Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua orgamin saamiseen!

Vierailija
06.05.2010 |

Hei! Olen 35v nainen enkä ole koskaan saanut pelkästään yhdynnästä orgasmia. Se häiritsee ja vaivaa minua ja on tullut viime aikoina uuden ja vakavan suhteen myötä melkein pakkomielteeksi. Joudun yhdynnässä hieromaan itse tai sitten mies hoitelee kielellä ja sormilla etukäteen (vie aikaa eikä aina silloinkaan onnistu) Haluaisin niin sellaisen lämpimän ihanan yhteisen orgasmin, ei tarvitse edes yhtäaikaa, mutta kunhan ei tarvitsisi hieroa vaan se tulisi itsestään, ymmärrättekö mitä tarkoitan?

Taustatietoa: g-pisteeni sijaitsee ilmeisesti vaikeassa paikassa, joten yhdyntä ei stimuloi sitä, mutta yhdyntä tuntuu aivan mielettömän hyvältä. Treenaan alapään lihaksiani jatkuvasti ja pystyn puristelemaan niillä miestä, samalla nautin myös itse. Saan itsetyydytyksellä helposti orgasmin käyttämällä sormia, sauva on liian voimakas. Jännin asia on se että saan joskus unissani, herään siihen että kädet eksyvät pikkuhousuille ja painan kevyesti ja orgasmi tulee, joten olen unessa kiihottunut orgasmiin. Eikö se silloin onnistuisi myös yhdynnässä? Asiaa ei paranna se että miehen entiset ovat saaneet yhdynnässä ja helposti :(

n35

ps toivon apua myös miehiltä, kuinka paljon haittaa ja häiritsee se ettei nainen saa kovin helposti? Mitä mieltä olette siitä jos nainen hieroo loppuvaiheessa itse? Onko se yleistä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on mikä tahansa saavutettu orgasmi yhdynnän aikana. Minäkään en ole koskaan saanut orgasmia pelkästä aktista. Kuitenkin saan joka kerta, tavalla tai toisella. Minun mielestäni apukeinojakin käyttämällä saavutettu orgasmi on ihan yhtä kelpo. Jos jäisin odottamaan sitä ihmeellistä kertaa, jolloin se vain tapahtuu itsestään, siitä varmaan syntyisikin pakkomielle, joka taas vaikuttaa rentouteen.

Kuulostaa siltä, että sinun on tosi helppo saada orgasmi, paljon paljon helpompi kuin minun. Meille taas on vaikea löytää vibraattoria, joka olisi tarpeeksi voimakas minulle. Tämän takia vaihdammekin patteria uuteen tuon tuostakin. Siltikään se ei ole ongelma. Seksimme on mahtavaa ja palkitsevaa, vaikka joka kerta saan orgasmin jollain "keinotekoisella" tavalla. Me ei olla tehty siitä ongelmaa, joten se ei sitä olekaan. Tottakai toivon, että jonain päivänä aika, paikka ja tunnelma osuisi niin nappiin, että saisin orgasmin pelkästä yhdynnästä, mutta se on sitten jo jotain!! -jota en voisi edes kuvitella!

Että ei muuta kuin sormet peliin! Tärkein asia mikä orgasmiin vaikuttaa, on siihen suhtautuminen. Ei muuta kuin rennosti vaan omalla tyylillä! Ihan sama vaikka entiset naiset ovat saaneet sormia napsauttamalla, sinä olet sinä! Näitä keskustelupalstoja lukiessa huomaa, että orgasmittomuus on yleisempää kuin itse hoksaakaan. Kuvittele: jotkut eivät ole saaneet koskaan. Mitenkään. Joten, meidän pitäisi olla varmaan ihan tyytyväisiä :)

Vierailija
2/15 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.gigantti.fi/product/pienkoneet/terveys-ja-hyvinvointi/NOR603…

http://www.wickedtoys.fi/hitachi-magic-wand-plus-usa-to-uk-plug.html

Ja tässä taikasauvalle hyväksitodettu muuntaja edullisesti:

http://www.elektrolinna.fi/kauppa/index.php?ryhma=D0021D160&infosivukoo…

Patterikäyttöiset on surkeita näihin verrattuna.

Meille taas on vaikea löytää vibraattoria, joka olisi tarpeeksi voimakas minulle. Tämän takia vaihdammekin patteria uuteen tuon tuostakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rakas vaimoni ei saa myöskään koskaan orgasmia ilman klitan hieromista tai nuolemista. Minua se ei haittaa ollenkaa - päin vastoin. Ainoa mitä toivoisin, että vaimoni kehtaisi itse hieroa klitoristaan. Hän sanoo ettei kehtaa, vaikka olemme olleet naimisissa 10 v. m 35

Vierailija
4/15 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköhammasharja, niin ota mukaan seksiin.

Saat varmasti orgasmin kun sillä vetelet tarpeeksi. Yleensä sillä löytyy g-piste.

Vierailija
5/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut orgasmia yhdynnässä, enkä koskaan suuseksissä. Yhden kerran olen saanut kun mies on sormilla hieronut. Yleensä hieron itse orgasmin seksin aikana. Tottakai olisi ihana joskus saada muullakin tavalla.

Ap jos yhtään lohduttaa, minulla on ystävä joka ei ole koskaan saanut orgasmia, ei edes masturboimalla. Joten sekin on jo jotakin että kyetään saamaan orgasmi!

Vierailija
6/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aiemmin orkun yhdynnässä vain klitorista samanaikaisesti hieromalla. Minusta ja miehestä on ollut täysin luonnollista että hieron samalla itseäni, luulen sen olevan miestä kiihottava lisä. Nyt alatiesynntyksen jälkeen ja lantionpohjalihaksia treenattuani olen saanut orgasmin myös pelkässä yhdynnässä. Mukavaa on sen vaivattomuus, mutta ei se sen kummemmalta tunnu kuin emätin + klitoriskiihotuksella saatu orkku. Sanoisimpa että klitoriksen stimulointi tuottaa minulle jopa intensiivisemmän orgasmin ja paremman nautinnon. Eli ei kannata ottaa paineita :)

Vierailija
7/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yleistää, kaikki kokevat emätinorkun eri tavoin.

Ei se emätinorkku ole niin ihmeellinen

Vierailija
8/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yleistää, kaikki kokevat emätinorkun eri tavoin.

Ei se emätinorkku ole niin ihmeellinen

Kuten myös kukin kokee emätin + klitorisorgasmin omalla tavallaan. Niin jännää se seksi vain on! :)

Vierailija
9/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

orkun yhdynnässä. Mua oikeesti ahdistaa tää oma kyvyttömyyteni miehen seurassa. Yksinollessa ei kauaa tarvii 'odotella', kun jo irtoo kunnon tärinät ja miehen kanssa ei tule edes omin sormin...

Joku klikki siinä on, mutta en ole vielä selvittänyt sitä. Mulla on nimittäin sellainen tunne, että mieskin odottaa mun saavan ja pettyy, kun ei vaan irtoo...

Vierailija
10/15 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuu ja minä istun hänen sylissään (kasvot vastakkain). Samalla kun liikutan itseäni miehen päällä, mies pitää toista kättään klitoriksellani ja toisella kädellä hieroo ja imee rintoja. Kun yhtäaikaa stimuloidaan emätintä, klitorista ja nänniä, orgasmi tulee kuin itsestään, ei vaadi 'pitkää hinkkaamista'. Näin minulla siis.

Vierailija
11/15 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aiemmin orkun yhdynnässä vain klitorista samanaikaisesti hieromalla. Minusta ja miehestä on ollut täysin luonnollista että hieron samalla itseäni, luulen sen olevan miestä kiihottava lisä. Nyt alatiesynntyksen jälkeen ja lantionpohjalihaksia treenattuani olen saanut orgasmin myös pelkässä yhdynnässä. Mukavaa on sen vaivattomuus, mutta ei se sen kummemmalta tunnu kuin emätin + klitoriskiihotuksella saatu orkku. Sanoisimpa että klitoriksen stimulointi tuottaa minulle jopa intensiivisemmän orgasmin ja paremman nautinnon. Eli ei kannata ottaa paineita :)

Minullakin synnytyksen jälkeen alkoivat tulla ne isot O:t. Vahvasti uskon lantionpohja jumpan vaikuttaneen, ja käytän geishakuulia vieläkin vaikka synnytyksestä jo 6 v.

Vierailija
12/15 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lihakset itsestään pysy kunnossa.

käytän geishakuulia vieläkin vaikka synnytyksestä jo 6 v.

Vierailija
13/15 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/15 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset eivät tule koskaan saamaan orgasmia pelkästä yhdynnästä. Jos tiedät jo, että g-pisteesi on "vaikeasti tavoitettavissa" on melko varmaa ettet tule koskaan pelkästään yhdynnästä ilman klitoriksen stimulointia laukeamaan. Noin 70% naisista tarvitsee klitoriksen stimulointia saavuttaakseen orgasmin, joten et ole yksin. Ja oikeasti... Mitä väliä sillä on, miten saat orgasmin, jos sellaisen joka (?) kerta saat? :) Minä en ole koskaan saanut orgasmia poikaystäväni kanssa - en sormilla, nuolemalla enkä pelkällä seksillä. Olisin sinun tilanteessasi iloinen. Joskus ongelmana on anatomia, joskus "henkinen lukko", mutta sinulla tuskin kyse on jälkimmäisestä, jos olet kykenevä laukeamaan klitoriksen stimuloinnilla. Sanoisin, että kokeile syventää suhdettasi mieheesi (jos kyseessä olisikin "henkinen lukko"), kokeilkaa uusia asentoja, käyttäkää enemmän aikaa esileikkiin ja kiihottumisen kasvattamiseen, kokeilkaa puhua tuhmia seksin aikana tai käytä fantasioitasi apuna. Repäiskää ja kokeilkaa miehesi kanssa tantraseksiä! Myös joidenkin aineiden vaikutuksen alaisena seksistä tulee uskomattoman hyviä fiiliksiä ja voi luoda ihan uusia tuntemuksia! Muutamat henkoset pilveä ovat tehneet meillä seksistä monta kertaa parempaa. Tärkeintä on kuitenkin nauttiminen ja läheisyys. Jos murehdit orgasmin saamista niin sitä pienemmällä mahdollisuudella saat sen tulemaan. Ota rennosti, kokeilkaa uutta ja jätä orgasmin metsästys pois mielestä hetkeksi niin varmasti pääsette sinne jossain vaiheessa :)

Vierailija
15/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin opastaa sinua orgasmin saannissa jos vain haluat sitä