Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimääräisten työntekijöiden kerho - tervetuloa!

Vierailija
07.05.2010 |

Tänne kaikki vinkit jakoon, miten itse kukin meistä voisi työllistyä!

-Ap on itse IT-alan projektipäällikkö ja sai lähtöpassit Yt-neuvotteluissa ja kotona olen olut reilun kuukauden.

Olen yrtiäänyt kysellä vaivihkaa vanhoilta työnantajiltakin hommia, mutta ulkoista rekrylupaa ei tänä päivänä niin vaan myönnetä. Olen yrittänyt verkostoitua, koska osa paikoista menee suosittelijan tai tutun kautta jakoon. Hakemuksia olen laittanut kuukauden aikana n.5-6kpl, käynyt yhdessä haastattelussa ja saanut yhden ei kiitos-vastauksen. Olen jo miettinyt pitääkö tässä alkaa alanvaihtoa miettimään, muita toimistohommia, lähdenkö ajamaan taksia vai perustanko Kotipizzan ;) Eli hinku töihin on kova.

Muita? Vinkkejä? Ajatuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla ole mitään hyviä vinkkejäkään ... enää.

Vierailija
2/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla, tekninen ala kanssa. Olen laittanut hakemuksia, en tiedä vielä miten menee. Tosin nyt näyttäisi että työmarkkinat hieman piristymään päin, toiveajattelua ? No nyt vielä osaan nauttia kotona olosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus se kirottu tradenomi ja työkokemustakin on...

Vierailija
4/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kerro liikeideaa täällä. :D

Ekat tuotetilaukset teen ensi viikolla. Ja sitten kauppaamaan!

Onpahan sitten yritetty. Olen tosi kyllästynyt siihen, että ihmisiä koulutetaan meidänkin alalle liikaa eikä kaikille löydy millään pysyvää töitä. Pätkähommia sijaisena olisi tietysti aina tarjolla, mutta monet virat jätetään jopa täyttämättä.

T. luokaton opettaja

Vierailija
5/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtilanne on niin huono että haen aina hetken töitä ja jatkan sitten hoitovapaata koska mitään ei koskaan löydy. Työkkärin työnhakukurssit on käyty, on verkostoiduttu,tehty hanttihommia, vapaaehtoistyötä ja harjoittelua - omalla alallani vaan ei ole tarjolla oikeaa, pysyvää työtä. Pikemminkin työkulttuuri on nopeassa ajassa mennyt sellaiseksi, että koska ilmaista tai puoli-ilmaista työvoimaa on tarjolla, niin ketään ei tarvitse oikeasti palkatakaan. Minullekin kaverini ehdotti, että olisin niin kauan työttömänä että tulisin heille palkkatuella töihin, palkka hurjat tuhat euroa kuussa! Törkeää!

No, ei kai auta kuin tehdä lisää muksuja.;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi