Maajussi-Tean haastattelu Tehy-lehdessä?
Onko täällä jutun lukeneita?
Mitä ajatuksia teille heräsi siitä?
Kommentit (5)
35 vuotias nainen. Minulle ei herännyt ollenkaan "fiksu tytö"-tunne. Päinvastoin, kauhean äkkipikainen kaikissa asioissaan.
Aika monta kertaa on muuttanut sinne ja tänne ja työskennellyt siellä ja täällä. Myös lapsen saamisen jälkeen. Aika moni siis rauhottuu viimeistään siinä vaiheessa.
Ja miksi hänen miessuhteensa kaikki päättvät?
Koulutettu nainen, nähnyt töissään vaikka mitä onnettomia ihmisiä, niin miksi valitsee itsellee outoja miehiä?
-ap
Kyllä vaan mulle heräsi fiksu nainen tunne, toisin kuin sinusta. Sinun tarkoitushan olikin taas aloittaa yksi haukkumisketju, eikös vain.
Kyllä vaan mulle heräsi fiksu nainen tunne, toisin kuin sinusta. Sinun tarkoitushan olikin taas aloittaa yksi haukkumisketju, eikös vain.
Onko häntä sitten täällä haukuttu?
Ennemminkin itselläni heräsi ihmettely. Hän toimii ihan toisin, kun itse olen koskaan toiminut.
Ja tästä olisi kiva vaihtaa mielipiteitä. Jos joku vaikka tuntee olevansa samantapainen ja osaa selittää äkkipikaisia toimia.
Onko sinusta haukkumista, jos ei ymmärrä toisen toimintaa? Ja sitä ääneen ihmettelee?
-ap
ollut ehkä liiankin arka.
Ja miettinyt liikaa ja jättänyt asioita tekemättä. Joten tavallaan ihailenkin häntä kun hän on pistänyt tuulemaan jos siltä on tuntunut.
ollut vaan juttusarjan yksi jakso.