Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot tissit miehet mielipide

Vierailija
21.05.2014 |

Miehet! Mitä mieltä olette isoista luomutisseistä rehellisesti?(D ylöspäi) täälä on ollu tosi negatiivista kommenttia suurista rinnoista että ovat ällöttävät riipparit tms. Ja minua ahdistaa ihan hirveästi että omat rinnat liian suuret tai jotenki epähaluttavat :/ - n. 20v 65/f

Kommentit (252)

Vierailija
221/252 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten hyvä kroppa niin isot tissit näyttää hyvältä paita, liivit tai bikinit päällä. Mutta ei alasti. Läskitisseillä nyt ei muutenkaan mitään tee!

Vierailija
222/252 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän pienistä tai keskikokoisista rinnoista. Ei isoissakaan mitään moitittavaa ole jos vaan ovat luomut eikä silikonilla tuupatut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/252 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ei kiinnosta. Pienet rinnat ja napakka peppu toimii aina. Isotissinen on usein myös muutenkin löysempi kuin pienirintainen.

Vierailija
224/252 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on rintojen suhde muuhun vartaloon ratkaisee.

Jos on hoikka tai normaalikokoinen niin suuret rinnat on taivaanlahja ja yleensä näyttää seksikkäältä.

Jos on lihava niin huono juttu . Siis aivan kaikki.

Vierailija
225/252 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään sellaisista miehen käteen mahtuvista, eli puolikkaan appelsiinin kokoisista. Saavat olla pinemmät tai isommatkin.

Vierailija
226/252 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitun turha aihe taas kerran.silloin se miehen luonne paljastuu jos sairastut rintasyöpään.Anteeksi kärkäs kommentti mutta vast.hoit rintasyöpä polilla katsellaan arven päälle sellaisia pumpulipalloja.Ei ne rinnat mutta sydän sen alla

Minulle muuten kävi rintasyöpäleikkauksen jälkeen niin, että olivatpa miesten tai naisten mielipiteet mitä tahansa, eivät ne minua heiluttele suuntaan tai toiseen.  No juu, ehkä asiaan voi vaikuttaa myös isännän kommentti: "Miehelle arvet ovat voitonmerkki."

Jos ihmisillä ei ole parempaa tekemistä kuin ärsyyntyä jonkun tisseistä, niin se on hänen kannaltaan voi voi. Surettaa vain niiden epävarmempien (myös ap:n) puolesta, jotka joutuvat moista soopaa lukemaan.

Vierailija
227/252 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän aikana on päässy lähempään kontaktiin kaikenmoisten tissien kanssa väliltä 75B - 75H ja siinä välissä oon tullu siihen tulokseen, että kyllä se 75D on melkeinpä minimi, minkä kanssa lähtisin nykyään leikkimään. Mutta makunsa kullakin, kaikilla ihmisillä on jotkut kriteerit ja meikällä se on tämä.

Vierailija
228/252 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

E tai F ovat parhaimmat. Pikkutisulit toki eivät asialle voi mitään, mutta en minäkään pidä pikkupojista. Nainen sitten rintojen koosta riippumatta on NAINEN, eikä pohdi turhia. Isorintaisia mollataan tässä maailmanajassa ihan turhaan.

Vierailija
229/252 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivat, jos ovat kiinteät. Mutta ovatko?

Eivät ole. Joten ei sittenkään niin kovin kivat.

Vierailija
230/252 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaan on niin että isot on vaan kivat ja ihanat

110H kuppikoko niin kyllä riittää mistä puristella

ihaninta kun vaimo päällä ja rinnat osuu samalla kasvoihin 

Vierailija
231/252 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin telkkarissa ihan mahtavat tissit, jotka sopivat vartaloon. Laulajamme Bess, siinä vasta on kuuma kissa kurvien kera!

Vierailija
232/252 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on minimi että rinnat menee yhteen kun nainen on selällään tai seistessä muuten aivan liian pienet.

Vierailija
233/252 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on minimi että rinnat menee yhteen kun nainen on selällään tai seistessä muuten aivan liian pienet.

Menee yhteen? Selällään? Uhmaako ne jotenkin gravotaatiota vai mitä?

Vierailija
234/252 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rinnat ehdottomasti ovat kauniit.

Vierailija
235/252 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissinen, hoikka (tai korkeintaan hivenen ylipainoinen) nainen. Tissiliivit pois ja itse ainakin menetän hallinnan tilanteeseen. Olen aivan täysin naisen vietävissä, kuin huumattu, käskyvalta on hänellä. Näin käy aina. Isot tisut ovat siis todella seksikkäät.

Vierailija
236/252 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan isoista rinnoista tykkääviä miehiä on paljonkin, itse tykkään pienemmistä.

Vierailija
237/252 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rinnat huomioin kyllä, vaikka se ei tulisi suoraan ilmi. Rakastan uhkeita naisia, jotka eivät uhkeuttaan häpeä.

Vierailija
238/252 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mici kirjoitti:

Kyllähän se vaan on niin että isot on vaan kivat ja ihanat

110H kuppikoko niin kyllä riittää mistä puristella

ihaninta kun vaimo päällä ja rinnat osuu samalla kasvoihin 

Vau, nuohan ovat aivan valtavat. Noiden väliin varmaan uppoaa kalu ihan kokonaan.

Vierailija
239/252 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit saa minut villiksi!!

Vierailija
240/252 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haittaa vaikka vähän riippuvat, silleen kivasti hölskyvät on nam...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme