Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Maxi-cosin kääntyvä istuin
03.05.2010 |
kokemuksia? Eli kääntyy ovelle päin, kun lasta laitetaan autoon ja vöihin, vai sieltä pois. Mallilltaan Axiss, tms.
Onko jollain kokemuksia? Mielipiteitä taatusti, kun on av:sta kyse, mutta nyt tahtoisin ihan oikeita kokemuksia...
Kommentit (2)
kokemuksia? Eli kääntyy ovelle päin, kun lasta laitetaan autoon ja vöihin, vai sieltä pois. Mallilltaan Axiss, tms.
Onko jollain kokemuksia? Mielipiteitä taatusti, kun on av:sta kyse, mutta nyt tahtoisin ihan oikeita kokemuksia...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kiinnostaa