Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Lokakuun lahjat 2010 toukokuussa**

05.05.2010 |

Näppis84

minä vm-84,mieheni vm-82.

Lapset syntyneet: 3/02(tyttö),7/03(tyttö), 4/06(poika)(3 vanhinta edellisestä avioliitosta) ja 6/09(tyttö)

ja nyt odotan viidettä lasta.

LA 13.10

poketius

minä olen vm -81,

mies vm -79

Pojat syntyneet 09/05 ja 03/07

la ??

paikkakunta ?

outoelämä

vuosimallia -86 ja -84

la 8.10

paikkakunta ?

peikotus

Olen vm -88 ja mies -79

la 4.10

asuinpaikka Helsinki

cool bigmama

vm -75 ja mies vm -67

La 9.10.

lapset ovat syntyneet -92 ja -98

paikkakunta Pori

minni

-76 (minä) ja -73.

Lapset -04 ja -06.

la 14.10

PK-seutu / Kätilöopisto

Jadessa

minä -86 ja avomies -85

la 15.10

paikkakunta ?

mouhou

neiti 20 ja mies 21v

la 7.10

asuinpaikka Hyvinkää(kesänalussa muutto Jyväskylään)

sannri

lapset 6 ja 8 vuotiaat

la ??

asuinpaikka Kuopion lähistö

Ruusis

vm -71, mies -69

poika 03/07

la 30.9.

Kerava

riepu

-82 ja mies -83

la?

paikkakunta Helsinki/Vantaa

sini3

kumpikin vm -74

lapset -04 ja -05, tyttö ja poika

la 1.10

paikkakunta Vantaa

piiperoinen

vuosimallia -80 ja mies -75

Esikoinen 04/06

la 1.10

paikkakunta ??

Magdaliina

vm -82 mies -80

lapset -00 ja -03 tytöt

la 15.10

paikkakunta Jkl

Emyne

-88-syntyneitä molemmat

la ?

paikkakunta ?

dano

Olen -86

la ?

paikkakunta ?

JicarillaGirl

-79 ja mieheni -74

la ?

paikkakunta ?

riksutes

vm -88, mies -81

la 19.10.

paikkakunta Etelä-Pohjanmaa

tarutao

vm ?

la 1.10

paikkakunta ?

Snow2010

26 v ja mies 32

lapset 2 lasta

la 24.10

paikkakunta ?

Nigi

vm ?

lapset 2,5v tyttö

la 11.10

paikkakunta ?

jane88

minä vm 88 ja mies 87

lapset poika 02/09

la 19.10

paikkakunta Pori

tinztinz

minä -86 ja mies myös -86,

la 7.10

paikkakunta Turku

-pippuri

molemmat vm.-75

la 13.10

paikkakunta ?

kahdenäiskä

vm. -76,

lapsia on kaksi vm -02 ja -07

la 14.10

paikkakunta Kainuu

LeeLoo

Minä -76, mies -73.

Pojat -00 ja -03

la 31.10

paikkakunta ?

beluga

vm ?

la 19.10

paikkakunta Helsinki

Viljamiina09

26v, mies 32

syyskuussa 07 syntynyt poika

la 24.10

paikkakunta Jyväskylän kupeessa

lily09

molemmat vm-89

la 10.10

paikkakunta Helsinki

mimmi74

vm minä 36,mies

la 30.10

Paikkakunta Helsinki

sunset

vm ?

lapset -05 tyttö ja -08 poika

la ?

paikkakunta ?

sande75

-75 ja mies -73

lapset 09

la 12.10

paikkakunta ?

Ninnana

-82 ja mieheni -84

lapset -02, -05 ja -09

la 17.10

paikkakunta Jyväskylä

Jes os

Minä ja mies vm -77

lapset T04 ja P06

la 3.10

paikkakunta ?

Elise

27v. ja mies 30v

la 23-25.10

paikkakunta ?

neitinasu

minä -79 ja mieheni -77

la 8.10

paikkakunta Espoo

MiniUnikko

-78 äippä, mies -79

lapset -99, -01 ja -04 edellisestä avioliitosta

la 22.10

paikkakunta Espoo

Mama Alligator

vm-84 ja mieheni vm-82

la ?

paikkakunta ?

kareen2

vm-76, mies vm-73

lapset: poika -03 ja poika -04

la 4.10.

paikkakunta Lahti

HelmiOlivia

84-vuosmallia olen ja mieheni hieman nuorempi

lapset poika 06

la 31.10

paikkakunta ?

Samasu-74

Olev vm.-74

lapset -02 poika ja -05 tyttö

la 28.10

paikkakunta Kerava

ollikolli

minä -76, mies -73

lapset tyttö 01 ja poika 04

la 19.10

paikkakunta Turku

Elmiira

vm.83, mies vm.-82

la 28.10

paikkakunta Vantaa

lokamamma88

minä vm-88,avopuoliso vm-85

la 23.10

emilys, odottaa onnellisesti esikoistaan

vm. 76, mies vähän vanhempi

la 14.10

paikkakunta Espoo

Anneli13

minä -75, mies -72

la 24.10

Pori

an-nu86

vm-86

la?

paikkakunta ?

iltavilli

vm-84,mies -84

la 6.10.

paikkakunta ?

