Olisinko onnellisempi, jos mulla olisi Moccamaster?
Vanha keitin toimii vielä, mutta kaikillahan on nyt Moccamaster.
Kommentit (17)
mä olen onnellinen kun juon pressopannulla tehtyä tummapaahtoista kahvia :)
huomattavasti kun hankin Moccamasterini. Sain myös lisää ystäviä.
Hei osta perkolaattori niin oot paljon onnellisempi ja pääset halvemmalla ja et ole massaa... Keskiluokkaisuuden ilmentymä: moccamaster
meiidän kahvikoneemme edustaa jurakautta: sain teräksisen 80-luvun alun perkolattorin äidiltäni. Käytettynä! Hui!
Pelittää kyllä hyvin, eikä tarvi suodatinpusseja.
Viikonloppuisin toki käytämme espressomasiinaamme, joka on vain 10-vuotias.
Meillä tytär pani keittimen pois ,kahvi liian kuumaa ja siiis pahan makuista. Ja entinen keitin käytössä.
eivät olisikaan, uuden tavaran hankkimisesta aiheutuva onnen tunne häviää muutamassa päivässä.
Vasta-argumentti voisi tietysti olla, että olet repivän onneton ilman mokkamasteria. Oletko varma, ettei onnettomuutesi suuntaudu muualle, jos saat sen keittimen?
Oletko varma, että onnettomuutesi ei ole pohjaton kaivo, jota olisi parempi lääkitä esimerkiksi hoitamalla parisuhdetta tai puutarhaa?
Moccamaster kuuluu sarjaan "ilman näitä ei täydellisyyttä ole".
Meillä ei nimittäin ole taulu-tv:tä. Vanha kuvaputkitelkkari toimii vielä hyvin, mutta tulisikohan meistä onnellisempia kera lituskaisen telkkarin? Hmm...
En tiennytkään, että Mm on nykyään sosiaalinen statutssymboli. Mies nimittäin hinkuaa Mm:ia ja kysyi jo milloin isänpäivä on :)
yhden mökille,Minulla on vanha telkkari omassa huoneessani ,enkä halua vaihtaa, PAREMPI KUVA.
mutta minä en haluaisin Moccamasteria, haluaisin hyvän kahvikoneen, jolla saa erilaisia kahveja aina mielensä mukaan... Olisin varmasti onnellinen!
muutettiin omakotitaloon ja sain neljä lasta. Tämän keittimen ostosta on nyt 10 vuotta ja elämä senkun hymyilee : )
tarvii miettiä paljonko johonki keittimeen laittaa ja mikä on paras.
Kahvi ei ole parempaa kuin vanhan minkälie-merkkisen keittimen keittämä. Odotin sen olevan parempaa, koska näin sanoivat jotkut ihan ilmielävät ihmiset, eivät vain mainokset. Vaikka kahvin laatu on pysynyt samana, olen silti 0,18 prosenttia onnellisempi kuin ennen Moccamasteria. Se on paremman näköinen kuin vanha keittimemme ja lisäksi anoppi kadehtii ja paheksuu ihanasti "kallista" hankintaa.
Moccamaster termoskeitin. Kahvi on pahaa ja jäähtynyttä. Mutta ei se mitään, keitin on minusta todella kaunis. Tämä ei muuten ollut vitsi. Arvostan epämukaviakin kaunitta tavaroita. Minusta se keitin vaan on ihana ja tulen iloiseksi sitä katsellessa!
Mikään muu ei kelpaa.
Vain Mokamestari tuo onnen.
t: onneton tefalilla keittelijä