Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiaiden äidit: mitä vauva tekee juuri nyt ja missä ?

Vierailija
03.05.2010 |

Mun tyttö tossa menee lattialla napansa ympäri. Välillä sanon sille jotain ja saan palkaksi aurinkohymyn. Seurallisempi voisin itse kyllä olla sille, enkä vaan tässä kököttää...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnikseen ei mahtunut kun se oli jo varattu kissalle...

Vierailija
2/8 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkimatolla, taistelee lelujen kanssa, välillä hymyilee äidille ja välillä punnerretaan konttausasennossa ja välillä ryömitään eteenpäin. Tyytyväinen niinkuin aina :) Kohta lounas (meillä myöhäinen lounas unien takia aina).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selän takana matolla touhaa omiaan :)

Vierailija
4/8 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilemassa :)

Vierailija
5/8 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 7-kuinen vasta pyörii lattialla. Ei ryömi, ei pääse konttausasentoon, ei istu tuettunakaan, puhumattakaan seisomisesta... Ja omasta mielestäni täysin normaaliaikataulussa.

Sanoo baba, äti ym. (eikä siis tietenkään tarkota niillä mitään).

Noi seisovat ja kontausasentoisethan on etuajassa, eikö?

Vierailija
6/8 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 7-kuinen vasta pyörii lattialla. Ei ryömi, ei pääse konttausasentoon, ei istu tuettunakaan, puhumattakaan seisomisesta... Ja omasta mielestäni täysin normaaliaikataulussa. Sanoo baba, äti ym. (eikä siis tietenkään tarkota niillä mitään). Noi seisovat ja kontausasentoisethan on etuajassa, eikö?

Minulla on ollut lapsia jotka seisoskelevat puolivuotiaina, yksi pungersi vasta seitsenkuisena pystyyn. Johtunee geeneistä, olen itsekin lähtenyt aikaisin liikkeelle. Toisaalta syy voi olla siinä että olen hoitanut sylissä paljon joten lihakset ovat kehittyneet. En tiedä.

Vierailija
7/8 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 7-kuinen vasta pyörii lattialla. Ei ryömi, ei pääse konttausasentoon, ei istu tuettunakaan, puhumattakaan seisomisesta... Ja omasta mielestäni täysin normaaliaikataulussa. Sanoo baba, äti ym. (eikä siis tietenkään tarkota niillä mitään). Noi seisovat ja kontausasentoisethan on etuajassa, eikö?

Minulla on ollut lapsia jotka seisoskelevat puolivuotiaina, yksi pungersi vasta seitsenkuisena pystyyn. Johtunee geeneistä, olen itsekin lähtenyt aikaisin liikkeelle. Toisaalta syy voi olla siinä että olen hoitanut sylissä paljon joten lihakset ovat kehittyneet. En tiedä.

Mun konttasi jo puolivuotiaana.

Vierailija
8/8 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etuajassahan tuo ;) Kova kiire isosiskon perään...Ja kovin aktiivinen motorisesti ollut ihan kohdusta asti, minkäs sille mahtaa. Toivoisin, ettei nyt ihan vielä noin kovaa mennä, kun järkeä ei hommassa ole vielä piiitkään aikaan.

T.Se konttausasennossa punnertavan vauvan äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme