älkää laihutatko liikaa yli 30-vuotiaana!
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1263740/My-face-looked-lik…
Tämä nainen on 34-vuotias!
Mull on yksi kaveri, samanikäinen ja tosi laiha ja valietttavasti hänenkin naama näyttää ryppyiseltä.
Kommentit (5)
Hyvänä esimerkkinä äitini, on nyt 49-vuotias. Toki paljon vanhempi kuin 3-kymppinen, mutta hän on aika pyöreä eikä hänellä ole rypyn ryppyä! Pari vuotta sitten laihtui yli 20 kg, ja heti tuli kaulaan pystyrypyt ja naamaan myös ryppyjä sinne tänne ja kasvonpiirteet "valahtivat". Sai sitten kilonsa takaisin, ja kappas, rypytkin hävisivät sekä valahtanut ilme...
Äiti suree takaisin tulleita kilojaan, mä olen yrittänyt lohduttaa, että onpahan ainakin naama sileä!
Jos on ollut nuorena tosi iso, niin tottakai se naamankin iho on venynyt. Mutta jos on koko ajan suunnilleen samoissa mitoissa, ei naama hoikalla ole sen ryppyisempi kuin pulleammalla.
Oma äitini on ollut ylipainoinen vain silloin, kun teki nopeaan tahtiin monta lasta. Nyt viisissäkymmenissään on kaunis, vaikka tietenkin ikäisensä näköinen ihminen. Minä itse olen tuon ap:n esimerkin ikäinen, mutta aika hemmetin paljon nuoremman näköinen. ;)
vanhalta kun hoikkana. Ja hoikkana näyttää kyllä paljon kauniimmalta. Kyllä nahka palautuu, jos laihduttaa järkevästi, eli liikkuu, jou vettä ja syö terveellisesti.
Britit vaan rupsahtaa todella nopeasti eivätkä ole muutenkaan kaunottaria (kansakuntana, onhan siellä joukossa ruusujakin).
Ihon venyvyys on perinnöllistä. Minä olen aina ollut hoikka ja saan silti venytettyä kevyesti poskilta heltat korviin asti.
Ihoni on ollut aina poikkeuksellisen elastinen. Silti se ei roiku vaan palautuu takaisin kuin kuminauha. Sen lisäksi näytän itseäni 15 vuotta nuoremmalta.
T:isä55
ei sitten laituessa ole tuota venynyttä nahkaa ympäri kehoa riippumassa löysänä. Eikä ole väliä missä iässä näin tekee, ehkä nuoremmilla nahka voi hieman palautua, mutta vanhemmilla ei tietenkään.