Kävin eilen selvännäkijällä - nyt harmittaa!
Olin eilen tapahtumassa, jossa myös selvännäkijä (maksuton(. Päätin ihan sponttaanisti mennä ja nyt kuitenkin harmittaa, sillä joitain asioita jäi vaivaamaan.
Hän näki että saan kaksi lasta - ja kysyi että onko minulla jo lapsia. Sanoin että yksi tyttö on. Jossain vaiheessa kysyin myöhemmin äidistäni, josta hän kertoikin ja sitten kysyin - entä tyttöni. Niin hän ei kunnolla siihen vastannut - tai sanoi jotenkin en näe tai että kaksi lasta. Tilanne oli ohi niin nopeasti, etten tajunnut uudelleen kysyä tai tarkentaa.
Nyt minä tyhmänä tietenkin kelaan tätä, ja ihmettelen miksei sanonut mitään tarkemmin? tarkoittaako jotain pahaa?
Kuulostaa ihan hullulta varmaan, mutta tämä vaivaa nyt mua!! Mitä tehdä? yrittää vaan unohtaa ? vai etsia käsiini uusi selvännäkijä, että saan asiaan "rauhan" ?
Perjantaina tein plussa testin ja selvännäkijä sanoi, että haluatte kovasti toisen lapsen ja se toteutuu vielä ennenkuin vuosi on loppu - sitten vasta paljastin että taidan olla jo raskaana.
En kyllä suosittele ennustajalle menoa, jos on tälläinen murehtija ja ihme mietiskelijä kuin minä.
Suurin virhe vielä, että tämä ei ollut Suomessa - joten varmaan kielenkin takia jotain meni ohi.
Nyt leidit jotain vinkkejä & omia kokemuksia tänne.
Kiitos etukäteen!
Kommentit (48)
oikeasti näkisivät tulevaisuuteen, ne tyypit keikkuisivat vuosittain verotilastojen huipulla, mutta niin ei taida olla. (Juu, ja turha väittää mulle, ettei kaikki ole niin materian perään. Kyllä ne ennustajat(kin) on.)
Ja miksei kaikki ennustajat oo lottomiljonäärejä? Eiköhän kaikille ilmainen raha kelpaa. Mutta se onkin niin jännää ettei kukaan ennustaja sattumalta just niitä lottonumeroita näe..
Tässä tulee taas tämä sama ongelma. Mulla ihan oikeasti on niin hurja työtahti, että samaan aikaan numeroita tulee jos vaikka mistä. Siis Suomen lottonumeroiden lisäksi näen yleensä yhtä aikaa Viking-loton, Jokerin, USA:n eri osavaltioiden lotteryn, kerran tuli Italian lottonumerot. Siihen päälle sitten Pittin, Damonin, Clooneyn puhelinnumerot! Viimeksi kun yritin soittaa sille söpölle Ruotsin prinssille, niin se oli just se lottorivi jolla olis saanut 6 + lisänumeron lotossa.
Ei ole kuulkaa helppoa! Sitten syytetään, että on epäammattimainen!
selvännäkijöille. Oli mm. kysytty, kuinka Suomi pärjää jalkapallon MM-kilpailussa. Hyvin ne olivat osanneet sijoitukset ennustaa, vaikka Suomi ei ole edes mukana koko kilpailussa.
selvännäkijöille. Oli mm. kysytty, kuinka Suomi pärjää jalkapallon MM-kilpailussa. Hyvin ne olivat osanneet sijoitukset ennustaa, vaikka Suomi ei ole edes mukana koko kilpailussa.
Hah, kysyttiinkö että minä vuonna? Mulla on sellainen hytinä, että seuraavan 100 vuoden aikana Suomi on kisoissa mukana!!! Ja pärjää paremmin kuin koskaan aikaisemmin.
Usein vastauksen epätarkkuuden syy on kysymyksen epätarkkuus.
ettei henkimaailmaa ole olemassa. Siitä on aivan liian paljon todisteita olemassa :)Ilmiö jota tutkitaan jopa tieteellisesti...
Haista nyt kuule....
