Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojeluasiaa

Vierailija
04.05.2010 |

Mitä tehdä kun lapsen kaveri on saanut kotoa lähtöpassit. Saanko majoittaa lapsen vai saanko syytteen jostakin. Kyse siis yhdedstä tai kahdesta yöstä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäikäinen?

Vierailija
2/7 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käskin hänen käydä koulussa juttelemassa koulun kuraattorin tai terveydenhoitajan kanssa. Itse en ehtinyt tänään soittaa sosiaaliviranomaisille kun olin koulutuksessa päivän. Kysyin kun hän oli meillä taas koulun jälkeen että kävikö hän juttelemassa. Ei ollut käynyt. Vieläkö uskalla tarjota yhden yön ja soitan itse huomenna sosiaaliviranomaisille kun eihän ne ole illalla auki ainakaan meidän kunnassa.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmille ilmoittanut, etteivät tee turhaan esim. katoamisilmoitusta?

Vierailija
4/7 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näin sanoi.

t. ap

Vierailija
5/7 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kunnan nettisivuilta.

Sinuna kuitenkin ilmoittaisin vanhemmilleen ja soittaisin myös tuonne päivystyspuolelle. Jos nyt tosissaan tuota sosiaalipuolen päivystystä ei ole, niin kyllä lastensuojelussa on ainakin PUHELINVASTAAJA, jonne jättäisin ehdottomasti viestin tilanteesta.

Vierailija
6/7 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliviranomaisiin saa yhteyden soittamalla 112 ja pyytämällä yhdistämään päivystävälle sosiaaliviranomaiselle.

Vierailija
7/7 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaisin vanhemmille. Riippuen heidän kunnostaan, vastauksestaan jne ilmoittaisin päivystävälle sosiaaliviranomaiselle. Se löytyy jokaisesta kunnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän