Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI sinun persettäsi kaivelee martinan elämä????

Vierailija
06.05.2010 |

eikö sinulla ole omaa elämää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..., saavat tehdä mitä lystäävätä ja itse elän niin kuin lystään. luultavasti oma elämäntyylini ei heille sopisi alkuunkaan.

Vierailija
2/11 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina ei kiinnosta paskan vertaa. Tosin blogissaan antais kyllä nauruuhin aihetta muiltakin osin, mutta ei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keinoin esiintymällä tyrkkylehdissä ja tyrkkyohjelmissa ja tuomalla esille elämänsä yksityiskohtia. Sen takia niistä saa ja kuuluukin keskustella. Eipä hänen elämänsä minun oersettäni kaivele. En usko että hänen blogissaan kirjoittamansa asiat ovat edes totta. Yksinkertainen laskutoimitus ilmoitetuista verotettavasta tulosta ja jutut ulosottosaatavista sekö vilkaisu kodin sisustukseen kertoo että eipä taida kovin hehkeää omaa aikaa olla varaa viettää.

Vierailija
4/11 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiedä tarkalleen, kuka kyseinen henkilö on ja miksi hänen tekemisensä jaksaa kiinnostaa. Blogista nyt puhumattakaan. Blogeja en ole koskaan lukenut muutenkaan.

Oliskohan osa av-mammoista vain kateellinen, kun omassa elämässä ei ole mitään sellaista, mikä muita kiinnostaa.

Vierailija
5/11 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saattaa tuolla menolla olla tuleva yhteiskunnan elätti muodossa tai toisessa. Kalliiksi tulevat lapsen terapialaskut kun vanhemmilla ei ollut kiinnostusta olla vauvansa kanssa.

t. persoonallisuushäiriö

Vierailija
6/11 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa heidän tekemisiään yhtään enempää kuin muidenkaan naapurien.

Vierailija
7/11 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on martina?

Vierailija
8/11 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa vain tuo vauva. Itsehän antaa itsestään kuvan epäkypsänä äitinä. Asian voisi korjata vaikka olemalla hiljaa.

Martina voi tehdä mitä haluaa, mutta vauvan kanssa pitää olla, antaa tälle tasainen arki, eikä paeta sitä. Oli ammatti mikä tahansa. Vauvavaiheen jälkeen äiti voi vähän irtautua tästä, mutta ei vielä noin nuoren kanssa.

Tässä syy.

Vierailija
9/11 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiedä tarkalleen, kuka kyseinen henkilö on ja miksi hänen tekemisensä jaksaa kiinnostaa. Blogista nyt puhumattakaan. Blogeja en ole koskaan lukenut muutenkaan.

Oliskohan osa av-mammoista vain kateellinen, kun omassa elämässä ei ole mitään sellaista, mikä muita kiinnostaa.

Itse hän tyrkyttää elämäänsä vadilla kaikkien eteen riepoteltavaksi, eikö tämä ole odotettavissa silloin? Tämähän tavallaan kuuluu tälläiseen julkisuushuoraamiseen, siksihän ihmiset osaksi lukevat noita tyhjänpäiväisiä blogeja ja juorulehtiä.

Ei ole mahdollista ojentaa kättä suurelle yleisölle ja odottaa ettei saisi myös paskaa siihen.

Kuinka naiiveja te olette? Sitä saa mitä tilaa. Hiljaakin voi olla, tai mainostaa ja markkinoida vaan sitä työtään, ei elämäänsä. Paljastuksen halusta ja rahasta ko nainen tätä tekee.

Vierailija
10/11 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku väittänyt Martinan paljastavan aina itsensä ylikäyttämällä capslockia. Sen perusteella keskustelemme juuri nyt kyseisen naisen kanssa. =DDD

Vierailija
11/11 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua jnkverran korpeaa se, että tuollainen ihminen sai vauvan, jota ei viitsi edes hoitaa itse, ja minä joka todella olisin vauvan halunnut ja ollut sille hyvä äiti, en sellaista saa.

Martina edustaa mulle eräänlaista kosmista vittuilua.