Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tartteeko Huutonetissä tms. mainita, että vaatteessa on pesunukkaa, kun myy käytettyjä vaatteita?

Vierailija
04.05.2010 |

Eikös se ole itsestäänselvää, että käytetyssä vaatteessa ON pesunukkaa...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuosta olen eri mieltä, että käytetyssä vaatteessa olisi aina pesunukkaa.

Itse mainitse ilmoituksessa aina pesunukan ja sen määrän (hiukan, normaalisti, paljon), jotta ostajalla on kaikki tieto tiedossaan tehdessään tarjousta.

Vierailija
2/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron myös aina niin tarkkaan kaiken, kuin vain osaan! En haluaisi itsekään ostaa sikaa säkissä. Olen ostanut useamman käytetyn vaatteen, eikä monessa ole ollut sitä haiventakaan. Eli ei merkkiäkään siitä, että olisi edes käytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin mainitsen. Ja ei meiltä pieneksi jääneissä vaatteissa ainakaan aina ole pesunukkaa.

Vierailija
4/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mainitsen sen erikseen(myös määrän)

Vierailija
5/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti se on hyvä mainita, jos se tarkoittaa, että vaate on nuhjuinen ja kulahtanut. Myös nyppyyntyminen pitää mainita.

Vierailija
6/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti se on hyvä mainita, jos se tarkoittaa, että vaate on nuhjuinen ja kulahtanut. Myös nyppyyntyminen pitää mainita.

Vierailija
7/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa käytetyissä vaatteissa ei ole pesunukkaa; riippuu vaatteen materiaalista ja osittain myös vaatehuollosta sekä tietysti siitä kuinka paljon vaatetta on käytetty. Mielestäni uudenveroisessa ja vähän käytetyssä vaatteessa ei voi olla pesunukkaa - kuntoluokituksessa ja kuvauksessa kannattaa olla tarkka ettei tule sanomista. Eli itse mainitsen onko pesunukkaa ja jos on niin kuinka häiritsevästi (usein nukkaa on esim. vain resoreissa).

Vierailija
8/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mainitsen alussa, että kaikki vaatteet ovat käytettyjä ja niissä voi olla pesunukkaa ja värit voivat olla haalistuneet.

Sen jälkeen kuvaan kunkin tuotteen erikseen.

Ja laitan valokuvan (kaikki yhdessä, koska en osaa lisätä montaa kuvaa samaan ilmoitukseen).

Ostajia on niin joka lähtöön, että olen katsonut parhaaksi mainita nämä seikat vaikka kuva olisikin tarkka (ja olisin myymässä yksittäistä tuotetta). Ei nimittäin koskaan voi tietää millaisella tietokoneella ja ennen kaikkea näytöllä ostaja kuvia katselee, värit voi näkyä hänellä ihan väärin, vaikka omassa koneessa näkyisi oikein (minulla kalibroitu näyttö, koska teen valokuvien käsittelyä ja hienosäätöä eikä siinä olisi mitään järkeä, jos näytön ominaisuudet eivät olisi hyvät).

Vierailija
9/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nykyajan laatuvaatteissa mitään pesunukkaa ole. Ei sellaisia materiaaleja juurikaan enää käytetä. Ainut on et väri lähtee herkästi jo ekassa pesussa monissa kalleemmissakin vaatteissa, varsinkin meandi vaatteista, varsinkin jos ruskeaa sävyä.

Itse mainitsen että pesuhaituvaa jos on sellaista ohutta haituvaa, jos on pesunukkaa eli palleroita niin sitten on jo tosi huonokuntoinen. Tosin Lindexin vaatteisiin tuota nukkaa tulee jo parissa pesussa, varsinkin yökkäreihin.

Vierailija
10/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin vaatteisiin ei tule pesunukkaa.

Vierailija
11/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole läheskään kaikissa vaatteissa pesunukkaa ja näitä parempilaatuisia vaatteita on kiertänyt meille kahden aiemman käyttäjän jäljiltä.

Lindex,HM ym. vaatteet yleensä nukkaantuvat jo yhdellä lapsella, mutta ei ole itsestäänselvyys että kaikki ovat pesunukkaisia. Itse en maksaisi mitään vaatteista, joissa on pesunukkaa. Jos et mainitse tuotekuvauksissa, voit saada nega-palautetta ostajilta ja sen jälkeen loppuu ostajat.

Vierailija
12/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten alkaa negoja sataa!

Vierailija
13/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälaatuisissa käytetyissä vaatteissa ei ole pesunukkaa. Itse petyn pahasti jos saan vaatteen jota luulin hyvälaatuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme