaperseiden kanssa voitte sitten ollakkin. Yököttää.

Osaako ne edes pestä ruskeita reikäisiä hampaitaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puolisot alkavat muistuttamaan toisiaan? Osa av-mammoista on/tulee olemaan haisevia karvaperseitä:D

mä pidänkin tärkeimmät paikat siistinö :D

Vierailija
2/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tekisi mieli kysyä sen vaimolta että miten ihmeessä oot voinut tehdä kolme lasta tuon kanssa??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin yhden perheen, jossa ihan hitsin komea mies ja vaimonsa taas reilusti ylipainoinen "ei-minkään-näköinen" katujyrä.

Vierailija
4/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijien kanssa? Sellaisten joiden kanssa itse ei voi edes asioida kaupan palvelutiskillä samaan aikaan.

Vierailija
5/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin yhden perheen, jossa ihan hitsin komea mies ja vaimonsa taas reilusti ylipainoinen "ei-minkään-näköinen" katujyrä.

Nainen on kyl ollu aikoinaan tosi kaunis ja hoikka, sitten lihoi ihan muodottomaksi. Vaikka en itsekään ole mikään hoikka niin muotoja on kuitenkin ja ylimääräiset kilot on tulleet silleen sopusuhtaisesti, ei palloksi mahaan tai kaulalle saatikka kyynerpäiden päällä roikkuvaa laskilöllyä... Ja mies on edelleen nuorekas ja komea. Mutta arvatenkin pettää kun vaan tilaisuus tulee kohdalle ja vähättelee vaimoaan jatkuvasti. :(

Vierailija
6/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako ne edes pestä ruskeita reikäisiä hampaitaan?

Vierailija
7/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tarkoitus oli puhua miehistä? Ettekö osaa haukkua kuin naisia? Miehet ovat überihmisiä?

Vierailija
8/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihan rento tyypillinen suomalaismies. Eikä edes pahimmasta päästä.

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.parhaatkotimaiset.fi/Tuot…

Vierailija
9/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihan rento tyypillinen suomalaismies. Eikä edes pahimmasta päästä.

niin ei kannata kuitenkaan yleistää, että kaikken muidenkin miehet olisivat samanlaisia.

Vierailija
11/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen oma miehesi on?

Vierailija
12/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

niin ei kannata kuitenkaan yleistää, että kaikken muidenkin miehet olisivat samanlaisia.

[/quote]

Vierailija
13/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kyl ollu aikoinaan tosi kaunis ja hoikka, sitten lihoi ihan muodottomaksi. Vaikka en itsekään ole mikään hoikka niin muotoja on kuitenkin ja ylimääräiset kilot on tulleet silleen sopusuhtaisesti, ei palloksi mahaan tai kaulalle saatikka kyynerpäiden päällä roikkuvaa laskilöllyä... Ja mies on edelleen nuorekas ja komea. Mutta arvatenkin pettää kun vaan tilaisuus tulee kohdalle ja vähättelee vaimoaan jatkuvasti. :(

Minulla on suhteellisen komea mies, ja minä olin tavatessamme kaunis ja hoikka.

Lasten ja vuosien myötä olen lihonut, termisi taisi olla "muodottomaksi".

Minun miestäni se ei haittaa, ainakin niin hän sanoo. Seksiä meillä on kuten ennenkin, mies halailee ja pussailee minua, sanoo rakastavansa, ja että kelpaan hänelle millaisena vain.

Mieheni ei siis todellakaan halvenna minua (jos halventaisi ja vähättelisi, ottaisin eron!).

En usko että mieheni juoksee vieraissakaan, vaikka vientiä taatusti olisi..

Jos toista tosissaan rakastaa, eivät siinä kilot merkitse. Ihmettelen aina sitä, miten vaikea joidenkin on ymmärtää se?

Vierailija
15/15 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puolisot alkavat muistuttamaan toisiaan? Osa av-mammoista on/tulee olemaan haisevia karvaperseitä:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi