Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kaveriasiaa

Vierailija
07.05.2010 |

millaisten kinastelujen annatte mennä läpi sormien? Mulla esikoinen on eskarissa ja siellä on sujunu tosi hyvin. Pojat on hyviä kavereita jakyläilleetkin toistensa luona. Me asutaan vähän kauempana,muut lähempänä toisiaan pääasiassa. Siis ovat enempi pihalla eskaripäivän jälkeen. Etenki kaks on paljon keskenään. Nyt on ollu vähän sellaista kilpailua kuka on kenenki kaveri. Ja pari poikaa luetteli et on sen ja sen kaveri mutta ei sanonu meiän poikaa. Ja yks sano tyhmäks.. Poika ei sen kummemmin sanonu et olis ollu mitään kinaa ja on kuulemma ollu kiva päivä. Oonko mä niin herkkänahkainen kun pahotin mieleni. Vaikka näyttää ettei poika ite ota niin pahasti,tai mistä mä voin olla varma. Ope sano et on niin kiltti. Ja poika oli sanonu et kaikki on hänen kavereitaan. Mä taidan olla niin ummikko näissä kaverijutuissa et en tiiä millasta se on. Teenkö mä mielessäni nyt liian ison numeron tällaisesta. Helposti pilaan oman viikonloppuni. Antakaas mulle perspektiiviä,tai sit sanokaa et on aihetta huolestua.. Olivat kyllä eskarissa puhunu ja kaikki on kuulemma keskenään kavereita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vähänkin tuntuu että omaa lasta syrjitään/kiusataan. Luulin että vain tytöillä on tuollaista. Mutta tuon siis katoisin läpi sormien, mutta jos jatkuu yhteys opeen.

Vierailija
2/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa. Tuon ikäiset ja ala asteellakin on tyypillistä tällaiset "en oo sun kaa tänään" jutut. Ja seuraavana päivänä kinataan jonkun toisen kanssa ja ollaan sen eilisen kinakaverin kanssa hyvää pataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ei ole ollut yhtään mitään. Kaikki on ollu aina hyvin keskenään. Mäkin luulin et tytöt vaan tekee tota et en oo sun kaveri. Poika on aika oikeudenmukainen ja tuntuu vaan pahalta kun sanoi ettei ne sanonu mua. Mutta ei siinä kaikki ollukaan luettelemassa kavereitaan. Tällä hetkellä leikkii eskarikaverinsa kanssa puistossa,mies meni kahen vanhimman kanssa sinnepäin. Ei tämä niin pitkä matka etteikö kohta onnistuis pojalta yksinkin. Tietysti jos jatkuu niin en ala katteleen tota. Lisää kommenttia "hysteeriselle"mammalle. Mies yrittää turhaan pitää mulla maalaisjärjen päässä.ap