Nukuin viimeyönä ensimmäistä kertaa vuoteen 10 tuntia heräämättä välillä kertaakaan :-)
Kommentit (12)
Mä nukuin juuri viikko sitten ensimmäisen kerran puoleentoista vuoteen yli kuusi tuntia putkeen, ja sekin tuntui jo luksukselta :)
Äidin tai unettomuudesta kärsivän..
Toivottavasti ensi yönäkin saat nukuttua yhtä paljon. Ja toivottavasti me muut seurataan pian perässä.
Aika upeaa varmaan :)
Montakohan vuotta siitä on kun on edes 6 tuntia saanut nukuttua...?
7 vuotta sitten. Ainoat 7-8h yöunetkin saan nykyään vain kerran vuodessa yksin hotellissa. Sitä se tosiaan on, äidin elämä.
Siitäpä alkaa olemaan kohta 9 vuotta kun oon noin pitkiä unia saanut nukkua. Sit kun on tottunut 5-7 tunnin uniin ei enää osaa nukkua vaikka joskus harvoin saisikin..
Otan osaa. On varmasti rankkaa. Meillä lapset onneksi nukkuu ihan normaalisti läpi yön. Vauvakaan ei syö enää yöllä (lopetti onneksi 2,5 kuukautisena).
välttämättä tarkoita univaikeuksia lapsilla. Mutta on tietysti rankkaa, jos ei saa nukuttua kunnon yöunia. Jaksamista kaikille äideille, jotka joudutte heräämään yöllä lapsen takia. Jos mahdollista, patistakaa isiäkin tekemään välillä 'yövuoroa'
Kun itsellä lapset nukkuu kuin tukit, että monelta menet nukkumaan ja monelta herääte?
Meillä lapset herää kuudelta, viimestään seittemältä niin vähäset yöunet on itsestäni kiinni jos menen myöhään nukkumaan.
höh, mä en ikinä nuku 10 tuntia putkeen, vaikka kukaan ei olis herättämässäkään :)
voi kun minäkin voisin, ehkä muutaman vuoden päästä. nyt on ollut lasten takia katkonaiset yöunet putkeen 4,5 vuotta. Loppua ei näy vielä ainakaan vuoteen.. Semmoista se äidin elämä on. :)