Aikuiselle on täysin selvää ettei mitään yliluonnollista ole olemassa.
Te jotka ette usko yliluonnolliseen, mitä syytä teillä on olla noin agressiivisia ja IDIOOTTEJA niitä kohtaan jotka uskovat?? Maailmassa ei ole VIRALLISESTI todistettu mitään niin puoleen kuin toiseenkaan yliluonnollisista ilmiöistä. Jos kerran pitäviä todisteita ei ole, kuinka voiutte poissulkea noin kärkkäästi sen toiden vaihtoehdon? Ja mielestäni kaikki maailman ihmeeliset tapahtumat jo todistavat yliluonnollisen puolesta, mutta kaikille se ei vain riitä. Ehkä nimenomaan siksi olette noin hyökkääviä ja agressiivisia, koska tiedätte olevanne väärässä, ette vain pysty nielemään ylpeyttänne ja myöntää sitä.
kerran sanottiin että tumma mies tulee kun olen 30v...eipä tullut, yksi sanoi että saan 2 lasta, mulla oli silloin jo 3kpl! Kaikenlaista paskaa nekin suoltaa. Hupimielessä voi käydä, muttei kannata uskoa mitään.
Tää baariennustaja oli hyvä tapaus, nuori mies siis briteissä joskus 15 + vuotta sitten. Ihan keskustelun lomassa alkoi heittämään näitä juttuja. Sanoi, että saan 2 lasta (tyttöjä) ja että mulla tulee olemaan vatsan alueella jotain sairautta. No, mulla on nyt 2 tytärtä ja maksasairaus.
Se "oikea" ennustaja ennusti ihan mitä sattuu, 5 lasta jne. Tai no kai se vieläkin voi toteutua, ikää on vähän reilu 30...
siis ei mitään alkoholin käytöstä aiheutuvaa kirroosia :)
ettei henkimaailmaa ole olemassa. Siitä on aivan liian paljon todisteita olemassa :)Ilmiö jota tutkitaan jopa tieteellisesti...
Haista nyt kuule....
Te jotka ette usko yliluonnolliseen, mitä syytä teillä on olla noin agressiivisia ja IDIOOTTEJA niitä kohtaan jotka uskovat?? Maailmassa ei ole VIRALLISESTI todistettu mitään niin puoleen kuin toiseenkaan yliluonnollisista ilmiöistä. Jos kerran pitäviä todisteita ei ole, kuinka voiutte poissulkea noin kärkkäästi sen toiden vaihtoehdon? Ja mielestäni kaikki maailman ihmeeliset tapahtumat jo todistavat yliluonnollisen puolesta, mutta kaikille se ei vain riitä. Ehkä nimenomaan siksi olette noin hyökkääviä ja agressiivisia, koska tiedätte olevanne väärässä, ette vain pysty nielemään ylpeyttänne ja myöntää sitä.
Menee vaan hermo idiootteihin jotka väittävät että olemattomia on olemassa. Lapsenikin jo ymmärtävät ettei joulupukkia, kummituksia tms ole olemassa.
Alkeellinenkin luonnontieteiden tuntemus riittää.
No, laitapa nyt muutama yliluonnollinen tapahtuma tähän esimerkiksi niin ammun ne yksitellen alas.
jok aennusti mulle 2 lasta, tumman miehen ja vaalena miehen joka jää "kaipaamaan"?? Lisäksi matkoja jne.
Minulla on nyt ristiverinen mies, sama kuin silloin povaushetkelläkin, ketään ei tasan varmana mitenkään minua "kaipaa" ja lapsiakin on pian viisi. Matkustelu kaikkea muuta kuin ajankohtaista.
Eipä noita todellakaan kannata jäädä pohtimaan!
Haista nyt kuule....
Menee vaan hermo idiootteihin jotka väittävät että olemattomia on olemassa. Lapsenikin jo ymmärtävät ettei joulupukkia, kummituksia tms ole olemassa.
