Jos Seppo oli poliisi ja Mannerin mukaan seksiäkin oli niin eikö tuo ole aika pervoa?
Kommentit (10)
Olisi niin epäeettistä, moraalitonta, täysin normaalin oikeustajun vastaista.
Mitä oikeaa tietoa tuollaisesta voi saada? Yök.
Platonisen soluttautumisen ymmärtäisin, saaha sitä ystävä olla, mutta fyysisesti ei saisi olla tekemisissä. Vaikka ois miten murhajuttu.
lehdessä, että rikkoo mm. seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja muuta intiimiä yksityisyyttä. Hyi helvetti, ihan sairasta, poliisille näköjään MIKÄÄN ei ole pyhää, ihan hirveä ajatus, että joku, ja vielä viranomainen, leikkii poikaystävää, rakkautta ja seksiä tuolla tavalla. Itse pidän Aueria syyllisenä, mutta siitä huolimatta tuollaista ei saa tehdä. Kertoo jotakin tämän maan poliisien moraalista ja etiikasta, sekä inhimillisyydestä.
Eiköhän se ole ihan muijan oma versio vaan... Ja ei se Seppo varmasti mikään poliisi ole ollut, vaan eräänlainen "vasikka".
Katsos, kun tämä Sepon "esimies" kertoi.
Mistä voi tietää että he todella harrastivat seksiä?
Kun se A.A:n asianajaja mainitsi, että kyllä siinä kai jotain fyysistäkin oli. Jospa seksiä ei ollut j Auerin veli sen perusteella sanoi, ettei se ollut mikään normaali seurustelusuhde.
On sanottu, että suhde oli erikoinen. Ja ehkä sillä viitataan juuri siihen, ettei ole ollut seksiä. Muuten voi olla läheinen suhde.
Nerokasta toimintaa poliisilta. Eikä seuralainen välttämättä ole ollut itse poliisi vaan poliisin toimeksiannosta tehnyt tehtävänsä. Siis näin minä käsitin.
muutoin erikoinen työnkuva.