Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitus kameravalvontasakosta tuli. En itse ajanut, joudunko ongelmiin jos en "tiedä" kuka ajoi?

Vierailija
04.05.2010 |

Ajaja oli mieheni, ja istuin vieressä. Onko tuhoontuomittu yritys olla "käräyttämättä" miestäni.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koette että on ihan okei ajaa ylinopeutta?

toivottavasti kukaan ei KOSKAAN aja teidän lastenn yli...

aina ylinopeutta ja nautin siitä suuresti!

Vierailija
2/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilla siis on kuva, jossa sinä istut pelkääjän paikalla :) On siis tuhoon tuomittu yritys.

Jos sinä et kerro / miehesi käy ilmoittautumassa, sakko tulee ajoneuvon omistajalle/haltijalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opettelisitte ottamaan vastuuta teoistanne.

Vierailija
4/23 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoi, jos sinä olet auton omistaja. Olet todellakin vastuussa niistä sakoista. On typerää tuollainen käytös.

Vierailija
5/23 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koette että on ihan okei ajaa ylinopeutta? toivottavasti kukaan ei KOSKAAN aja teidän lastenn yli...

Vierailija
6/23 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ajajaa kysytä. Maksa sakko.

Vierailija
7/23 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa ottaa vastuuta teostaan? Nyt myönnätte rehellisesti, eli tuli mokattua eli ajettua ylinopeutta ja maksatte sen sakon kiltisti. On se nyt jumalauta kumma että vielä tossa vaiheessa pitää puolustella että mutkumutku vahingossa. Se nopeusrajoitus alkaa liikennemerkistä, ei riitä, että sillon vasta rupee hidastamaan. Kannattaa hankkia silmälasit jos ei näe niitä liikennemerkkejä yhtään aiemmin.

Mitä siitä tulis jos jokainen voisi itse päättää mitä liikennesääntöjä tarvitsee noudattaa, ja mitä ei kun ei huvita? Voisi tulla ruumiita ihan kohtalaisesti.

Vierailija
8/23 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko sit käräyttää ukko. Olen sellaisella alalla töissä, etten huoli mahdollista sakkoa joka poliisin harhauttamisesta voisi seurata..

ap

eikä olisi tullut mieleenkään olla kertomatta poliisille kuka ajoi, oli minun autollani liikeellä. JA olin miehelleni pirun vihainen moisesta ylinopeudesta ja sakoista. Yhteisistä rahoistahan ne menee, joten se on kuin itse olisin joutunut sakot maksamaan.

Vierailija
9/23 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaa käden kasvojen eteen (leikkii että tekee jotain hiuksille), että jos välähtää niin ei tunnista

Vierailija
10/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oo edes onnellinen ettette sattunut tappamaan ketään.

Vierailija
11/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tunnisteta niin menee auton omistajalle lasku. Näin muistelisin.

Vierailija
12/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä nopeus laski 80:sta 60:iin, mieheni jo jarrutti, mutta liian myöhään. Jos saan hänen puolustuksekseen sanoa, ei ollut tahallista.

ap

Vierailija
13/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun oletetaan tietävän kenelle olet autosi luovuttanut milloinkin, ja jos et tiedä lasku laitetaan sinulle.

Eiköhän noita selittelijöitä ole ihan tarpeeksi kuulleet. Näyttävät sinulle sitten kuvaa ja kysyvät tunnetko, saattaa tulla vielä syyte petoksesta ja virkamiehen erehdyttämisestä jos valehtelet, joten pienempi paha reilusti maksaa sakot.

Vierailija
14/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun oletetaan tietävän kenelle olet autosi luovuttanut milloinkin, ja jos et tiedä lasku laitetaan sinulle.

Eiköhän noita selittelijöitä ole ihan tarpeeksi kuulleet. Näyttävät sinulle sitten kuvaa ja kysyvät tunnetko, saattaa tulla vielä syyte petoksesta ja virkamiehen erehdyttämisestä jos valehtelet, joten pienempi paha reilusti maksaa sakot.

Höpö höpö.

Ei ole pakko sanoa mitään poliisille tuossa tilanteessa! Jos et sano -poliisi voi suuttua, uijjui sentään. Ja se siitä.

Tai sitten et muista.

Olkaa nyt ihmiset hiukka paremmin tietoisia oikeuksistanne!!!

Vierailija
15/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sakosta soitettiin ja virkailija totesi että tässä mies ajaa, ja rouva leikittää lapsia takapenkillä. Ei ollut mahista väittää että hoitovapaalla ollut äiti olisi ollut ratissa... :D

Tarkkuutta opettaa tuo.

Meillä ukko sai itse sakot (ekat eläessään) huolimattomuudesta, ei huomannut nopeusrajoituksen muutosta... samassa paikassa jälkeen päin meidät aina ohitetaan ja kiilataan kun ajetaan nopeusrajoituksen mukaan... odotan että koska pääsen näkemään muiden saman tilanteen... on vain ajan kysymys.

Vierailija
16/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oo edes onnellinen ettette sattunut tappamaan ketään.

Lol! Käytä sinä jeesustelija vaan joukkoliikennettä.

Ja navigaattoriinhan ne kameratolpat saa kätevästi...

Vierailija
17/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisilla olisi tunnistamis-velvollisuus. Miehelle tuli myös huomautus postitse kun olin itse körötellyt huimaa 5km/h ylinopeutta 80:n alueella.

Vierailija
18/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sellainen joka ottaa kuvan, sittenhän se näkyy kuka siellä ajaa..ja eivät ne tietenkään usko jos väität, ettet tiedä kuka ajoi- harvemmin sitä lainailee autoaan niin hövelisti ettei tiedä kelle sen on luovuttanut.

Vierailija
19/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat tulla kuvan kera vertailemaan, ajoiko aviomies. Tämä saa sakot ylinopeudesta ja vaimo poliisin harhauttamisesta "ei muistanut"

Vierailija
20/23 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko sit käräyttää ukko. Olen sellaisella alalla töissä, etten huoli mahdollista sakkoa joka poliisin harhauttamisesta voisi seurata..

ap