Alkeellinenkin luonnontieteiden tuntemus riittää.No, laitapa nyt muutama yliluonnollinen tapahtuma tähän esimerkiksi niin ammun ne yksitellen alas.
ala sulle selittelemään yhtään mitään esimerkiksi meidän perheessä tapahtuneista asioista. Joulupukit ja muut ovat satuolentoja. Tämä on aivan eri asia kuin yliluonnolliset ilmiöt. Sen kun ammut joulupukkitarinoita alas! Maailman ilmiöt puhuvat puolestaan! Ilmeisesti et ole mihinkään edes kummemmin tutustunut, joten ole sinä vaan hiljaa!
Haista nyt kuule....
Alkeellinenkin luonnontieteiden tuntemus riittää.No, laitapa nyt muutama yliluonnollinen tapahtuma tähän esimerkiksi niin ammun ne yksitellen alas.
ala sulle selittelemään yhtään mitään esimerkiksi meidän perheessä tapahtuneista asioista. Joulupukit ja muut ovat satuolentoja. Tämä on aivan eri asia kuin yliluonnolliset ilmiöt. Sen kun ammut joulupukkitarinoita alas! Maailman ilmiöt puhuvat puolestaan! Ilmeisesti et ole mihinkään edes kummemmin tutustunut, joten ole sinä vaan hiljaa!
Eli sinulla ei ole yhtikäs mitään konkreettista...
Enkä ole hiljaa. En pidä huijareista joten sotkeennun mielelläni heidän puuhiinsa.
on huijareita maailma pullollaan, se ei poissulje silti näitä ihmisiä, jotka oikeasti kokevat asioita. Todisteita saat jos avaat vain silmäsi! Minun ei tarvi todistella tuollaisille yhtään mitään. Itse tiedän mitä itse olen kokenut.
Mä olen semmoinen idiootti, että olen muutaman kerran käyttänyt maksullisen selvänäkijän palveluita ja pettynyt joka kerta.
Paras ennustaja oli muuan harrastelija, joka moneen kertaan sanoi, ettei hän oikeastaan osaa tätä hommaa. Hän katsoi taroteista ja osui siinä elämäntilanteessani ihan oikeaan.
Muuten erityisesti "ammattiennustajat" ovat mielestäni olleet pettymyksiä. Yksi kertoi minullekin, että saan kaksi lasta. Toivoin kyllä toista lasta, mutta tiedän aika hyvin, että en koskaan toista lasta saa. Toinen ennusti elämäntilanteenikin ihan väärin.
Älä usko liikoja noihin juttuihin. Jos uskot, niin opettele mieluummin itse katsomaan kortteja. Oma tulkinta osuu oikeaan useammin kuin muiden jutut, koska itse tietää taustat.
Itselle korteista ennustaminen onkin enemmän mietiskelyä kuin varsinaista tulevaisuuteen kurkistelua.
Anoppini kertoi kerran, kuinka hänelle muuan kuuluisa ennustaja oli sanonut, että nuorin lapsi on hänelle vaikea, ja hän on jotenkin koko ajan kertonut toisesta lapsestaan vähätellen. Lapsi on jo aikuinen, ja sääliksi minun on häntä käynyt. Ei ole kivaa, jos oman äidin asenne on se, että olet vaikea ja elämäsi on raskas.
on huijareita maailma pullollaan, se ei poissulje silti näitä ihmisiä, jotka oikeasti kokevat asioita. Todisteita saat jos avaat vain silmäsi! Minun ei tarvi todistella tuollaisille yhtään mitään. Itse tiedän mitä itse olen kokenut.
Olen kohta 40 vuotta kulkenut silmät auki ja mitään yliluonnollista ei ole tullut vastaan. Kaikelle on luonnollinen selitys.
Väsymys, mielikuvitus, pelästyminen, toisen osapuolen valehtelu, huono muisti tms jo selittävät kummasti asioita.
toiset ihmiset kokevat, toiset eivät, ja sinä kuulut jälkimmäisiin. Et voi sanoa itse kokemattomana, mitä muut ihmiset ovat nähneet. Tottakai on paljon asioit, mitkä laitetaan yliluonnollisuuden piikkiin, mutta tapahtumalle on kuitenkin järkevä selitys. Kaikille asioille kuitenkin yksinkertaisesti selitystä ei tässä maailmassa ole. Tästähän voisi keskustella loputtomiin ja asia ei muuksi muutu, toiset uskovat, toiset eivät. Pointti vain oli se, ettei kenenkään tarvitse ottaa niin kärkkäästi toisten uskomisia.
Kaikelle varmasti löytyy luonnollinen selitys. Joskus sitä vain on vaikea keksiä.
Itselläni kävi mm. niin, että yritimme lasta noin vuoden ennen kuin tärppäsi. Raskaustestiä tuli tehtyä aika monta kertaa turhaan. Kerran kävi sitten niin, että menkat eivät vielä edes olleet myöhässä, kun kuulin työkaverieni puhuvan, että olen raskaana.
Minulla oli niinä vuosina tapana kuulla ääniä. Äänten kertomat asiat osoittautuivat yleensä tosiksi myöhemmin. Jotta minua olisi uskottu, päätin tehdä raskaustestin, kun olin kylässä äitini luona. Ja kyllä, se oli positiivinen.
Otin asian sitten puheeksi työkaverieni kanssa ja kysyin, mistä he olivat tienneet, että odotin vauvaa. He näyttivät ihan hämmästyneiltä ja sanoivat, etteivät he olleet tienneet eivätkä olleet semmoista puhuneet.
Samoihin aikoihin minulle kävi niinkin, että otin yhden asiakkaan paperit sivuun, koska niissä mielestäni luki "kuolinpesä" enkä tiennyt, mitä kuolinpesälle pitäisi tehdä. Ne seisoivat pöydälläni pari viikkoa, kunnes näin tämän asiakkaan kuolinilmoituksen lehdessä. Vasta sitten huomasin, ettei asiakirjoissa vielä lukenutkaan mainintaa kuolinpesästä, koska hän oli kuollut vasta äsken.
Kävin psykogillakin puhumassa näistä jutuista, koska niitä sattui usein ja ne vaivasivat minua. Hän selitti, että tulkitsen todellisuutta virheellisesti, ja määräsi lievän psykoosilääkityksen. Sillä tämä "vaiva" loppuikin, mutta tapahtumat ja kokemukset olivat silti tosia.
Ehkä psykoosi voi olla sitäkin, että huomaa asioita liikaa eikä ymmärrä, mistä se informaatio tulee.
Kuten ap:n pelkokin kertoo, henkimaailma on todella olemassa, mutta siitä tulee pysyä visusti erossa. Se on paholaisen tie saada ihminen pauloihinsa yhä tiukemmin. Nuo ennustajat voivat valhehenkien kautta ihan oikeasti saada tietää jotain ihmisen tulevaisuudesta. osa voi olla täysin väärää tietoa. Kun ihminen sitten kiinnostuu tällaisestä, hän haluaa tietää lisää ja avaa sielunsa porttia aina vain lisää pahan voimille ja kaikenlaiselle okkultismille. Kristittynä neuvoni on, että turvaudu Jeesukseen Kristukseen. Anna hänen antaa syntisi anteeksi ja tulla sydämeesi asumaan. Sanoudu Jeesuksen nimessä ja veressä irti kaikesta ennustamiseen liittyvästä. Tiedän, että osa nauraa tälle neuvolle. En välitä siitä, sillä itse olen kokenut tämän todeksi.
ja ei tutkita tieteellisesti. Mene takaisin kouluun, pässi.
Viime vuosien tärkeimpiä paranormaalien ilmiöiden tutkimista käsitteleviä julkaisuja on amerikkalaisen fil. tri Dean Radinin kirja The Conscious Universe (Tietoinen maailmankaikkeus). Fil. tri Radin on tehnyt tutkimusta eri yliopistojen tutkimuslaitoksissa, ja myös Yhdysvaltain puolustusvoimat ja useat suuryhtiöt ovat rahoittaneet hänen tutkimuksiaan. Tutkimuksen lähtökohdat, parantaminen mielen voimin sekä tutkimuksen merkitys tulevaisuudessa ovat monien muiden ohella keskeisiä teemoja Radinin kirjassa.
