Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi että annan hänelle vain rahasta.. =/

Vierailija
05.05.2010 |

Pitäskö tästä nyt sitten loukkaantua vai ei..

Olen tässä kotona lasten kanssa ja rahasta tiukkaa, niinkuin lapsiperheillä monesti.

Mies sai ylimääräistä rahaa, ja kysyin sitten että voisko kustantaa minulle parturin (en oo aikoihin käynyt). Sanoi että ok.

Nyt sain sitte jo huomiseksi sen ajan, ja olen ollut niin iloinen ja onnellinen siitä.

No, seksiä mies on tässä kysellyt parina iltana, mutta olen ollu tosi väsynyt jne. Tänään sitten kun olin niin iloinen, niin tuntui että oispa mukava tuottaa sitä hyvää oloa miehellekin.

Mutta hän sitten sanoi että tuntuu että annan hänelle vain siksi kun saan rahaa.. No, koetin selittää että eihän se ihan niinkään mene, mutta ei menny perille.

Ymmärrättekö te muut mun ajatuksia?

Mä en yleensä ees pyydä mieheltä rahaa. Mä en oikeasti oikein itse tiedä, mitä ajatella..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että olet tyrmistynyt. Kuulostaa että teilläkin on sinun ja miehen rahat. Ehdota yhteistä tiliä niin ei tarvi miettiä annatko rahasta vai et...

Vierailija
2/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö tästä nyt sitten loukkaantua vai ei.. Olen tässä kotona lasten kanssa ja rahasta tiukkaa, niinkuin lapsiperheillä monesti. Mies sai ylimääräistä rahaa, ja kysyin sitten että voisko kustantaa minulle parturin (en oo aikoihin käynyt). Sanoi että ok. Nyt sain sitte jo huomiseksi sen ajan, ja olen ollut niin iloinen ja onnellinen siitä. No, seksiä mies on tässä kysellyt parina iltana, mutta olen ollu tosi väsynyt jne. Tänään sitten kun olin niin iloinen, niin tuntui että oispa mukava tuottaa sitä hyvää oloa miehellekin. Mutta hän sitten sanoi että tuntuu että annan hänelle vain siksi kun saan rahaa.. No, koetin selittää että eihän se ihan niinkään mene, mutta ei menny perille. Ymmärrättekö te muut mun ajatuksia? Mä en yleensä ees pyydä mieheltä rahaa. Mä en oikeasti oikein itse tiedä, mitä ajatella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sitä mieltä, et annan rahasta.

Mietin vähän aikaa asiaa, ja sitten tuumasin, että tehdään sitten niin, etten anna ollenkaan. Mutta samalla sanoin, että hoitaisko hän pennut ja kodin.

No, sit mies totes, että ehkä me molemmat tehdään oma osamme tän yhteisen kodin eteen. Ja enää meillä ei oo eri rahoja, vaan kaikki on yhteistä.

Vierailija
4/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi välillä tosiaan vaan an taa vaikka väsyttäisikin...

Ihan takuulla miehelle tulee tuollaiset fiilikset, jos silloin lohkeaa kun on saanut itse jotain ensin...

Vierailija
5/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä raha tuli ylimääräisenä ja käteisenä lisäksi. Ja siis rahasta jää kyllä sen mun parturireissunki jälkeen varmasti ihan hyvin hänelle johonkin käyttöön.

Arjen asiat voi kyllä ostaa ja maksaa ihan hyvin yhdessä, mutta sitten jos jotain erityistä tarvitsisi..

ap

Vierailija
6/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit sanonut sille että et ole niin halpa =DDD

ja että voi se useammin saada sulle orgasmin niin ei tarvitsisi antaa silloin kun on sulla hyvä mieli =DDD vaan että oikeesti haluat =D

Vierailija
7/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumasti sanottu

Vierailija
8/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit, että olet ollut väsynyt, etkä ole antanut, mutta kun mies antoi rahaa, piristyit niin, että päätit antaa. mites miehesi tuossa oli väärässä? vai antoiko hän rahan lisäksi sinun nukkua väsymyksesi pois?

Vierailija
9/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennen tätä kaikkea, en tiedostanut vielä sillon ettei ois kannattanu..=)

Alkaa jo ihan ittelläki naurattaa.. Siis ku sanoin miehelle että on hyvä ja pirteä olo, satuin nukkuun päiväunetkin.. Se varmasti aatteli, että tein sen tarkoituksella..

Nyt se antaa rahaa, täytyy nukkua päikät! =D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän