Kokemusta Specksaversin silmälaseista?
Tulikohan oikein kirjoitettua... Mutta onko oikeasti halpoja ja onko silti hyviä? Mihin hintaan sait ja millaiset (siis kaukonäkö, hajataitto...)
Kommentit (3)
Maksoin kesällä kaksista laseista yli 600 euroa. Toiset niistä on lukulasit, jotka on oikein hyvät, mutta monitehot on ihan kauheat. Olen yrittänyt totutella niihin ja kauaksi näenkin niillä ja pystyn jonkin aikaa pitämään, mutta jos yritän paria metriä lähemmäs niillä katsoa, niin saan hirveän päänsäryn. Ja linssit on vielä kalleimmat monitehot.
Mun tyttö tilasi sieltä hiljattain kahdet lasit. Kehykset on oikein nätit, mutta saa nähdä, onnistuuko linssit.
Jostain syystä istuvat paljon huonommin kuin aikaisemmat silmälasini (aikaisemmin olen ostanut Silmäasemalta), ja koko ajan saa olla ruuveja vääntämässä yms.
Enää en aio sieltä ostaa, vaan palaan vanhaan tuttuun kauppaani.
Ostin kahdet lasit, jotka tulivat maksamaan 400 euroa. Toisia olen voinut pitää ehkä 10 kertaa parin vuoden aikana. Olen käynyt valittamassa ja valittamassa, linssit vaihdettu - mutta tämä on kuin tuulimyllyjä vastaan taistelis. Niistä siis tulee silmät ja pää kipeäksi.
Nämä on tällaiset heppoiset kakkulat. Pari vuotta nyt olen pitänyt näitä toisia ja ihan hyvin kestäneet ja hyvin näen. Mutta heppoinen mikä heppoinen.
Olen likinäköinen(en näe kauas) ja hajataittoa