Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abilify

Vierailija
05.05.2010 |

Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa kyseisestä lääkkeestä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ulkomailla kaytossa Lexapro (Suomessa Cipralex) ja Abilify yhdessa n. 6kk. En kylla ollut psykoottinen enka vainoharhainen jne., eraanlainen masennus oli syyna ja paikallinen laakari Aasiassa antoi noita.

Pahin sivuvaikutus oli kylla etta minulla ainakin oli todella heikko olo 2-3 viikkoa. Tuntui kuin lihaksista olisi kadonnut kaikki virta. Mutta sen jalkeen parani ja olo oli todella hyva. Tietysti tuli myos tuo yleinen vaiva eli laukeamisen vaikeus, turtuneisuus.

M35

Vierailija
22/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala lääke. Sain siitä akatisian, eli täyden kyvyttömyyden olla paikallaan, istua tai maata. Sisäisen levottomuuden tunteen, mikä kihelmöi eri puolilla kehoa. Sain tuosta tuntemuksesta elämäni pahimman paniikkikohtauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akineton-nimistä lääkettä vaan naamariin niin lähtee akatisiat heittämällä pois.

t: toista kuukautta ympyrää steppaillut

Vierailija
24/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava. Vedin injektiona 1,5 vuotta ja psykoottiset oireet hävisivät alkupuolella. Lopetin seinään 5kk sitten. Ei mitään muutosta olossa eli oppaa oppaa.

MYYDÄÄN:

Abilify Maintena 18kpl

Vierailija
25/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia. Jos en olisi saanut abilifyä niin hampaani olisi paremmassa kunnossa enkä olisi vammautunut kuten nyt.

Abilify heitti aivojani hornan tuuttiin kuukausia sen jälkeen. Noin 6kk pakkohoidon jälkeen jossa minua murhattiin abilifyllä niin huomasin vasta että se kirottu lääke on poissa aivoistani. Teki pahaa jälkeä motoriikalleni.

Tästä suomen valtio ja systeemi on velkaa minulle.

Vierailija
26/28 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön annostuksella 30mg päivässä, diagnoosi skitsoaffektiivinen häiriö.

Ei vie harhoja yms kokonaan pois mutta selvästi laimentaa niitä.

Haittavaikutuksia oli alussa vatsavaivat, mahakipu, levottomuus.

Edelleen kova väsymys vaivaa mutta päivä kerrallaan mennään.

Vierailija
27/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä auttanut masennukseen, mutta haittavaikutuksena levottomuus. Koko ajan pitäisi olla liikkeellä.

Vierailija
28/28 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikitettiin pakkohoidossa 960 mg, ihmisoikeusrikos