Onko jollain ihan oikeasti olemassa alapääpyyhkeitä?
Kuvottaa ajatuskin, että joku hinkkaa vehkeitään pyyhkeeseen. Hyi. Paperikin on keksitty.
Kommentit (14)
kylppärissä käsipyhkeen viressä :)
pesen aina hätä2 jälkeen ja kuivaan alapääpyyhkeeseen. Se sijaitsee naulassa alempana kuin käsipyyhkeet pytyn lähellä. Käsipyyhkeitä meillä on 2 toisessa lukee kädet kotiväki ja toisessa kädet vieraat.
pesemättä. Kuinka monta kertaa alapääpyyhkeen omistajat oikein käyttävät pyyhettään ennen vaihtoa?
asentavat perspyyhkeen roikkumaan meidän käsipyyhkeiden viereen tullessaan kylään. Siinä vaiheessa piti puuttua peliin, kun appivanhemmat laittoivat pyyhkeen lasten käsipyyhkeiden viereen..toivottavasti ei tytöt ehtineet pyyhkiä perspyyhkeeseen käsiä/kasvoja!! :-/
pyyhkiä käsiä mihinkään kylässä, jossa käsipyyhettä ei ole selvästi merkitty! Hiton av. :D
Ai niin, et sä käytä sitä kuin kerran viikossa.
pesemättä. Kuinka monta kertaa alapääpyyhkeen omistajat oikein käyttävät pyyhettään ennen vaihtoa?
se on vessassa, bidesuihkuun vieressä. Ei kai kukaan lattianrajasta etsi käsipyyhettä?
Minä pyyhin sillä alapään aina rakastelun jälkeen. Eli pesen alanpään bideellä ja kuivaan sen pyhkeellä.
En pese pyyhettä yhtään useammin kuin tavallista kylpypyyhettä. Vai pitäisikö myös kylpypyyhe pestä joka käytön jälkeen...? Kyllähän minä alapääni siihenKIN kuivaan suihkun jälkeen.
On, entä sitten?
Ei siitä sen saastaisempi tule kuin muistakaan pyyhkeistä. Siihen kuivataan kun on pessyt alapäänsä, ei ennen sitä.
Ekologisempaa se on kuin vessapaperin käyttäminen. Toisilla on runsaat kuukautiset jolloin alapesuja tulee monta päivässä.
Ne ovat alempana kuin yleinen käsipyyhe.
Oman pyyhkeeni yläpuolella lukee: only for "xxxxx".
Kuivaan siihen naamani ja pimpukkani.
Paperista jäisi hieriäisiä värkkiin vaikka miten yrittäisin töpötellä.
Niin siis käytän pyyhkeen eri kohtia ylä- ja alapäälle ;-)
meillä. Sekä aikuisilla että lapsilla - ja selkeästi eri paikassa, missä on vieraspyyhkeet.
Tosiaan, pesettekö sitten kylpypyyhkeet joka käyttökerran jälkeen? Jos niistä niin saastaisia tulee, kun on kerran vastapestyn takapuolensa kuivannut..?
Esittelivät huoneita ja vessaa, seinällä oli iso pesuvati ja ylhäällä luki "pekan intiimihygeniä". Lapsi oli vielä aika pieni alakoululainen, miestä nauratti tarvitseeko noin isoa vatia sen pesuun.
pesen aina hätä2 jälkeen ja kuivaan alapääpyyhkeeseen. Se sijaitsee naulassa alempana kuin käsipyyhkeet pytyn lähellä. Käsipyyhkeitä meillä on 2 toisessa lukee kädet kotiväki ja toisessa kädet vieraat.
Eihan pyyhettä "hinkata paskaiseen perseeseen" vaan taputellaan pesty alakerta kuivaksi. Mä en tajua näitä taivastelijoita!
Vaan aiempien vuosien kokemuksella valtaosa meistä av-mammoista ei pese alapäätään päivittäin kun se kuivuu ja menee ruvelle :-/ Ja kuulemma eivät haise - eihän sitä itse haista omaa hajuvettäkään. Miten sitten sillinhajun???
mitä järkeä siinä olisi, jos ei ole bideesuihkua.
Mutta meillä on kosteita perspyyhkeitä, joilla voi halutessaan pyyhkäistä. Muuten takapuolet pestään suihkussa ja kuivataan kylpypyyhkeeseen.