Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa kun vauva on sairas ja huutaa tai kitisee lähes tauotta?

Vierailija
07.05.2010 |

Tuntuu että pää hajoaa kun olen kuunnellut tätä viime tiistaista asti. Olen itsekin kuumeessa niin ulkoilu (liikkuvat rattaat ainoa paikka jossa ei huuda) ei kovin isoina annoksina tule kysymykseen. Mies ei pyynnöistä huolimatta auta vaan käy kotona vain nukkumassa (ja valittamassa kun ei ole klo 21 hänelle illallista valmiina). ARGH!!! Mun vanhemmat on ulkomailla ja muita joita voisi kutsua apuun ei oikein ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miestäsi en katselis päivääkään

Vierailija
2/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita MLL:ään ja tilaa lastenhoitaja päiväksi tai pariksi että saat vähän omaa aikaa: http://www.mll.fi/perheille/lastenhoito/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja nukkuu tai muuta)? Olen kyllä tuotakin miettinyt että maksullinen taitaa olla ainoa vaihtoehto. Ja laskun laittaisin kyllä miehelle (vaikkei se sitä kuitenkaan maksa).

Kyllä mä tiedän ettei tämä ikuisesti kestä mutta ihan kamalaa kuunnella tuota huutoa kun on itsekin huonossa kunnossa;(

Vierailija
4/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 päivää, 8 tunnin välein.

kehottaisin myös meneen lääkäriin, siis lastenlääkärille. Voi olla kurkkukipua - meidän vauva sai lääkärissä buranaliuosta ja heti loppui itku.

Apteekista saa ilman reseptiä vauvan panadolia ja buranaa.

ÄLÄ VIE KOVIN NUHAISTA VAUVAA ULOS!!!

oon pahoillani kun miehes ei auta. :( mun mies on aina auttamassa vauvan kanssa, öisinkin...

Vierailija
5/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 päivää, 8 tunnin välein. kehottaisin myös meneen lääkäriin, siis lastenlääkärille. Voi olla kurkkukipua - meidän vauva sai lääkärissä buranaliuosta ja heti loppui itku. Apteekista saa ilman reseptiä vauvan panadolia ja buranaa. ÄLÄ VIE KOVIN NUHAISTA VAUVAA ULOS!!! oon pahoillani kun miehes ei auta. :( mun mies on aina auttamassa vauvan kanssa, öisinkin...

Peräpuikko on ainoa jonka voi laittaa mutta vauvalla myös ripuli joten en tiedä kuinka hyvin se ehtii imeytyä. Ollaan käyty lääkärissä, on virus. Vauva on juonut jonkin verran (myös osmosalia) ja hedelmäsoseet maistuu joten sinänsä en ole huolissani. Miksi ei voi viedä ulos? On ollut toppahaalari päällä kun olemme vieneet/hakeneet isompaa lasta kerhosta, käyneet kaupassa yms. Kun en mä oikein voi sisälle linnoittautua, pakkohan on kaupassa käydä yms.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan