Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako jatkaa tätä suhteen alkua?

Vierailija
07.05.2010 |

Minä menetin mieheni ja lapseni isänsä kohta 3v sitten. Puoli vuotta sitten tapasin erään miehen, jonka kanssa ollaan tutustuttu paremmin ja molemmat olemme ihastuneet toisiimme. Kaikki on periaatteessa ihan hyvin.

Silti aina välillä tunnen huonoa omaa tuntoa tästä uudesta onnestani, vaikka tiedän, ettei mieheni olis minun varmasti halunnut elävän yksin loppuelämääni. Näitä ajatuksia on lisännyt sekin kun yhdellä lapsistani todettiin vakava sairaus ja tuleva on sen suhteen epävarmaa. Eikä tätä tilannetta yhtään auta se, että osa tuttavapiiristä paheksuu sitä, että minulla on uusi mies. On kuulemma vielä liian aikaista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen sitä mieltä että siinä vaiheessa kun olet itse valmis uuteen suhteeseen kaikki on hyvin.Kukaan ei voi määritellä sitä mikä on liian aikaista.

Muuten en osaa sanoa kuin voimia sinulle!

Vierailija
2/4 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiva aika. jos tuntuu pahalta niin löysää tahtia. jos taas hyvältä, niin anna palaa. tuksin mieheiskään olisi sinun halunnut yksin jäävän loppuelämäksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiva aika. jos tuntuu pahalta niin löysää tahtia. jos taas hyvältä, niin anna palaa. tuksin mieheiskään olisi sinun halunnut yksin jäävän loppuelämäksesi.

tuttavapiirille se ei kuulu pätkääkään.

Vierailija
4/4 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että miehesikään haluaisi sinun elävän yksin lopun elämääsi ja jos sinusta tuntuu, että tämä uusi on sellainen, jonka kanssa haluat elää niin edetkää esim. hitaammin.

Minäkin menetin mieheni ja vain vuosi mieheni kuolemasta ihastuin/rakastuin uudestaan ja me olemme yhä onnellisesti yhdessä 15v jälkeenkin, vaikka minunkin lähipiiristäni osa oli sitä mieltä, että on aivan liian aikaista edes harkita uutta suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän