Miten kehtaan hakea postista jos tilaan ison tekomunan?
Kommentit (40)
kenenkään Mervi-Matiaksen tilaamat paketit pätkän vertaa.
niin postinkantaja ymmärtää tiputtaa vehkeen suoraan sinne.
niin myyjät tapaavat pakata ne "huomaamattomasti". ELi postin lähetyslistassa ei lue että tekomuna, iso. Muuten asiakkaat loppuisivat.
itse tilasin täältä niin tuli kyl huomaamattomasti ilman mitään lähettäjän tietoja: http://www.ostaanonyymisti.com
Tilasin netin kautta geishapallot ja ne sitten tuli postiin. Hakiessani pakettia virkailija innostui heiluttamaan muuten tunnistamatonta pakkausta. Sisältä kuului kamalan selvästi: klonk, klojnk... Ja virkailija vielä innostui kyselemään että "mitäköhän siellä mahtaa olla?".
ne lähettää sen läpinäkyvään muovipussiin pakattuna...
kyllä me tiedetään mikä tulee mistääkin ja erotetaan ne seksilelupaketit kyllä, mutta kun meitä ei kiinnosta!!!
Tilasin Kaalimadosta itselleni leikkikaluja (olen vasta eronnut ja kaipaan vähän omaa kivaa), niin "postinainen" virnuili tietäväisesti kun pakettia hain. Ei kai häntä muuten olisi kiinnostanut, mutta on puolituttu. No, kai sitä vakavampiakin asioita elämässä on kuin se, että joku tietää minun olevan seksuaalisesti aktiivinen :)
Vastaanottajankin nimi muutettu GAMPIAN tyttären väljävittuseksi SPRn huoraksi,
Mihin tarvitset tekomunaa? Eikö miehen pippeli riitä? Eikö niitä hevosia pysty panemaan kun niillä on metrikikkeli?
Tilaa tarpeeksi monta kerralla, niin pakkaus menee vaikka mikroaaltouunista.
Tilaa pakettiautomaattiin, niin ei tarvitse postissa asti käydäkään. Ja eikös ne lelut pakata pahvilootaan, josta ei päältä arvaa sisältöä? Siellähän voisi olla vaikka keittokirjoja, tai kenkiä, kalastustarvikkeita, mopon varaosia....
Vastaanottajankin nimi muutettu GAMPIAN tyttären väljävittuseksi SPRn huoraksi,
Nosta rohkeasti olalle vaan ja kävele selkä suorana postista kotiin.
Näin pääsiäisen alla munajuttuihin kukaan tuskin kiinnittää isommalti huomiota...
Mitä väliä, jos joku postityöntekijä tietää, että tilaat tavaraa seksikaupasta? Ei kuitenkaan tiedä mitä tilaat.
Siis pääsiäiskoristeen?
Penishän ei ole muna, kives on, jos alapäähän mennään.
Vierailija kirjoitti:
että meillä on niin jumalaton kiire kaiken aikaa, ettei millään joudeta tutkimaan asiakkaiden paketteja vaikka kuinka kiinnostaisi! :D
Ja pekka ja Ansku ei kerkee testaileen niitä tekokyrpiä perseihins kun Ansku on vaikean synnytyksen jälkeen joutunut ottamaan isännäntikit reikäänsä ja Pekalla jöpöttää koko ajan. Tekisi kyllä hyvää jos samanlaiset tikit voisi ommella suvakkihuorille eli alahuuli pään yli niskaan...
Ei sitä kehtaakaan. Se tulee läpinäkyvässä paketissa.
Pieni tekomuna sen sijaan on Ok. Se toimitetaan kirjekuoressa.
Itse tilasin jortikkani huippukivasta ja valitsin toimituksen postin automaatti laatikkoon, niin sain asioida ilman että tarvitsi kohdata ketään ihmistä. Ei yhtään noloa! Kukaan ei huomannut mitään! :D
Millaisessakohan paketissa vaimot lähetetään? Nehän pitää varmaan tullatakin.