Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko teillä naiset pyllykarvoja? =D

Vierailija
05.05.2010 |

jos on, niin poistatko niitä? tietääkö miehesi? hävettääkö pyllykarvat?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Miksi hävettäisi?

Vierailija
2/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä takaapäin lykkiessä on voinutkin huomata, toisaalta, ei se levittele kannikoitani niin että pahemmin pilkistelisivät.. luulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua hävettää se ihan perhanasti, ja varmasti seksi elämä kärsii siitä, en nyt tarkoita että on paljon karvoja mutta on kuitenkin! YÖK!

ap

Vierailija
4/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ajan pois samalla ku sheivaan muut paikat :)

Vierailija
5/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä paljon häppäreissäkään - eli niitä ei tarvi ajella.

Olen aika karvaton luonnostani.

Vierailija
6/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistan silloin kuin muutenkin ajan häpykarvoja eli ajoittain. Ei ne hävetä, mutta olisin kyllä ihan iloinen jos niitä ei olisi. Mies tietää varmaan, kyllähän se paremmin sinne osastoon näkee kuin minä itse.

Vierailija
7/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmät persaukon ympäriltä ajelen. Kait se mies on jotain huomannut. Hävettää joo.

Vierailija
8/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kohtuu hentoja. En sheivaa, kutittaa muuten ihan pirusti sen jälkeen.

Ja yritän pitää miehen suun pois sieltä. Olen sanonut että kalulle ja sormille peppu on avoin, mutta kiusaannun hirvittävästi jos yrittää nuolla, silti aina yrittää sinne... Eli ilmeisesti eivät häiritse :) HUomaa kyllä kun joskus olen ajellut, muttei moiti yhtään vaikka yleensä saavat kasvaa.

Vierailija
9/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuinka tuollaisen asian voisi mieheltä salata, sen verran tykkää tiirailla alakertaa. Miehelle on kuulema aivan sama ajelenko vai enkö. Enemmän vissiin ärsyttävät itseäni. Mutta kamalinta mitä tiedän, on sänki aaaanuksessa. Kamala kutitus siinä persauksessa.

Vierailija
10/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtautua niihin noin rennosti...

ap

Vierailija
11/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ajele. Muutaman kerran sen tehnyt ja kutisi niin maan perhanasti. En muutenkaan pahemmin sheivale alapäätä, toki siistin mutta siihen jää. Eikä ainakaan vielä oo mieheltä tullut sanomisia eli tuskin häiritsee. Ja vaikka tulisikin niin minunpa on karvat.

Vierailija
12/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs noi nyt haittaa... oon joskus jättänyt sheivaamattakin, ja totta kai mies tietää... nuolee mut joka paikasta, myös peppureiän ympäriltä

Vierailija
13/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettäisi enemmän jos olisi niin tyhmä mies että luulisi ettei naisella ole karvoja. ;D

Vierailija
14/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää jos naiset ajavat perskarvansa. Ne kärsivät siitä itse fyysisesti ja siitä kärsii meiskin. Ei ole mitään jännää karvattomassa vaossa. saman näkinen kuin tissivalo. Lämpimässä hiessä sielä terävät paksut karvantyngät raapivat ihoa ja kivullisia näppylöitä nousee. Kyllä mulle ainakin helpais, olkoon vaikka häntäluusta jhäpyluuhun ulottuna älykäännyn levyinenn 5 senttiä ulospuskeva pöyhö

Vierailija
15/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta kohtuu hentoja. En sheivaa, kutittaa muuten ihan pirusti sen jälkeen.

Ja yritän pitää miehen suun pois sieltä. Olen sanonut että kalulle ja sormille peppu on avoin, mutta kiusaannun hirvittävästi jos yrittää nuolla, silti aina yrittää sinne... Eli ilmeisesti eivät häiritse :) HUomaa kyllä kun joskus olen ajellut, muttei moiti yhtään vaikka yleensä saavat kasvaa.

Taitaa miehesi kaapin ovi olla jo puoliksi auki...

Vierailija
16/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On karvoja ja en ajele. Aina mies nai takaapäin ja kehuu persettä.

Vierailija
17/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ja tummia ja pitkiä 😔

Vierailija
18/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään ole.

Vierailija
19/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne perskarvat, mutta rintakarvat ja navan ja häpykummun välinen ryijy, se pitää ajaa ehdottomasti. Miesten ei pidä tiedää millaisia naiset oikeasti on.

Vierailija
20/20 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut nuorempana, en ainakaan tuntenut pestessä. Neljänkympin korvilla alkoi kasvamaan. Sheivaan, mutta tuskin kaikki lähtee.