Onko kellään kokemusta satubaletista?
Onko siellä yhtään ns. oikeaa balettia vai onko se vaan leikkimistä/jumppaa? Siis sellaisesta satubaletista, joka on tarkoitettu 4-6-vuotiaalle?
Kommentit (8)
kävin siellä vain kerran: juoksimme koko tunnin jumppasalia päästä päähän hirviä leikkien, kädet ylhäällä kuin hirvensarvet. Äitini ei saanut mua enää toista kertaa menemään sinne.
on kuin balettia ja toisaalta kuin leikkiä. Ei mitään verrattuna siihen tylsyyteen mitä itse jouduin pienenä kestämään!
Ja näytöksissä nämä pienetkin esiintyvät, luontevana osana kokonaisuutta,puvustettuina ja koreografiakin on heille suunniteltu.
Olen tosi tyytyväinen.
Näitä satubaletteja hirvensarvineen on moneen lähtöön. Kun valitset kunnon tanssikoulun, voi lapsesi siirtyä ylemmille luokille samassa tanssikoulussa.
N
Siis ovatko nämä laadukkaat satubaletit sitten kalliita? Pitää varmaan käydä tutustumassa yhteen vaihtoehtoon, se on jumppia järjestävän seuran yhteydessä, eikä kovin kallista...Konservatoriolla voisi aloittaa vaikka 7-vuotiaana tai jossain muussa taiteen perusopetusta antavassa laitoiksessa, jos tuo seuran järjestämä satubaletti ei kovin huonoa ole. ap
En tarkkaan muista. Tämä hinta on sellaisesta balettikoulusta, joka antaa tanssin taiteen perusopetusta, on opetussuunnitelma ja opetus on lakisääteistä.
Suosittelen! Olin oman, silloin vielä aran, tyttäreni mukana ekalla tunnilla, ja oli uskomatonta nähdä kuinka näitä pieniä ohjattiin. Tavallaan se oli kuin leikkiä mutta kuitenkin pikku balleriinat oli aivan opettajan vietävissä.
JA heti alusta asti, leikin varjolla, kuitenkin baletin ja tanssin perusasioita. Tuskin ne lapset sitä tajusivat mutta minä huomasin kun siitä sivusta katsoin.
N
Siis ovatko nämä laadukkaat satubaletit sitten kalliita? Pitää varmaan käydä tutustumassa yhteen vaihtoehtoon, se on jumppia järjestävän seuran yhteydessä, eikä kovin kallista...Konservatoriolla voisi aloittaa vaikka 7-vuotiaana tai jossain muussa taiteen perusopetusta antavassa laitoiksessa, jos tuo seuran järjestämä satubaletti ei kovin huonoa ole. ap
se aikalailla leikkiä vielä on. Alkeisbaletissa sitten alkaa olla jo perusbalettia.