Pieni eläin?
Meillä pieni vanha koira ja kaksi kissa-allergista lasta. Toisella lapsella myös kasa siitepölyallergioita.
Nyt tämä isompi on ruvennut ruinaamaan omaa eläintä. Mikähän se voisi olla? Hamsteri? Kani?
Suositelkaa ja vinkatkaa! Minä olen eläinihminen itsekin, teen kotona töitä, joten hoitaminen tms. ei ole ongelma.
Toista koiraa en halua ottaa tähän rakoon. Tämä vanhempi uros on jo 10-vuotias.
Kommentit (5)
tykkään kovasti myös marsuista, ne ei ole ihan niin turhan lyhytikäisiä kuin hamsterit, jotka meluavat öisin.
Liki yhtä älykäs kuin kissa tai koira mutta helppohoitoisempi kuin koira.
kaupungissa ja mökillä... Ne on tosi suloisia kyllä.
Millaisia lemmikkeinä ovat marsut? Entäs nuo kanit? Niitähän on vaikka minkälaisia eläinkaupassa. Onko terveydessä yms. eroa sen suhteen, mikä "laji" on?
Meidän koira on kääpiösnautseri, joka ei ole metsäkoira, mutta alunperin kyllä rottakoira-rotu, joten kani voisi olla fiksumpi hankinta kuin hamsteri...
Pappa on kyllä laiskanpullea, ja minä melkein aina kotona, joten kaksisin eivät huusholliin jäisi koskaan. Ainakaan samaan kerrokseen.
ap
mulla oli pienenä marsu, joka asui autonrenkaassa. Sillä oli hieno koppi ja häkkikin, mutta se meni aina tyhjään autonrenkaaseen, kai sillä oli siellä suojaisa olo. Eihän jyrsijät ole mitään varsinaisia seuraeläimiä, mutta säännöllisellä hoidolla ja hellyydellä ne kehittää kivoja omia tapoja, joita on kiva seurata.
ihana tuhisija