Tantor

Minä 31-v. ja mies 35-v.

Minulla ennestään 7- ja 5-vuotiaat lapset ja miehellä teini.

la 1.10

Paikkakunta?

Nyt on aloitettu uusi pino meillekin,joten olkaas hyvät :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla hyviä ultrakuulumisia!

Meilläkin siis oli tänään rakenneultra, kaikki hienosti. Istukkakin oli siirtynyt takaisin korkeammalle takaseinämään (oli siis muutama viikko sitten kohdunsuun päällä). Me ei saatu tietää sukupuolta, pieni haluaa ilmeisesti pitää meitä viimeiseen asti jännityksessä kun piti niin mahdottoman kaksinkerroin olla, peppu ihan kohdun pohjalla. Kätilö varovasti vihjaisi että siellä saattoi jotain ehkä vilahtaa, mutta ei osannut sanoa asiasta sen enempää. Itsellä on kyllä ihan poika-olo (mummi-kokelaan mukaan myös poikamaha :D)!

Ruusis: Me otetaan äitiyspakkaus. Rahana se katoaisi taivaan tuuliin alta aikayksikön. Ja meillä kun eka lapsi tulossa niin säästyvätpä vaatteet sitten seuraavillekin, jos luoja sellaisia suo. :)

Näppis: Täällä pieni potkii niin kauheasti että liikkeet tuntuvat ja _näkyvät_ jo vatsan päällä (niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin!). Kunnon potkuja ja muljahduksia on tuntunut about rv14 lähtien. Tsemppiä sinulle, toivotaan että ultrassa saat hyviä uutisia. :)

No mutta kaipa se täytyy tästä painua unten maille, vaikka pieni varmasti pitää taas huolen etten saa tänäkään yönä nukuttua. Mahdoton yökyöpeli tämä meidän tulokas.

-Mouhou ja pieni 20+0

Vierailija
22/31 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päästä taas kirjottelemaan tänne.. Muutettiin tossa välillä ja jouduttiin ottamaan uusi netti, niin siinä kesti kuukauden ennen kun saatiin toimimaan.. :(

Hienoa kuulla rakenneultrista, itse odotan sitä jo ihan hirveästi, meillä on 4.6 vasta, mutta ehkä maltan jotenkin odottaa sinne saakka ;)

Onko kenelläkään ruvennut vielä supistelemaan?? Itse jouduin saikulle supistusten vuoksi, ensi viikolla pääsen vasta lääkäriin.. Sanoivat kylläkin että uudelleensynnyttäjällä voi herkemmin tulla ja voi johtua vaikka kohdun kasvustakin, mutta eivät suositelleet työntekoa, kun ei tiedetä onko kohdunsuulla tapahtunut jotakin..

Mulla on myös liikkeet tuntuneet jo noin viikolta 13 (epäilen edelleen että mulla olis viikon pidemmällä raskaus kylläkin) ja nyt ovat alkaneet tuntua kunnon potkuina.. Itse tunsin käteenkin jo eilen ekan kerran, mutta mies saa varmaan odottaa vielä pari viikkoa sitä, niin ainakin viimeksi meni että vauva "vierasti" vierasta kättä! :D

Tuli mieleen muuten että olisko joku kiinnostunut perustamaan esim facebookkiin jonkun suljetun ryhmän meille lokakuulaisille? :) Siellä olisi mukava jutella sitten vauvojen synnyttyäkin..

jane & pikkupirpana 19+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ryhmissä on lokakuisille ryhmä, mutta ilmeisesti ryhmän perustaja ei käy täällä enää, kun olen aikaa sitten yrittänyt sinne mukaan mutta "hakemus" on edelleen odottamassa hyväksymistä. Eli uutta ryhmää kehiin, jos joku aktiivinen jaksaisi:)

Täälläkin maha kasvaa ja potkut tuntuu jo kunnolla. Mieskin tunsi kun oli tasan 19+0! Mukavaa. Rakenne vasta 14.6., että saa vielä malttaa odottaa.

Kiva kuulla että ihmisillä menee hyvin, toivotaan hyvää jatkoa kaikille!:)

riksutes 19+2

24/31 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl hiljaisin ja laiskin ryhmä ikin,missä oon ollu mukana :)

Nopeesti vaan ultran tulokset.Kaikki hyvin,tyttö tulossa(sen PITI olla poika,prkl!!!!),montakohan tässä tarttee viel tehhä et se poika viel saahaan :),istukka on tos edessä vasemmalla,joten sen takia en tunne liikkeitä kovin hyvin.

-näppis-

Vierailija
25/31 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa mieltä näppiksen kanssa, mä aina niin toivoisin että tää ryhmä alkaisi elää enemmän!

