Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista palkkaa harjoittelija voi pyytää?

Vierailija
03.05.2010 |

Olen ensimmäisen vuoden opiskelija ja minulle tarjottiin kesätöitä alalta. Työ olisi ihan oikea työ, vain pienimuotoisempaa kuin mitä ammattilaisilla on. Vastuut kuitenkin kovat, toimisin käytännössä yksin.

Huomenna minun pitäisi sanoa joku palkkapyyntö. Aloittelijan palkka tällä alalla näillä työtehtävillä on 1800 euroa, harjoittelijan palkka yleensä 10% alempi. Voinko siis pyytää 1620 euroa, vaikka todellakin vasta 1. vuoden opiskelija?

Onko joku muu tehnyt alan kesätöitä vielä opiskeluaikana? Millaisin palkoin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa 1. vuoden jälkeen kesällä -6% ja toisena opiskeluvuonna -3%.

Vierailija
2/4 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut töissä, en missään. En kesätöissäkään. Nuorena olin mökillä tai matkoilla vanhempieni kanssa kaikki kesät. Lukion jälkeen menin naimisiin ja olin 10v sen jälkeen kotiäitinä. Nyt opiskelemaan ja tuollainen summa tuntuu ihan lottovoitolta, ihan hävettää ottaa vastaan :)

ap kiittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu niin jumalattoman isolta :)

En ole ikinä ollut töissä, en missään. En kesätöissäkään. Nuorena olin mökillä tai matkoilla vanhempieni kanssa kaikki kesät. Lukion jälkeen menin naimisiin ja olin 10v sen jälkeen kotiäitinä. Nyt opiskelemaan ja tuollainen summa tuntuu ihan lottovoitolta, ihan hävettää ottaa vastaan :)

ap kiittää

Vierailija
4/4 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan työstä normaalia palkkaa. Eli tes:n minimipalkkaa ilman mitään harjoittelijavähennyksiä. Tosin en ole hoitoalalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi