Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yh:t ja muutkin vanhemmat.

Vierailija
06.05.2010 |

Toivotteko saavanne hyviltä ystäviltänne lastenhoitoapua edes joskus?

Kysyn näinpäin kun lapsettomat eivät kommentoineet edelliseen alotukseen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi, jos tarjoaisivat, enkä pyytäisi kuin äärimmäisessä äärimmäisessä hädässä (tyyliin, joudun äkillisesti sairaalaan ja jonkun täytyy olla lasten kanssa siihen saakka, että isänsä tulee hakemaan). Mun ystävät on mun YSTÄVIÄ, ei lastenhoitajia. :)

Vierailija
2/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ottaisin ilolla tarjouksen vastaan. Olen itsekin tehnyt niin ennen omia lapsiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävät ovat olleet lapsenlikkoina ja toisinpäin.

Vierailija
4/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä siksi että näen todella väsyneen yh äidin, joka on myös hyvä ystäväni. Hän rakastaa lapsiaan, mutta uupumus paistaa läpi. Jos asuisin lähempänä tarjoaisin apuani useamminkin, mutta vain ani harvoin samalla paikkakunnalla käydessäni pidempiä aikoja tarjoan apuani lasten kanssa.

En toki itsekään ketä tahansa ystävää huolisi lapsen vahdiksi.

Vierailija
5/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vallan paistaa läpi.

Vierailija
6/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin riippuisi henkilön vastuullisuudesta. (On kavereita jotka kovin mielellään hoitaisivat, mutta on niin hajapäiyä että varmaan unohtaisivat lapsen kauppareissulla :D)

En olettaisi enkä edes pyytäisi jolleivat itse kiinnostuneita.

Meillä miehen nuori sinkku kaveri itse halusi istua lattialle lukemaan lapselle Muumeja ja jutteli kummitytöstään. Ja taas miehen seurusteleva työkaverit-pariskunta oli oma-aloitteisesti kysellyt että haluttaisiinko olla joskus kaksistaan kun he voisivat tulla katsomaan lapsia. Isosiskoni kyselee jatkuvasti joko päästäisin hänet lapsenvahdiksi. Esimerkiksi keneltä tahansa näiltö saattaisin kysyä jos tarvitsisin hoitajaa. Riippuu kaverista.

Vierailija
7/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aihe voi olla mikä vaan!!

Vierailija
8/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ystävät ole juuri sitä varten? (ja toki montaa muutakin asiaa varten :D )

Minä olen kysynyt lastenhoitoapua niin ystäviltä kuin puolitutuilta (lapsen päiväkotikavereitten vanhemmilta) Meillä ei ole isovanhempia apuna, eikä sisaruksia jotka meitä auttaisivat.

Vastavuoroisesti olen aina muistuttanut, että minäkin autan, ja olen auttanutkin! Niin ystäviäni kuin näitä päiväkotilasten vanhempiakin.

Vierailija
9/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä siksi että näen todella väsyneen yh äidin, joka on myös hyvä ystäväni. Hän rakastaa lapsiaan, mutta uupumus paistaa läpi. Jos asuisin lähempänä tarjoaisin apuani useamminkin, mutta vain ani harvoin samalla paikkakunnalla käydessäni pidempiä aikoja tarjoan apuani lasten kanssa.

on pakko paikata aiemmin kirjoittamaani sen verran, että mielestäni voit kyllä tarjota apua. Jos äiti on niin väsynyt, että sinäkin pitkänmatkalaisena sen huomaat, hän voi ottaakin ilolla avun vastaan. Aina voi kysyä! Mutta älä loukkaannu, jos hän sanoo väsymyksestä huolimatta ei. Mun on ainakin ajoittain hyvinkin väsyneenä yh:na hyvin vaikea silti ottaa apua vastaan...

2

Vierailija
10/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat asuu kaukana, joten pari hyvää ystävää toimii silloin tällöin lapsenvahtina ja samoin minä vastavuoroisesti heille. En ole yh. Tarjoa ihmeessä apua, miksi joku loukkaantuisi sellaisesta? En ymmärrä...

Vierailija
11/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko paikata aiemmin kirjoittamaani sen verran, että mielestäni voit kyllä tarjota apua. Jos äiti on niin väsynyt, että sinäkin pitkänmatkalaisena sen huomaat, hän voi ottaakin ilolla avun vastaan. Aina voi kysyä! Mutta älä loukkaannu, jos hän sanoo väsymyksestä huolimatta ei. Mun on ainakin ajoittain hyvinkin väsyneenä yh:na hyvin vaikea silti ottaa apua vastaan...

2

Nähään tosiaan noin kolmen kuukauen välein. Nyt majailen hänen luonaan muutaman päivän. Mielelläni päästän hänet välillä omiin harrastuksiin tai ihan vain pois kotoa.

Vierailija
12/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on paras ystäväni, hän sanoi että ottaa milloin vaan hoitoon =D

en kuitenkaan halua "vaivata" koska muutenkin jos menen ulos niin menen kyseisen hlön kanssa, mutta sitten kun on poika sen verran iso niin voivat mennä vaikka korkeasaareen jos tahtovat =D

Vierailija
13/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys joutuu koetukselle jos sitä liiaksi rasittaa tuollaisilla.

Vierailija
14/14 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta väsyneenä yh:na arvostan sitä että ystäväni tulevat luokseni ja ovat seurana. En haluaisi edes mihinkään lähteä kun ystäväni tulee kylään :)