Paranormaalin tutkimuksen neljä vaihetta
Tieteen historia osoittaa, että minkä tahansa epätavallisen ilmiön tutkimuksessa on havaittavissa neljä eri vaihetta. Aluksi ilmiö saattaa herättää ihmetystä ja kysymyksen, voiko ilmiötä ylipäänsä olla olemassa, ja silloin vedotaan aiakaudella yleisesti hyväksytyn tieteenfilosofian käsityksiin siitä, mikä on mahdollista ja mikä ei. Tämä ensimmäinen vaihe saattaa kestää vuosista vuosisatoihin. Toisessa vaiheessa ilmiön olemassaolo tunnustetaan, mutta sillä kiistetään olevan mitään todellista merkitystä. Kolmas vaihe alkaa, kun huomataan, että sillä sittenkin on enemmän merkitystä kuin mitä aluksi ajateltiin, sitä aletaan tutkia ja sille löydetään sovellutuksia. Neljännessä vaiheessa aikaisemmat ennakkoasenteet unohtuvat, ja saattaa käydä niin, että entisistä “epäuskoisista” tulee ilmiön innokkaimipia tutkijoita ja kannatajia.
Esimerkkejä tämänkaltaisesta vaiheittaisesta asennemuutoksesta löytyy luonnontieteiden tutkimuksesta runsaasti. Moni aikaisempina vuosisatoina tai -kymmeninä kyseenalaistettu tai jopa kielletty tieteen ala on meidän aikanamme jo saavuttanut neljännen vaiheen, mutta toiset käyvät läpi ensimmäistä.
Paranormaaleihin ilmiöihin liittyvää tutkimusta on tehty vasta runsaat sata vuotta, eli verrattuna muihin luonnontieteisiin tutkimus on hyvin uutta. Ei siis ihme, että tutkimus kohtaa erilaisia vaikeuksia, eli se on vielä osin ensimmäisessä vaiheessaan. Ilmiöitä kyseenalaistetaan jo pelkästään siksi, että niiden hyväksyminen todellisiksi johtaisi sekä tieteen perusfilosofioiden että länsimaisten uskonnollisten käsitysten uudelleen arvioimiseen.
on nimenomaan sitä humpuukia, johon jotkut oppimattomat hölmöt uskovat.
Sä pelkäät et se ennustaja näki jotain ikävää liittyen lapsiisi.
Ymmärrän hyvin kun olen itsekin kelailija tyyppiä.
Minun tätini on ennustaja, tai oikeammin kait meedio.
Itse hän käyttää sanaa kanavoida, ei ennustaa.
Huijareita on alalla tosi tosi paljon. Tätini ei mitään kuolema juttuja asiakkailleen sano, jos niitä itsekään aina näkee.
Lähinnä häneen ottavat yhteyttä ihmiset, kenellä on läheinen kuollut. Täti sitten ottaa yhteyttä tähän henkeen, sikäli mikäli henki on "kuulolla".
Rakas tätini on sellaisia juttuja tiennyt, mitä ei oikeesti voi arvata, ennakoida tai keksiä, että minä ainakin uskon ja tiedän että henkimaailma on olemassa. Ei siinä ole mitään pahaa jos uskoo.
Toivon niin sydämestäni että saat rauhan. En usko että tapaamasi ennustaja olisi ollut niin pahantahtoinen että olisi halunnut sinut tuohon mielentilaan. En osaa sanoa sulle ketään rehtiä kanavoijaa Suomesta, tätinikin asuu Ruotsissa. Enkä minä hänelle asiakkaita ohjaa ollenkaan.
Jaksamista ja koita joko unohtaa ja jos et pysty tai asia vain vaivaa mieltä, niin sitten voisi etsiä apua joltain "henkimaailman sivuilta"(henkimaailmaa käsitteleviltä), ehkä sieltä löytäisit jonkun kanavoijan joka ei ole puhdas huijari!!
kerran sanottiin että tumma mies tulee kun olen 30v...eipä tullut, yksi sanoi että saan 2 lasta, mulla oli silloin jo 3kpl! Kaikenlaista paskaa nekin suoltaa. Hupimielessä voi käydä, muttei kannata uskoa mitään.