Miten kehtaan hakea postista jos tilaan ison tekomunan?
Kommentit (40)
kun ne lätkäsis sen ilman pakkausta siihen tiskiin ;D
sen kassiin ja terska jää ulkopuolelle kuitenkin.
ja aina ne on tullut räikeässä pakkauksessa, jossa ison kirjaimin SEX päällä. Ei vaan, ihan huomaamattomassa paketissa tulee, lähettäjän nimikin muutettu.
samasta firmasta ja tietää valenimen?
Noloa:(
t:ap
Jos on noloa, niin jätä toki tilaamatta
samasta firmasta ja tietää valenimen?
Noloa:(
t:ap
on yhtä noloa sille postin myyjälle. Tai paremminkin jos se postitäti itsekin käyttää seksileluja, miksi pitäisi nolona jos joku muu käyttää?
kyllä me tiedetään mikä tulee mistääkin ja erotetaan ne seksilelupaketit kyllä, mutta kun meitä ei kiinnosta!!!
ison TEKOMUNAN, unohdit lompakkosi tiskille.
kyllä me tiedetään mikä tulee mistääkin ja erotetaan ne seksilelupaketit kyllä, mutta kun meitä ei kiinnosta!!!
tiedä mitä sen paketin sisältönä on. Ette te mistään pysty tietämään onko siellä tekomunia vai kenties geishakuulia ja hierontaöljyä.
Tai ellokselta seksilelut siinä muun kaman mukana?
että meillä on niin jumalaton kiire kaiken aikaa, ettei millään joudeta tutkimaan asiakkaiden paketteja vaikka kuinka kiinnostaisi! :D
Tilasin netin kautta geishapallot ja ne sitten tuli postiin. Hakiessani pakettia virkailija innostui heiluttamaan muuten tunnistamatonta pakkausta. Sisältä kuului kamalan selvästi: klonk, klojnk... Ja virkailija vielä innostui kyselemään että "mitäköhän siellä mahtaa olla?".
Toisaalta, ehkäpä postineiti "Lempisellä" oli itselläänkin kokemusta kys. puulaakista, kun niin osasi virnuilla tietäväisenä. Mistäs sitä koskaan tietää. ;D
Tilasin Kaalimadosta itselleni leikkikaluja (olen vasta eronnut ja kaipaan vähän omaa kivaa), niin "postinainen" virnuili tietäväisesti kun pakettia hain. Ei kai häntä muuten olisi kiinnostanut, mutta on puolituttu. No, kai sitä vakavampiakin asioita elämässä on kuin se, että joku tietää minun olevan seksuaalisesti aktiivinen :)
Toisaalta, ehkäpä postineiti "Lempisellä" oli itselläänkin kokemusta kys. puulaakista, kun niin osasi virnuilla tietäväisenä. Mistäs sitä koskaan tietää. ;D
Tilasin Kaalimadosta itselleni leikkikaluja (olen vasta eronnut ja kaipaan vähän omaa kivaa), niin "postinainen" virnuili tietäväisesti kun pakettia hain. Ei kai häntä muuten olisi kiinnostanut, mutta on puolituttu. No, kai sitä vakavampiakin asioita elämässä on kuin se, että joku tietää minun olevan seksuaalisesti aktiivinen :)
Siis miltä näyttää "tietävästi virnuileva" postintäti? Vinkkailiko se vai esittelikö se kädellään miten sauvalta otetaan suihin? Ettei nyt kuitenkin "tietävä virnuilu" ollut hakijan silmässä?
varta vasten tilata suklaamunia?
Luulis kuitenkin että se on extranoloa kun se mäjäyttää sen neekerinmolon tiskiin.
mutta tuskin se ilman pakettia sinne postiin tulee :)
vois jäädä moni lelu tilaamatta jos ne kaikenkansan näkyville tiskille nostettais