Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ruokaa kaapit täynnä? Nyt se lakko alkaa ja laajenee

Vierailija
04.05.2010 |

ensi maanantaina koskemaan koko elintervikealaa jos ei sopua synny.

http://www.iltalehti.fi/etusivu/

Hoitopaikalta jo tuli lappu aiemman lakon aikana, että eivät välttämättä pysty tekemään aiottuja ruokia. Mies kävi tänään kaupassa, missä hyllyt olivat tyhjänä, ei ollut broiskua, ei jauhelihaa, ei pinaattilettuja jne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sellainen hamsteri luonteeltani, että selviämme monta kuukautta... Hamstraan siis aina, en koskaan lakon edellä.

Vierailija
2/11 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaupasta mitä sieltä nyt sattuu löytymään, jos ei mitään löydy, käyn hakeen pizzan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat lennot ja halvat hotellit ja ruokaa riittävästi. Sitä voi tuoda kotiinkin, kun malttaa palata ja myydä vaikka huikealla voitolla nälkäisille suomalaisille!

Vierailija
4/11 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sellainen hamsteri luonteeltani, että selviämme monta kuukautta... Hamstraan siis aina, en koskaan lakon edellä.

Kaksi isoa pakastinta täynnä lihaa ja marjoja. Yleensä laitan kaikki ruuat itse, en käytä eineksiä, leivon itse. Ja tämä siitä huolimatta että olen töissä vähintään klo 7-17 välisen ajan, illat kuskaan lapsia harrastuksiin.

Vierailija
5/11 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa sieltä kaupasta jotain vielä huomenna löytyy =)

Vierailija
6/11 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiikosmakkaraa joku paketti ja voita

Vierailija
7/11 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä nyt jotain saa ostettua. Sellaista tilannetta ei missään nimessä pääse suomessa syntymään, etteikö olisi yhtään mitään ravinnoksi kelpaavaa.

Kotoa löytyy avatut paketilliset peruskuivatarvikkeita. Niitä syö monta viikkoa.

Vierailija
8/11 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisissa kaupoissa ruokaostoksilla. Kasvikset yms. haen luomukaupasta, hallista tai torilta ja lihat suoraan tilalta, samoin jauhot. Leivät leivon itse. Ainoa, mitä haemme kaupasta on maito ja jotain pikku juttuja, mutta ehkä me emme kuole ilman niitä. Maitoakin varmaan löydän jolatin tilalta suoraan.

Vierailija
9/11 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan kaikki ruuat itse, en käytä eineksiä, leivon itse. Ja tämä siitä huolimatta että olen töissä vähintään klo 7-17 välisen ajan, illat kuskaan lapsia harrastuksiin.

Meillä ei erikoisemmpin ole nyt hamstrattu, mutta kylläkin tarkistettu että normaalit varastot ovat kohtalaisen täynnä.

Vierailija
10/11 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitääkö alkaa panikoida? Onko kellään pettuleivän ohjetta???

Vierailija
11/11 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi riittänyt vastaus kysymykseen, piti sitten laittaa vielä työaikansakin lisäksi...

Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi