Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, eip tarvi toista kertaa tilata Hobby Hallista =(

Vierailija
04.05.2010 |

Kolme viikkoa kulunut tilauksesta, vaikka tuotteita piti olla varastossa.

Sähköpostiin ei vastata.

Puhelinsoitto antoi tiedon, että toinen tilaamani laskoskaihdin on tänään postitettu, mutta toinen on loppu eikä ole tietoa tuleeko sitä ollenkaan.

Kolmeen viikkoon ei sitten ole saatu tietoa tuosta asiakkaalle. Ja mitä hittoa sillä yhdellä kaihtimella tekee.

Mrrrrrrrrr. Eipä oikein vakuuta tämä toiminta.

Ja taas metsästämään jostain noita kaihtimia, millä ois jo sillon viikkoja sitten ollut kiire =(((

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen nyt järkikin sanoo...

Vierailija
2/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson toimitusajan heidän sivuiltaan. Siellä sanotaan että "varastossa" tarkoittaa että tuote postitetaan viikon sisällä.

Lisäksi järkeilin, että mikäli näin ei ole, voisi siitä ainakin asiakkaalle ilmoittaa.

Nykyään ei vaan ilmeisesti saa odottaa mitään palvelua mistään. Rahat kyllä kelpaa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin...

Tilasin ja tuote oli varastossa. Luvattiin tilausvahvistuksessa toimittaa huhtikuun alussa. No, eipä ole vieläkään tullut! Eilen soittelin ja sanoivat että joo, just on pakkaamossa se tilaamani tuote... nii varmaan!! Taidan palauttaa koko paskan

Vierailija
4/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hobby hallista 7 viikkoa (!) vauvan pinnasängyn suojaa, ilman mitään ilmoitusta...

toimitusajaksi luvattiin max. 3viikkoa.

Vierailija
5/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusajaksi luvattiin viikko. Maanantaina tilasin ja keskiviikkona tuli.

Mulla ei ole ollut ollenkaan huonoja kokemuksia ko. firmasta.

Vierailija
6/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tilasin muistaakseni kaksi pientä kaappia, joita siis piti myös olla varastossa. Tuotteista ei useaan viikkoon kuulunut mitään eikä ainakaan sähköpostilla saanut yhteyttä. Jossain vaiheessa sitten tuli postilla kirje, jossa luki, ettei toista tuotetta enää ole saatavilla ja soitin tuonne, että perutaan koko juttu. Parin viikon päästä sitten jostain kuljetusliikkeestä soittivat, että ovat tuomassa mulle kaappia.

Vierailija
7/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon päästä sitten jostain kuljetusliikkeestä soittivat, että ovat tuomassa mulle kaappia.

Vierailija
8/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hobby hallis on muutenki kalliimpaa ku muualla.hinnoissa ilmaa.. olen meinaan monta kertaa saman tuotteen löytäny muualta paljon halvemmal

Vierailija
9/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään NetAnttilan eikä Elloksen, mitä nyt heillä on vähintäänkin erikoinen se tarjoussysteemi ja se, että tuotteen varma saatavuus ilmoitetaan vasta sitten kassalla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi