Olenko ainoa nainen joka ei koskaan ole käyttänyt dildoa tms.?
en koskaan ole koskenutkaan mihinkään vemputtimeen vaikka alle 30v olen. dildo varmaan ainoa jonka tunnistan. mitä nämä geisha kuulat ovat? luulin että pieniä palloja jotka laitetaan kuin tamppooni ja niitä pidätellään siellä eli jumpataan lihaksia mutta näin kuvastossa jotkin jättisuuret pallot..??
Kommentit (12)
geishakuulat löytyy tai sellaset hervottomat pallot. Ihan kiva niitä on puristella, tekee gutaa. :)
pari kk sitten, olen 29 v.
ja eipä ole kummoinen, vaikka ostin sen kalleimmasta päästä olevan, portaattomalla värinällä ja kaikkea :D
Olen käyttänyt sitä ehkä kaksi kertaa, ja vaihdoin takaisin "käsipeliin", en jaksa dildoa enää kaapista kaivaa, ei se niin kiva juttu ollutkaan kuin luulin.
Mieli tekisi, mutten kehtaa. Alkuun minä olin se osapuoli, joka ei ollut niin avoin ja tiennyt ja tuntenut seksin saloja, vaikkei mieskään niin kokenut ollut. Nuorena ajattelin, että on loukkaus, jos mies harrastaa itsetyydytystä. Olin näköjään kovin epävarma itsestäni. Nykyään itse teen sitä enkä oikein kehtaa miehelle edes sanoa siitä. Tilanne on muutenkin ollut aika kaverillinen ja kerran keskustellessa mainitsin dildon ja sen, etei tarvitisi seksiä enää miettiä. Kun siis se on harvassa miehen kanssa. Mutta jotenkin hävettää se nuoruuden ajatusmaailma ja se, että nyt itse kaipaisin enemmän seksiä ja tykkään itseäni tyydyttää. Tosiaan apuvälineitäkin tekisi mieli kokeilla.
Esim. synnytyksen jälkeen kai suositeltavia. Ja kai niitä on eri kokoja, kun emättimetkin on eri kokoisia. Jos lihakset on erittäin löysät, niin esim. pissan pidättäminen on vaikeaa.
T. nro 15
ainoa paikka josta kehtaa kysä :) mitä suosittelette? jäänkö jostain paitsi?
Minäkään en ole koskaan käyttänyt dildoa.
Geishakuulia on erikokoisia. EI kyllä kokemusta niistäkään. Mutta oikein tiesit mihin ja miten käytetään.
Olen myös alle 30v
ole koittanut eikä kyllä kiinnostakaan...
Kannattaa ostaa ainakin yksi vibraattori, omani on pieni delfiini.
Käytättekö te sitten, ööh, ihan käsipeliä? Vai ettekö masturboi ollenkaan?
Niin ja sille arastelijalle: postimyynnistä voi tilata seksileluja.
(Itse en ole mitenkään hillitön lelujen kuluttaja - ennemmin suosin luomutyyliä :) - eikä suristimet juuri sytytä, mutta välillähän vaihtelu on makavaa ja kaikenlaista on kokelitu.)
hankittuu mitää härveleitä ja hyvin on toiminu seksi täs 13vuode aikana molempien yhteisymmärryksessä.