Meillä oli ultra viime viikolla ja tyttöhän sieltä taitaa olla tulossa, vaikka eivät varmaksi sanoneetkaan. Onko kukaan muu ajatellut mennä 3D-ultraan? Tai onko joku joskus ollut ja kokiko sen hyödylliseksi vai rahan hukaksi?

Mites muilla toi paino ja muut arvot? Mulla on jo +5kg ja se tuntuu aika hurjalta. Hemoglobiini 119, joten lisärautaa ei vielä onneksi tarvita. Ekaa kertaa oli verenpainekin kohonnut, mutta silti normaali (ennen 126/76, 127/70 ja nyt 140/79), tietääkö kukaan mistä tuo voisi johtua? Mun osaava lääkäri kun mitään ei tiennyt mistään.

Ja piti vielä kysyä, että olenko ainoa kenen mielestä äitiyspakkaus on poikamainen? En näe itseäni pukemassa tyttöäni varmaan puoliinkaan niistä vaatteista, mutta kaikki sanoo että kyllä se pakkaus kannattaa silti ottaa. Vauvoilla ei vaan aina naamasta näy että kumpi siellä on, niin siksi haluan pukea tyttöni "tyttöjen" vaatteisiin. Heh, kuullostampa varmaan lahopäältä, mutta tajuatte varmaan pointtini!

Vierailija
26/31 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljasta täällä tosiaan, hyppäisinkö teijän mukaan?

La 21.10. ja eka tulossa.

Masu kasvaa jo, mutta ei kaikille olla vielä kerrottu. Moni kai jo alkaa arvata. :)

Vierailija
27/31 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltämättä itselläkin täällä kirjoittaminen on vähäisempää kuin esikoista odottaessa. siihen on kyllä ihan käytännön syitä. töissä ollaan avokonttorissa, joten siellä kirjoittaminen ei onnistu. ja kotona olen sit jo yleensä ihan poikki siinä vaiheessa kun esikoisen olen saanut nukkumaan. silloin on useimmiten mielessä vain oma uni, ei koneen avaaminen.

tämä on toisaalta kyllä harmi. muistan miten paljon silloin edellisellä kerralla vertaistuki auttoi monissa asioissa jotka mielessä pyöri.

mutta ehkä me tästä vielä aktivoidutaan! mä odotan jo malttamattomana kesälomaa. neljän viikon päästä se jo alkaakin.

ruusis ja appe (22+3)

Vierailija
28/31 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten kirjoitin kovin pitkän viestin, joka pyyhkiytyi johonkin bitti avaruuteen juuri kun olin sitä lähettämässä, ja tästä seurasi sellainen ketutus, etten viittinyt hetkeen kirjoitella. Josko nyt siis kokeiltais uudelleen.

Potkuja on tuntunut jo reilun viikon ajan ihan päivittäin, ja tuntuu kyllä näin esikoista kantaessa ihmeelliseltä:)! Välillä pitää oikein seisahtua/istuutua, keskittyä ja tunnustella kun tuntuu niin kivalta. Sitten ihmiset ihmettelee miksi keskittyneenä hymyilen ja myhäilen itsekseni;)

Vatsa on alkanut kyllä kasvaa oikein toden teolla, tuntuu hassulta kun ei ole koskaan ollut vatsa tämän muotoinen;).. Välillä kipuilee alavatsa ja vessahätä on ajoittain tosi usein. Taitaa kohtu painaa rakkoa..

Pari kuukautta sitten kuulin, että sisko odottaa toista lasta. Tulee olemaan serkuksilla noin kuukausi ikäeroa. Ja eilen kuulin, että miehen veli vaimoineen odottaa myös esikoista. Ei montaakaan kuukautta meitä jäljessä! Hienoa!

Meillä rakenne ultra ja neuvola tällä viikolla 4.6. Kiva taas kuulla hieman vauvan kuulumisia, kun ei ole oikein tässä TODELLA TIIVIIN työ putken keskellä ehtinyt vauvaan tarpeeksi keskittymään. Pari viikkoa vielä 24/5 töitä, jonka jälkeen etelän matka ja viikon kotiloma uutta asuntoa laitellen ja juhannusta ystävien kanssa juhlien. Hyvältä näyttää;)!!

Voimia kaikille!

T: Eea & Nöösi 19+3

Vierailija
29/31 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö teistä kukaan perhevalmennuksessa? Kuinka yleinen tämmöinen käytäntö on?

Aika hassu oli ensimmäinen kerta ja tänään mennään uudelleen ihmettelemään, tosin ilman miestä nyt kun hän on töissä. Joteinkin tahtoisin että oisi jotain asiaa, ei mitään hirmusta hipsuttelua.. No joo, katotaan mitä nyt.

30/31 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

**Lokakuunlahjat kesäkuussa 2010**

Nostan sen nyt pinon ylimmäksi niin huomaat sinäki sen

Vierailija
31/31 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllähän se sitten heti löytyi, kiitos!