Kysymys SALKKAREIDEN KATSOJILLE
Mitkä asiat salkkareissa ärsyttävät? Mua ärsyttää suunnattomasti se kun taloon muuttaa uusi asukas niin jo kolmen päivän päästä ollaan YSTÄVIÄ ei naapureita eikä edes kavereita vaan aina nimenomaan ystäviä. Esim "hei me ollaan vaan ystäviä" kaksi kertaa ovat tavanneet rapussa ja olaan ystäviä.
Kommentit (199)
se on raivostuttava.
Sitten ärsyttää nämä kovapalkkaiset kirurgi ja joku projektipäällikkö eli Katariina ja Heli jotka asustelee toisten nurkissa, ihan kuin ei olisi varaa omaan asuntoon.
Cindystä en tykkää yhtään.
Mutta ihan koukussa olen ollut ties kuinka kauan... Muutama eka vuosi on jäänyt katsomatta kun äiti ei antanut... :D Olin silloin jotain 10-12v. Mutta nekin näki myöhemmin kesäuusintoina.
Peppi ja Venla ärsyttää pahiten. Myös Niko. Hauskinta Nikossa on tosiaan se, että lapsiniko oli järkky, aina huulet niin pahasti rohtuneet ja puhu hidastetusti"iiisäää, miiillooon meee mennäääään taaaas luiiisteeleeee?", sit tule nuori hintahtava nörttiniko, joka puhu myös ärsyttävästi ja oli koulukiusattu, koska oli niin hyvä koulussa. Lopulta palasi tämä aikuistunut "komea" Niko, joka ei enää ollut matikasta kiinnostunut vaan lähinnä koriksesta harrastustasolla. Tämä nykyinen niko on myös puhetyylissään pikkunikon kaltainen, vaikka ois kuinka vihainen niin puhe tulee hitaasti eikä yhtään vakuuttavasti. esim. sille Sampon palkkaamalle tytölle "äläää meeeee, suuuun ooooon pakkooooo auuuuttttaaaa muaaaaa, oikeeeeeeestiiiii...."
Kari asusteli vaan vanhempiensa nurkissa ja Seppo asuttaa kaikki maailman eläjät kämppäänsä. Sen Nooankin! Ismo asuu kanssa siellä. Ismolla ei naisasiat natsaa, Kari oli oikea luolamies.
Laura Kiviranta ylinäytteli ja väänteli naamaansa.
Jennillä aina sama hiustyyli! Ei ketään mallia laiteta kuvauksiin tavis-permanentissa ja se otsatukka...krääk!
Jenni Vainion sisko katja oli kökkö näyttelijä. Samaten Salinien perheestä suurin osa.
Jarkko Nyman on hot! Kuolaan....
ei se nykyinen eliaskaan kyllä eläytyä osaa
Se kohtaus, jossa se ensin uhosi ja kukkoili, ja sitten kun Sebastian alkoikin pitää kuulustelua henkilöllisyydestä niin heti ihan hätää kärsimässä ääntä ja ilmettä myöten; voin kuvitella jonkun pikku-Nikon samaan tilanteeseen pällistämään pallinaamalla ja kähisemään replat suoraan paperista.
"Ismon epäonnistumiset: aina kun se on just saamassa elämänsä mallilleen, niin iskee peliriippuvuus, juoppous, tulipalo, meteoriitti, vaimon kuolema, jne jne jne...
Ja sekin, että aina vaan on kaikilla rahaa ku roskaa, ei ne koskaan kovin kauaa joudu miettimään (Ismoa lukuunottamatta ehkä) että mistä saa rahaa uuden urheiluauton ostamiseen, vaikka olis työttömänäkin. Aina jostain tipahtaa rahasäkki syliin, ja jos ei, niin KYLLÄ HELENA LAINAA! :D"
Eilisessä jaksossa tuli tää kirjoitus ekana mieleen. Ihanaa, et Ismolla on taas rahaa, mutta kuinkas käykään... arvattavasti näemme kuinka ismo tuhlaa parissa päivässä 1,5miljoonaa ja muuttaa taas Sepolle. Nauratti eniten kun Seppo ihan MEINAS pyytää ismoa maksamaan vuokraa... :D tähän asti asunut ilmasiks nurkissa ja nyt ku on rahaa, ni seppo ois kuitenki ollu valmis jatkamaan samanlailla. ihanaa.
Ja miten huonosti se Venla taas näytteli. huhhuh.
Mun mies jäi siihen käsitykseen, että Venla oikeesti olikin ihastunut Nikoon, koska kun Jiri sanoi sille " Niko onkin hyvä tyyppi" ni ei sit osannu pallinaamallaan katsojille esittää, että nyt meni Jirillä veikkaukset väärin. En kestä kyllä sen puhetyyliä.
t. oiskohan 11. siis se joka tykkää ees vähän vain seposta, Helenasta ja Severistä :D
oon sit vaikka Sarppa.
Rahoissa kylpevä äiti, vankilassa lusinut poika, miesvainaa ja uusi ihastus - Leea Leivo Helenaksi Helenan paikalle! Samaa näköäkin vielä!!!
Tulevaisuutta spekuloiden: Kohta muuttaa Kalle Ismon nurkkiin (uudeksi Kariksi) ja Leean miesvainaa jostakin tupsahtaa uuden perheensä kanssa, ja tietysti Ismo yrittää teettää itselleen käyntikortteja, mutta ihan yllättäen latoja kämmää ja korteissa lukeekin "neiti Impi Umpilampi" ja sitä sitten jaksetaan muistella vielä vuosien kuluttuakin...
mutta eniten ärsyttää ja kummastuttaa se, että siellä uudessa kahvilassa, tai mikä se onkaan ei ole ketään muita töissä kuin Venla ja Jiri. Aika tehopakkauksia kun hoitivat sen Anna Abreun keikankin tuosta vaan parin kaverin avustuksella ja Jiri vielä ehti takahuoneeseen peuhaamaan sen kaamean roudarin kanssakin. Miten muuten niistä Jiristä ja Nikosta on yhtäkkiä tullut niin hyvät kaverit, eivät ole tunteneetkaan kuin hetken. Kenen se kahvila muuten on? Jirin ja Venlan???
mutta omistaja lähti lomille seuraavana päivänä siitä kun oli Jirin ja Venlan palkannut, käski pitää paikat pystyssä eikä oo sen jälkeen näkyny :D
Huikee luottamus!
Ps. Se on kai ihan oikea kahvila, ainakin jossain kuulin höpötystä DamDamin verkkosivuista ja siitä, että "kannattaa käydä" tai jotain.
olisin luullut että se yrittää iskeä venlaa ;)
ja joo mihin sen baarin pomo lähti noin vain?
ärsyttää muutenkin että ei oikeesti ole se uusi talkkari ihan terve varmaan, "pysy erossa mun mutsista"..? ja tuollaisia isoja poikia on oikeastikkin?
Sebastian on syötävän ihana ja sen pikku-Elias käy mua aina niin sääliksi..:(
Se Heidi on myös ihmeellinen kiukkupussi.
Ja tosiaan, sen porukan asuinjärjestelyistä ei ota kukaan selvää..
Teinien AINAISET RIIDAT "ihanaa te sitten sovitte" * "me ollaan riidois. Ja se ettei talossa asu yhtään perhettä joka olisi normaali ja jolla täysin normaali tausta. Myös se että se siippa etsitään samasta rapusta :-D Se mua taas nauratti kovasti kun Heli huu si rapussa naapureille: "MUL ON OVULAATIO!!!" :-DDD! Antakaa mun kaikki kestää...
Paulan tyhmyys: vetää hätiköityjä johtopäätöksiä, Paula ja Lasse eivät takaa Helille asuntolainaa koska haluavat että Heli kasvattaa lapsensa heidän nurkissaan (herää kysymys onko Helikin vähän tyhmä kun ei muuta sitten vuokralle), Paula haluaisi väenvängällä pakottaa Jirin ja puoli sukua muuttamaan heidän sateenkaarikommuuniinsa, Paula oli vähän aikaa hullujenhuoneella tapettuaan Aaron Lauran kanssa ja nyt vapaa kuin taivaanlintu ja esittää jotain pyhimystä. Lisäksi Lasse on nussinut Jirin aluilleen Paulan siskon kanssa.
saanut suihkun?
Sitä tarvittiin, niin jopas näkyikin pukuhuoneesta suihkut, vaikka ei ennen ole näkynyt.
Eeelssaa oolet koohtaloon laapsii... Eeelsaa...... ... . !