Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kaikilla av-äideillä hermot öisin?

Vierailija
04.05.2010 |

Luin tuossa yhtä ketjua, jossa arvosteltiin pa:n miestä, koska sillä ei pidä hermot huutavan vauvan kanssa öisin.

Meillä on ollut aina niin, että minulla ei ole pitänyt hermot öisin, joten mies on tyynnytellyt itkeviä vauvoja/lapsia öisin. Esikoinen lopetti yötissittelyt jo 2kk iässä ja kuopus "vasta" 4kk iässä, kun aloin antamaan tuttia, kun en jaksanut yötissittelyä. Ja nyt lapset isompia, ja jos öisin herään lasten huutoon, niin sadatellen kirosanoja menen lapsia katsomaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei vauvan kanssa hermot pidä...

Vierailija
2/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt kaikkia pitkään öisin ihan vaan että saan NUKKUA ja sit kun yöimetykset on lopetettu, mies hoitaa yöheräilyt. Mä en pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa niin päähän että välillä on tullut kiroiltua ja tiuskittua lapselle vaikka ei se mitään auta. Onneksi lapset ovat nukkuneet pääsääntöisesti ihan hyvin. Vauvaikäisen heräilystä ei ole kokemusta, kun lapsemme on adoptoitu leikki-ikäisenä. En tiedä olisiko sitä helpompi ymmärtää, ei ainakaan tuntuisi että lapsi tekee sitä tahallaan ja haluaa vain häiriköidä muiden unia. Eihän leikki-ikäinenkään sitä tahallaan tee ainakaan yleensä, mutta siltä se yön pimeydessä tuntuu.

Vierailija
4/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun hirveän sikeästi, enkä edes herää niin nopeasti kuin mies.

Joskus harvoin, kun mies poissa kotoa yöllä, otan lapset viereen nukkumaan. En vaan jaksa nousta.