Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abilify

Vierailija
05.05.2010 |

Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa kyseisestä lääkkeestä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tokkurainen ja kuvottava olo.

-ap

Vierailija
2/28 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa niin vakavaa masennustilaa, että todellisuudentaju heittää. Minulla oli siis vainoharhaisia ajatuksia että minulle tai lapsilleni tahdotaan pahaa yms. Olin siis selkeästi psykoottinen. Lääkitys tepsi äkkiä, ja ajatukset tuntui jälkeenpäin ihan järjettömiltä. terveisin kakkonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Abilify on auttanut tosi hyvin masennukseen vieden älyttömän väsymyksen kokonaan pois.

Vierailija
4/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lääke tuli risperdionin tilalle. Nyt olut käytössä parisen kuukautta. 7.5mg per päivä. Arvokas lääkehän tuo on, mutta on ollut meille avuksi. Lapsi on muuttunut parempaan suuntaan.

Lapsemme 11- vuotias ja diagnooseina ad/hd ja asperger. Tuo lääke tuli ad/hd:n rajuihin oirehtimisiin. Sivuvaikutuksina se, että väsäjtää aikaisemmin. Unentarve lisääntynyt. Hyvä niin. Vaikuttanut painonhallintaan. Ruokahalu on laskenut. Hyvä sekin, koska edellisestä oli päinvastoin ja tilanne vielä se, että painoa on liikaa +35%. Nyt lähtenyt muutama kilo. Siltäkin osin tahti siis hyvä.

Vierailija
5/28 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa tuli ihan hirveän paha olo, ulvoin yöt vessan lattialla kipeänä kuin synnyttäessä. Mutta nyt on ihan hyvä olo, en edes tajunnut olleeni oikeasti psykoottinen ennen kuin lääke alkoi vaikuttaa. Mulla Abilify on yksi neljästä säännöllisestä lääkkeestä, dg bipolaari tyyppi 1.

Vierailija
6/28 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on antanut virtaa. Tosin aiheuttaa unettomuutta, joten siihen toinen lääke. Mutta tyytyväinen olen!

-ap

Vierailija
7/28 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi johtua hinnastakin. Jos ei ole koodia kelakortissa niin on järjettömän kallis lääke. Yksi 15mg tabletti (yleisin päiväannos) 5,58e!

Vierailija
8/28 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt psykoottiseen masennukseen pari vuotta kyseistä lääkettä. Mitä haluaisit tietää?

Vierailija
9/28 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut pahoja sivuoireita? Nostaako painoa?

Itse aloitan huomenna. -ap

Vierailija
10/28 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme lääkettä pahimpaan psykoottiseen masennukseen, eka napista kuin toinen parempi ihminen. Sivuvaikutukset mitättömät, vaikea sanoa mikä johtui lääkkeestä, mikä ei, mutta 7,5mg annoksella psykoottiset oireet pysyivät poissa eikä mitään sivuvaikutuksia, joita olisin huomannut, ilmennyt.

Mutta enää en tarvitse. :)

Vierailija
11/28 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitää psykoottisuuden poissa. Syön 15 mg päivässä. Masennukseen on vähän auttanut. Sivuoireina minulla on ollut vähän tunteiden laimenemista ja haukottelua. Ei ole nostanut painoa, mutta ei ole laskenutkaan, niinkuin joillain ilmeisesti vaikuttaa painoa alentavasti. On mielestäni ihan hyvä lääke, parempi kuin aiemmin kokeilemani lääkkeet, jotka nostivat painoa älyttömästi.

terveisin kakkonen

Vierailija
12/28 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Abilify 5mg aamuisin viikon ajan kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön, mutta koko ajan oli niin kova pahoinvointi, että oksensinkin muutaman kerran joten oli palattava Deprakineen. Nyt vaan harmittaa kun 28 tabletin pakkaus maksoi 170 euroa.

Vierailija
13/28 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sen verran uusi lääke, ettei vielä ole paljoa käyttäjiä. Vai palstailevatko muilla palstoilla?

Vierailija
14/28 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lääke ikinä! 14 vuotta helvetillistä tuskaa takana, sekä huimat 20 eri lääkettä kokeiltuna, ja Abilify auttaa oireisiini näinkin pienellä annostuksella ilman pahoja sivuvaikutuksia, ainoana huono unen saanti, johon taas auttaa melatoniini.

Vierailija
15/28 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mennyt vajaan viikon 15mg. Ekana päivänä kuvottava olo sit ei mitään viidentenä päivänä huomasin jo pientä piristymistä aamulla. Aamut olleet mulle ennen tosi vaikeita. Lääke menee mulla harhoihin ja vakavaan masennukseen.

Vierailija
16/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tietoa kaivattaisiin!

Vierailija
17/28 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen yrität >Abilify<. tässä on, jos ostan sen ilman reseptiä

Vierailija
18/28 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lääke joillakin ihmisillä nostaa painoa, toisille se toimii painoa alentavasti. Ei voi tietää ennen kuin kokeilee. Psykoottisuuteen kyllä erinomainen läääke.

Vierailija
19/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku ostaa Abilify 15 mg noin 400 kpl?

Vierailija
20/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut missään, söin 10 ja 15 milliä, joista jälkimmäisestä tuli ihme paniikkioireita joten annostusta pienennettiin, kunnes se lopetettiin koska en tuntenut mitään vaikutusta. Ei sentään nostanut ruokahalua.